Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
mariusz1304

Renault 85-32 co tam powinno być?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mariusz1304    0

Witam serdecznie,

Kupiłem osatnio Renault 85-32 i zauważyłem, że tylni most jest lekko mokry od oleju. Olej nie kapie na postoju. Wydobywa się chyba podczas jazdy gdy tryby rozbryzgują go po skrzyni.

Początkowo myślałem że to jakaś uszczelka do wymiany ale moją uwagę przykuł ten otwór(zaznaczony na obrazku) z tewej strony mostu. Z prawej strony jest taki sam otwór ale wychodzi z niego cięgno do blokady.

Nie ma tam dziury na przelot lub może jest ale zaślepiona od środka.

 

Co właściwie powinno być w tym miejscu? Jakiś korek? Czy można to jakoś uszczelnić z zewnątrz czy może od środka?

 

 

dziękuję serdecznie i proszę o odpowiedzi na temat.

 

pozdrawiam

post-18323-0-00841800-1394183398_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzechu13    19

Ja bym dopasował zaślepkę plastikową np od węży hydraulicznych, odtłuścił i na silikon wysokotemperaturowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    62

Kolego skoro po drugiej stronie jest cięgno od blokady to obstawiam że jest tam wsadzona końcówka wałka od blokady, nie wysuną się czasem wałek w prawą stronę??? Niech jeden rusza cięgnem od blokady a druga osoba niech patrzy czy to coś w środku też się nie rusza...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mariusz1304    0

Dzięki za uwagę.

Wczoraj się temu przyglądałem i żeczywiście przy włączaniu blokady wałek wewnątrz się porysza, jak włącze blokade(wcisnę dźwignie do dołu) to wałek porusza się w lewo.

Dzisiaj może bede miał chwilę czasu to zobacze co tam się dzieje od strony blokady. Tylko chyba trzeba tam odkręcić siedzenie i tą blachę zakrywającą rozdzielacz w kabini bo z tyłu to kiepski dostęp jest.

 

Czy ten wałek ma się tak poruszać, czy może spadło jakieś zabezpieczenie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    62

Tego nie wiem - to było moje spostrzeżenie. Jak chodzi wałek od blokady? tzn kręci się czy przesuwa się wzdłużnie????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz1304    0

Wałek przesówa się wzdłużnie i wydaje mi się że tak powinno być. Tylko z tej lewej strony zakładam, że powinna być jakaś zaślepka i pewnie wypadła. Musze popatrzeć może by ją z jakiegoś korka np. po winie dorobił...

 

A co do blokady to załącza się ją wciskając tą dźwignie za siedzeniem z prawej do dołu? Pytam bo widziałem gdzieś na forum, że w Reno seria chyba 54 to blokadę włącza się przez wyciągnięcie tej dźwignii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    800

Patrzyłem w swoim ciągniku- jest tam zaślepka, mogło nazbierać się oleju między wałkiem a zaślepką, przy włączeniu blokady po prostu ją wypchnęło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz1304    0
(edytowany)

pawel885 - dzięki kolego za odpowiedź, czyli jednak musi tam być zaślepkka. Mam nadziej, że to tylko taka głupota.

 

Musze jeszcze tylko wymienić uszczelniacz wom i cały tył powinien być suchy. Tylko zastanawiam się jaki tam powinien być uszczelniacz ale to chyba po VIN uda się dojść.

Edytowano przez mariusz1304

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz1304    0

Udało mi się dokupić ową zaślepkę. Przesyłka droższa od części bo zaślepka kosztowała mnie 8,50 ale widzę, że z częściami do Renault faktycznie nie ma kłopotu i nawet taki drobiazg można dostać :D

post-18323-0-52564900-1395653616_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    800

We Francji Claas ruszył niedawno z produkcją części do Renówek więc nie ma problemu, i co ważne wysoka jakość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    62

Kolego tą zaślepkę osadź na kleju lub chociaż na lakierze bo inaczej może cieknąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz1304    0

Spodziewałem się, że ta zaślepka będzie gumowa, a tak to faktycznie bedzie trzeba ją wstawić na klej albo silikon....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    62

Wydaje mi się że ją trzeba rozklepać aby chwyciła, a w celu uszczelnienia dał bym lakier lub klej. Nie wiem czy silikon będzie dobrym rozwiązaniem? A ty już pewnie po montażu...?? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz1304    0

Jeszcze jej nie zakładałem bo zanim ją kupiłem wsadziłem tam korek od pompy dojarki, który pasował idealnie i narazie tak jest.

 

Wczoraj za to zabrałem sie wymianę uszczelniacza wałka wom bo mi troche zaczynał cieknąć. Oczywiście nie jest to taki typowy uszczelniacz tylko 47,5x65x11 ale zamówiłem go już wcześniej razem z tą zaślepką. Na pewno taniej byłoby kupić 47x65x10 albo 48x65x11 ale zobaczymy jak długo pochodzi ten orginał. Dzisiaj zaleje olejem i powinno być już sucho z tyłu.

post-18323-0-17204900-1395822640.txt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Rafii
      KOledzy prosze o informację jaki jest wymiar uszczelniacza wałka WOM w renault 120.54 z 1992r. Wymieniłem juz dwa(orginalne CLassa) uszczelniacze i po jakimś czasie leci olej. Teraz poszukam jakiegoś Polskiego .
    • Przez Adi118
      Mam problem ze wspomaganiem w moim Aresie 556rz, przy skręcaniu na wolnych obrotach ciężko chodzi kierownica, zapala się kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni i ciągnik staje. Problem się nasila kiedy olej jest rozgrzany i czasem nie pomaga nawet trzymanie wysokich obrotów. Sprawdzałem ciśnienie na pompie hydraulicznej i jest ok. Czy przyczyną moich problemów może być orbitrol? Czy w tym modelu jest dodatkowa pompa od wspomagania? Może ktoś ma inne pomysły co może być nie tak?
    • Przez emsi1903
      Potrzebuje wiadomości ile litrów i jaki olej wlać do skrzyni w Renault 120.54 z 95r. Obecnie mam mineralny Agrol U. Gdy się zagrzeje to półwki i rewers nie chcą wchodzić. Słyszałem że musi być półsyntetyczny. Czy konieczna jest wymiana filtrów przy wymianie oleju (jaki koszt). Pomóżcie
    • Przez Macias1221
      Witam  mam problem zniknęły mi światła w aresie 616RZ z 2002r. trik jest taki ze czasem się pojawią na chwile. Myślałem że jest to wina włącznika mocno się na grzewał gdy światła były włączone, wiec go wymieniłem ale problem  nie zniknął. Sprawdziłem  też bezpieczniki i wszystkie są w porządku,  przekaźniki tez nie wyglądają na wypalone i nie wiem gdzie szukać proszę o pomoc może ktoś miał podobny problem
    • Przez maly2000
      Witam!
      Mojej Renówce coś zaczęło dolegać, na biegu jałowym zauważalne są delikatne skoki obrotów silnika, niewielki co prawda bo o około 20-30 obrotów. Ponadto jak silnik jest zimny to obroty utrzymują się lekko powyżej 700, zaś jak się rozgrzeje w pracy to na biegu jałowym spadają do okolicy 600. Sprawdzane filtry przewody i wszystko i nic nie widać, pompka paliwowa też wymieniona. Zaczeło się robić też tak, że w czasie transportu nie miał siły jechać, powoli się wkręcał na obroty, a lekka górka i pustych przyczep nie miał siły w  ciągnąć. Miał ktoś podobne objawy i jest w stanie coś doradzić.? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.