Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Dominik_4    0

Witam, jestem nowy więc na początku chciałbym się z Wami wszystkimi przywitać.

Wracając do tematu, otóż alternator w moim zetorze nie ładuje. Po rozebraniu okazało się, że szczotki są do wymiany, i tu mam właśnie problem, ponieważ nie wiem jak wymienić te szczotki. Zamontowane są one w dziwnych uchwytach, bez żadnych śrubek, itp. Czy miał ktoś kiedyś z tym do czynienia i posłużył by jakąś radą. Mój alternator to :6164423800_1344950337.jpg (zdjęcie nie moje, znalezione w google)

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

Dopasuj jakieś szczotki przylutuj kabel i będzie ładować.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vcc    10

Szczotki kupisz bez problemu w sklepach z częściami do ciagników, co do ich montażu, jedna jest lutowana a druga przykręcona do masy, aby złożyć alternator należy wsunąć szczotkę z sprężynką na max i od tyłu obudowy zblokować drucikiem/małym gwoździem, po złożeniu alternatora wyciągasz blokady i szczotki przylegają do pierścieni ślizgowych, w razie W pytaj tu lub GG


agrotysk.pl


Ryki - Słowackiego 23


============================


Zwoleń - Krakowska 7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zamontowane są one w dziwnych uchwytach, bez żadnych śrubek, itp.

Zamontowane są w normalnych uchwytach, ten alternator jest jednym z prostszych w naprawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dominik_4    0

Dla mnie dziwne, bo widziałem je pierwszy raz. Do tej pory to jedynie wymieniałem szczotki w alternatorze od c330, a tam jest bez problemowo.

Wracając do zetora, szczotki kupiłem i wymieniłem, alternator daje 14,3V wiec jest wszystko prawie dobrze. Prawie ponieważ gdzieś mi ucieka 0,5A Czy to normalne aby na zgaszonym traktorze, nic nie włączone i brało 0,5A? Odłączyłem od alternatora zaciski co idą na uzwojenie wzbudzenia i nadal 0,5A ucieka. Coś jest nie tak czy to jest dopuszczalne?

Pozdrawiam.

Edytowano przez Dominik_4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Szukaj tak długo aż znajdziesz. Odłącz całkowicie alternator i zobacz czy jest pobór prądu. Dopuszczalny pobór prądu to 50 mA.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal1997    0

Ja posiadam alternator Magnet marelli typ: A127-45 i nowe akumulatory.

I jest problem ze coś pobiera prąd i jaka jest tolerancja poboru prądu w c330???

Jak sam alternator podłączyłem pod akumulator i miernikiem zmierzyłem to było ze pobiera 0,12A.

Czy ta wartość poboru prądu w c330 jest dobra czy może za duża?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Piwo111
      Witajcie , dziś ogladalem zetora proxime 8441. Silnikowo niby wszystko dobrze , jednak troche odmą leci lekkk dymek. Dodatkowo ma odciętą jedną rurke od hamulca. Okazuje sie , ze caly pedal hamulca jest twardy i nie ma w ogolw hamulcow. Czym mogloby byc spowodowane ? Handlarz odkupil od rolnika i nie wie co tam sie dzialo czy zablokowalo mu czy jak. Teraz dopiero wyczytalem , ze moglem rozpiac pedal hamulca i sprawdzic pojedynczo, jednak o tym zapomnialem. Czy jezeli odetnie sie ta rurke to pedal bedzie twardy ? Oraz jakie koszty w przyblizeniu beda ? Z gory dzieki
    • Przez norbert179
      Witam! Posiadam zetora proxime plus 110. Rewers wtecznego bardzo ciezko wchodzi i zgrzyta. Prawdopodobnie przyczyna jest Synchronizator i moje pytanie czy ktos to wymienial? Mial bym kilka pytan 
    • Przez Heniu95
      Witam wszystkich zgromadzonych,
      Chcę kupić ciągnik rolniczy z podanych, New Holland t6030 lub Deutz fahr k420 lub Fendt 411 lub Zetor 11441
      I teraz jeśli moglibyście powiedzieć coś o tych ciągnikach i który z tych czterech jest najlepszy, jak jest ze spalaniem, awaryjnością  i dlaczego dany ciągnik to byłbym wdzięczny. Jestem otwarty na różne opinie. Ciągnik pracowałby na 40 hektarowym gospodarstwie, jako główny ciągnik tzn. orka, siewy itp .
      Pozdrawiam 
    • Przez chudy14145
      Witam.mam taki problem z zetorem 7211.w pewnym momencie przy orce zniknely biegi wsteczny 1 2.Mozna wrzucic jeden z tych biegow i po puszczeniu sprzegla ciagnik jest jakby na luzie dalej,na polowych i drogowych jest tak samo.sciagalem pokrywe skrzyni w kabinie i nie widac zeby ktores z ciegien bylo urwane.tryby tez nie wygladaja na zuzyte.nie bylo zadnych oznak awarii wczesniej zadnych zgrzytow itp.Ma ktos pomysl co sie moglo stac?od czego zaczac szukanie przyczyn awarii?
    • Przez Elyseo
      Witam. Tak jak w temacie kupię prawy błotnik do Zetora 5011.
×