Skocz do zawartości

Polecane posty

Dominik_4    0

Witam, jestem nowy więc na początku chciałbym się z Wami wszystkimi przywitać.

Wracając do tematu, otóż alternator w moim zetorze nie ładuje. Po rozebraniu okazało się, że szczotki są do wymiany, i tu mam właśnie problem, ponieważ nie wiem jak wymienić te szczotki. Zamontowane są one w dziwnych uchwytach, bez żadnych śrubek, itp. Czy miał ktoś kiedyś z tym do czynienia i posłużył by jakąś radą. Mój alternator to :6164423800_1344950337.jpg (zdjęcie nie moje, znalezione w google)

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

Dopasuj jakieś szczotki przylutuj kabel i będzie ładować.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vcc    10

Szczotki kupisz bez problemu w sklepach z częściami do ciagników, co do ich montażu, jedna jest lutowana a druga przykręcona do masy, aby złożyć alternator należy wsunąć szczotkę z sprężynką na max i od tyłu obudowy zblokować drucikiem/małym gwoździem, po złożeniu alternatora wyciągasz blokady i szczotki przylegają do pierścieni ślizgowych, w razie W pytaj tu lub GG


agrotysk.pl


Ryki - Słowackiego 23


============================


Zwoleń - Krakowska 7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zamontowane są one w dziwnych uchwytach, bez żadnych śrubek, itp.

Zamontowane są w normalnych uchwytach, ten alternator jest jednym z prostszych w naprawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dominik_4    0

Dla mnie dziwne, bo widziałem je pierwszy raz. Do tej pory to jedynie wymieniałem szczotki w alternatorze od c330, a tam jest bez problemowo.

Wracając do zetora, szczotki kupiłem i wymieniłem, alternator daje 14,3V wiec jest wszystko prawie dobrze. Prawie ponieważ gdzieś mi ucieka 0,5A Czy to normalne aby na zgaszonym traktorze, nic nie włączone i brało 0,5A? Odłączyłem od alternatora zaciski co idą na uzwojenie wzbudzenia i nadal 0,5A ucieka. Coś jest nie tak czy to jest dopuszczalne?

Pozdrawiam.

Edytowano przez Dominik_4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Szukaj tak długo aż znajdziesz. Odłącz całkowicie alternator i zobacz czy jest pobór prądu. Dopuszczalny pobór prądu to 50 mA.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal1997    0

Ja posiadam alternator Magnet marelli typ: A127-45 i nowe akumulatory.

I jest problem ze coś pobiera prąd i jaka jest tolerancja poboru prądu w c330???

Jak sam alternator podłączyłem pod akumulator i miernikiem zmierzyłem to było ze pobiera 0,12A.

Czy ta wartość poboru prądu w c330 jest dobra czy może za duża?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jacek5227
      Mam zetora 7745, który od niedawna pracuje z opryskiwaczem. Zetor aktualnie jest na kołach: tył: 16.9-34/14-34 8PR i przód: 12.4-24 8PR. Chciałbym zmienić (tylko) tylne koła na takie, żeby szerokością odpowiadały przednim i żeby średnica nowych była taka jak tych obecnych albo mieściła się w tolerancji.  Opryskiwacz ma opony 9.5 czyli 230 mm, koła z przodu to 320 mm.  Nie chcę zakładać do ciągnika 9.5 bo pracuje on tez w transporcie i lekkiej uprawie więc szukam opon w miarę uniwersalnych do jego zadań, żeby nie musieć przekładać kół w ciągu sezonu. Z moich obliczeń wynika, że średnica obecnych kół (teoretycznie) to tył - 158 cm i przód - 115 cm. Pytanie jakie koła musiałbym wybrać na tył? 
    • Przez slavo666
      Witam
      Spotkaliście się kiedyś z takimi zegarami? Nie mam do tego żadnej instrukcji, w sumie nie wiem nawet gdzie szukać bo to była raczej rzadkość, a mam z tym mały problem.

    • Przez Grzesiek84
      Witam mam problem z układem paliwowym w zetorze 6211, opisze krótko w czym tkwi problem. Otóż wymieniłem pompkę zasilającą (Bosch) rok temu wówczas ciągnik nie chciał pracować gdy w zbiorniku było ok połowy paliwa, zbiornik 90 litrów więc ma bardzo nisko do ciągnięcia paliwa. Przewody sprawdzone, korek też na próbę jeździłem nawet bez nic nie pomagało, teraz sytuacja się powtarza pytanie co robić ? 
      Mam dwa pomysły: 1 - kupić nową pompkę oraz dodatkowo pompkę jak z linku http://www.sklep.traktor.com.pl/pl/czesci-do-traktorow/3044-pompa-paliwa-niskocisnieniowa-hep-02a.html  i tą drugą podpiąć zaraz przy zbiorniku by pompa od zetora miała lżej tylko czy to na dłuższą metę zda egzamin, co z nadmiarem paliwa i ciśnienia ?
      2 - kupić nową pompkę zasilającą plus zbiornik ok 10l z czujnikiem rezerwy i umieścić go nad silnikiem (powyżej pompy wtryskowej) i pompkę HEP02A i ze zbiornika dolnego pompować do tego 10l a wyłączać ją za pomocą czujnika w zbiorniku 10l?
      Każda pomoc jak rozwiązać i ulepszyć problem mile widziany?
    • Przez Xardas321
      mam dylemat nie wiem co wybrać zetor crystal 150 czy moze new holland t6.145. Byłby to główny ciągnik w moim gospodarstwie na areale 40h
    • Przez Artur006
      Witam wszystkich mam problem z zetorem 6911 po wymianie pierścieni olej bardziej leje się z odmy niż wcześniej na starych 
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.