Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Dominik_4    0

Witam, jestem nowy więc na początku chciałbym się z Wami wszystkimi przywitać.

Wracając do tematu, otóż alternator w moim zetorze nie ładuje. Po rozebraniu okazało się, że szczotki są do wymiany, i tu mam właśnie problem, ponieważ nie wiem jak wymienić te szczotki. Zamontowane są one w dziwnych uchwytach, bez żadnych śrubek, itp. Czy miał ktoś kiedyś z tym do czynienia i posłużył by jakąś radą. Mój alternator to :6164423800_1344950337.jpg (zdjęcie nie moje, znalezione w google)

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    292

Dopasuj jakieś szczotki przylutuj kabel i będzie ładować.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vcc    10

Szczotki kupisz bez problemu w sklepach z częściami do ciagników, co do ich montażu, jedna jest lutowana a druga przykręcona do masy, aby złożyć alternator należy wsunąć szczotkę z sprężynką na max i od tyłu obudowy zblokować drucikiem/małym gwoździem, po złożeniu alternatora wyciągasz blokady i szczotki przylegają do pierścieni ślizgowych, w razie W pytaj tu lub GG


agrotysk.pl


Ryki - Słowackiego 23


============================


Zwoleń - Krakowska 7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zamontowane są one w dziwnych uchwytach, bez żadnych śrubek, itp.

Zamontowane są w normalnych uchwytach, ten alternator jest jednym z prostszych w naprawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dominik_4    0

Dla mnie dziwne, bo widziałem je pierwszy raz. Do tej pory to jedynie wymieniałem szczotki w alternatorze od c330, a tam jest bez problemowo.

Wracając do zetora, szczotki kupiłem i wymieniłem, alternator daje 14,3V wiec jest wszystko prawie dobrze. Prawie ponieważ gdzieś mi ucieka 0,5A Czy to normalne aby na zgaszonym traktorze, nic nie włączone i brało 0,5A? Odłączyłem od alternatora zaciski co idą na uzwojenie wzbudzenia i nadal 0,5A ucieka. Coś jest nie tak czy to jest dopuszczalne?

Pozdrawiam.

Edytowano przez Dominik_4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Szukaj tak długo aż znajdziesz. Odłącz całkowicie alternator i zobacz czy jest pobór prądu. Dopuszczalny pobór prądu to 50 mA.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal1997    0

Ja posiadam alternator Magnet marelli typ: A127-45 i nowe akumulatory.

I jest problem ze coś pobiera prąd i jaka jest tolerancja poboru prądu w c330???

Jak sam alternator podłączyłem pod akumulator i miernikiem zmierzyłem to było ze pobiera 0,12A.

Czy ta wartość poboru prądu w c330 jest dobra czy może za duża?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Daro81
      dużo osób mówi że zetory dużo palą... mi nie chodzi o to ile pali w orce, ale czy ktoś wie jak jest ze spalaniem w lekkich pracach, proszę o odp osoby które są posiadaczami zetorów forterra niekoniecznie musi być ten model, również posiadacze proksima plus też mogą się wypowiedzieć bo jest dużo wypowiedzi ile komu pali w ciężkich pracach a niegdzie nie moge znaleźć jak jest ze spalaniem w lekkich pracach ?
    • Przez micspi
      Witam, mam problem z ciśnieniem oleju w swoim zetorze 8145. Silnik świeżo po remoncie. Założony został nowy wał korbowy, zestawy naprawcze, panewki główne i korbowe. Głowica sprawdzona. Pompa olejowa nowa. Problem w tym że ciągnik ma niskie ciśnienie, na zimnym silniku i małych obrotach 2-2,5atm. Jak się rozgrzeje ciśnienie wzrośnie do 3-3,5 atm(wysokie obroty). Filtry olejowe zamontowane na przystawce. Przed remontem sytuacja wyglądała podobnie, jak silnik się rozgrzał ciśnienie rosło. Jak zgasze silnik wskazówka od ciśnienia szybko opada.  Co może być przyczyną??? 
    • Przez lukaszeekk24
      Witam mam pytanie odnosnie zetora 10540. W jaki sposób mozna zmienic promien skretu. Problem polega na tym ze przy skręcie w lewo protektor opony delikatnie trze o przedni wał napędowy. Z góry dziękuje.
      10540 za***ista maszyna.
    • Przez damian350z
      Witam. Mam taki problem otóż Zetor wali olejem z odmy, dodam że w transporcie jak zrobię nim 40 km to około 1l wyrzuci, problemy zaczynają się największe gdy dostanie gazu powyżej 2000 obrotów czy w transporcie czy pracach polowych to się leje. na zimnym po odpaleniu ciśnienie oleju około 3-4 bar, na rozgrzanym przy około 500 obr/min cisnienie wynosiło około 1, w pracy 2-3 bary obroty do 2000. Co poradzicie jeździć tak czy remont ? A jak remont to czy pierścienie, tuleje i panewki czy coś jeszcze ? a dodam że siłę ma.
    • Przez smokus1234
      Witam, czy macie sprawdzone lusterka (producent) dobrej jakości?
       Szukam lusterek zewnętrznych do Zetora Forterry, mam założone oryginalne które są słabej jakości, źle w nich widać zniekształcają obraz.
      Dodam że w New Holland T4 mam również oryginalne i w nich widoczność jest wzorowa. Polećcie producenta który robi dobre lusterka.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.