stg

Ursus c 360 czy c 360 3p

Polecane posty

qatro44    3

Rolniczko z Zawad,piszesz że ; perkins z mądrym kierowcą każdą robotę zrobi- cóż może ten perkins to tylko maszyna ale pewnie lubi gdy nim kieruje nie tylko mądry

ale i ładny kierowca--i się skubany lepiej stara,daje z siebie 150 procent...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

myślec to sobie można. nie widze przyszłości dla swojego gospodarstwa, dlatego wszystko jest, jak jest.

 

Ale nakręciłaś chłopaków, nie ma to jak dziewczyna na traktorze :rolleyes: .

Co do Twojej wypowiedzi to jesteś za młoda żeby tak myśleć a co dopiero mówić, a przyszłość Twojego gospodarstwa to zależy od Twych wdzięków i trafnego wyboru czego Ci życzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

3 ciągniki to już farmerka a ile macie ziemi ha

swojego mam 16, 21 ha. a "obrabiam" jeszcze ponad 7 ha dzierżaw.

Edytowano przez RolniczkazZawad

Starszych trzeba słuchać.... ale swoje robić! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Na razie mało u mnie wolnego czasu,znajdę chwilę i się sprawdzi.

 

Tylko kto tu jest nerwowy bo mi to się na śmiech zbiera, może @Alamo bierze i poleca.

Mistrzu ciętej riposty,od początku zadajesz prowokacyjne pytania z domieszką ironii jak się patrzy,nie mam ochoty na to odpowiadać,więc daruj sobie te swoje tanie i wydumane piz*ety :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Najważniejsze to nie robić z siebie pośmiewiska a jak się pisze takie bzdury o ustawianiu zapłonu " na drut " to sam sobie jesteś winien. W czasach aktywności moderatorów naraziłbyś się dodatkowo na punkty za wprowadzanie ludzi w błąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Mnie teraz śmieszy to co napisałeś.

 

Bo jakbyś czytał ze zrozumieniem to nie pisałem o ustawieniu zapłonu według zaleceń producenta,wymieniłem się własnymi doświadczeniami na temat przyspieszania zapłonu pod pewnym stopniem i pracy ciągnika,pisało jak wół czarno na białym.Więc o jakim wprowadzaniu w błąd piszesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal009    27

Rozglądam się za 360 3P. W 1989 była modernizacja tego modelu. Co obejmowała oprócz przeniesienia akumulatora na przód ciągnika?

 

Oglądałem już dwa modele, ale nie były za ciekawe. Za kilka dni jadę oglądać następne. Na co zwrócić uwagę przy oglądaniu? Jak go sprawdzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek28_28    2095

Kolego sprawdź jak odpala, jak sie wkręca na obroty i czy nie kopci bo jak zaczyna kopcić to juz jest d*pa z silnikiem w 3p. A poza tym czy nie hałasują zwolnice oraz ogólnie cały napęd czy nie stuka i nie puka. Zależy do czego potrzebujesz ale ogólnie 3p to do lekkich prac bo w ciężkiej robocie to nie ma szans z 60. Pracowałem jednym i drugiem to coś wiem. 3p mniej spali ale w lekkich praca h w ciężkich juz jest podobnie. Ja mam 60 moze nie jest tak żwawe jak 3p ale idzie cały czas dzielnie w ciężkiej pracy zakopie sie dymi na czarno ale walczy a 3p idzie dzielnie póki nie ma za cieżko pozniej zaczyna spadać z obrotów przy tych samych biegach co 60. Niby 5 koni tylko ale jeden cylinder więcej i stad różnica w działaniu. U mnie na wsi wszyscy wyprzedali 3pnzostaly tylko 60 lub 355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal009    27

Dzięki za podpowiedzi.
Czy jak lekko na 5 hałasują zwolnice to się da coś z tym zrobić?

Co do zwykłej 60 to wiem, że w ciężkich pracach sprawdza się lepiej i jak by miał robić w orce itp, to pewnie kupił bym zwykłą 60 lub jakiegoś zetora.
3p kupuję dlatego bo w mojej 330M brakuje mi troszeczkę mocy i bardzo biegów. W tej kategorii cenowej stwierdziłem, że to będzie dobry zakup. Planuję go zwęzić do 140 cm i będzie robił jako główny sadownik. Trzydziestka zostaje.

Wczoraj obejrzałem 5 szt i dwie się nadają do dalszych oględzin. W przyszłą sobotę mam obejrzeć jeszcze 4 i na coś się będę decydować. Tylko nie wiem co z tymi zwolnicami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek28_28    2095

Hałasujące zwolnice to moze byc drobnostka naprzyklad za mało oleju ale mogę to nie byc zwolnice tylko satelity. Jeżeli hałasują tylko na 5 to moze byc coś w skrzyni podrobione tryby albo coś innego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal009    27

Ale wszystkie które oglądałem ( chyba już z 8) hałasowały mniej lub bardziej na 5. Może one tak mają? A, jaki koszt może wynieść naprawy takich satelit? Dużo z tym roboty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ansja    747

Kazdy wzorowy rolnik ma swoj prywatny ciagnik.pole swe nim orze,bo nikt mu nie pomoze.Moc jest bogiem,predkosc nalogiem,quatro zabawa a turbo podstawa.W uszach swist,w oczach mgla a na liczniku 22.Ten kto jezdzi ursusem jest panem.Disel kopci,disel czadzi ale nigdy cie nie zdradzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek28_28    2095

Koszt to kolego nie wiem bo jeszczenie robiłem roboty trochę pewnie jest bo trzeba cały tył rozebrać ale w ursusie to sie szybko robi bo to nie jest jakiś duży ciagnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamisiu    0

Jedno pytanie, mial ktos do porownania i zwykla 60tke i perkinsa? Ja mam obydwa, perkins chodzi we wszystkim, plug, talerzowka, agregat, siewnik, kosiarka itp, zwykly chodzi zadziej bo wiecej pali, w polu sa porownywalne (moze za to ze Perkins ma radialki?) ale spalanie w perkinsie jest o wiele nizsze i g..no prawda ze trzeba go krecic do 2200 obrotow, u mnie na 3 i 4 klasie przy 3 skibach na 3 biegu chodzi przy 1700 obr i daje rade (dociazanie wlaczone) na 25 cm, tak ja bym 3p bral, tylko zeby zajezdzony nie byl, u mnie ponad 6 tys mth bez remontu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8518

gimbusie spakuj książki i jutro do szkoły  a nie opowiadaj  bajek na dobranoc mam 3p to wiem ile może ,  silnik po remoncie

Edytowano przez witejus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek28_28    2095

Jedno pytanie, mial ktos do porownania i zwykla 60tke i perkinsa? Ja mam obydwa, perkins chodzi we wszystkim, plug, talerzowka, agregat, siewnik, kosiarka itp, zwykly chodzi zadziej bo wiecej pali, w polu sa porownywalne (moze za to ze Perkins ma radialki?) ale spalanie w perkinsie jest o wiele nizsze i g..no prawda ze trzeba go krecic do 2200 obrotow, u mnie na 3 i 4 klasie przy 3 skibach na 3 biegu chodzi przy 1700 obr i daje rade (dociazanie wlaczone) na 25 cm, tak ja bym 3p bral, tylko zeby zajezdzony nie byl, u mnie ponad 6 tys mth bez remontu

Chciałbym zobaczyć ta orkę na 25 cm w 3 żłobach, No chyba ze te skiby jakieś bardzo małe. Mam 60 wuja miał 3p i wiem ze 60 moze więcej i nikt mi tego nie wmówi bo 3p jak ma ciężej to zaraz schodzi z obrotów a 60 czarny dym ale idzie dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamisiu    0

Witejus jak trzymasz cegle na gazie i olej zmieniasz tylko po remoncie silnika bo ci kasy szkoda to potem silnik nie wytrzymuje, wyobraz sobie ze c360 musialem wyremontowac bo mi tuleje rdza przerzarla, ponad 20 lat woda byla zalana, przez te 20 lat zrobila jakies 4000 mth, ale ty najmadrzejszy jestes
Przemek2828 a probowales kiedys orania na regulacji silowej z dociazaniem? Powiem ci ze jak wlacze pozycyjne to traktor zaraz muli, u nas ludzie zwyklymi 60tkami gorzej sobie radza z 3 skibami niz ja, no ale jak czlowiek zobaczy troche techniki(co w 60 trudno uwierzyc) i nie umieja se poradzic, to ich sprawa, ale Perkins daje rade, olej wymieniany co 100mth i nie na jakis superol CC tylko 15W40 CF, zobacz na YT jak perkinsy smigaja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8518

ja o zupie TY o d*pie i jeszcze cenzura

Edytowano przez witejus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Widocznie mają rozklekotane 60-tki kapitalki nie widziały.Dla mnie 60-tka pali 13 litrów na 1 ha orki 3P taki spali 10 w porywach maks do 11  i prędzej 3P zmusi cię do redukcji niż 60-tka bo co 4 gary to nie 3.Wiele niższe? może powiesz że połowę?  maks 1/3 i to przy pracach lekkich za chiny połowę.Widocznie może masz starszy rocznik 3P który rok? Bo te pierwsze były porządne dopóki polacy nie wepchnęli swoich łap co chałę odwalali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ogon988    20

Nie wiem czy to już kolejny temat w którym trwa burza o to jaka c360 spali mniej , która mniej wyklekotana która więcej ale myślę  że oba tematy są wystarczająco wyczerpane i wypadało by je zamknąć, kolega Adin96 już wytłumaczył wam wielokrotnie , dosyć dobrze i prosto  różnicę między c360 a 3p.

 

Edytowano przez Ogon988

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Ja kiedyś wspomniałem ta dyskusja się skończy póki oba ciągniki nie znikną z pól ale do tego dużo czasu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj