Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
Zbychuu

106-54 Zwiększony poziom oleju w silniku

Polecane posty

Zbychuu    0

Witam,

Kupiłem nie dawno 106.54 i niby wszystko fajnie i sprawne, tylko zauważyłem, że podnióśł się poziom oleju w silniku. Obstawiam, że to paliwo, bo woda raczej nie. Myślicie, że to wtryski?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielj001    0

lejące wtryski mogą dać taki obiaw.Obstawiam że jest jest w tym modelu pompka przeponowa którą też warto by bylo sprawdzić.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

danielj001    0

To jest pompka zasilająca co sie pompuje paliwo nią.W 110.14 gdzie jest silnik mwm znajduje sie ona nad pompą paliwa.Ja je sprawdzam niewielkim ciśnieniem powietrza zanużając ja w wodzie. tylko musisz szcelnie zatkać jeden króciec a drugim pompuj paliwo . tylko powietrze pompuj wlaściwym króćcem powinny być strzałki.(czy ten model posiada pompkę przeponową tego nie jestem pewien)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    17

Ja stawiam na pompy olejowe . Przepuszcza uszczelnienie w pompie i olej ze skrzyni wlewa sie do silnika

pozdr


Motocykliści to jedna rodzina :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    99

jeszcze może puszczać pompa paliwowa , sąsiad tak miał co prawda w MF

wtryski nie dadzą rady nalać paliwa, chyba że zanim zapali krecisz go z pół godziny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgroTuning    6

Musisz zwrócić uwagę jak wygląda olej, czy się rozwarstwia czy jest rzadki. Wtedy będziesz mógł lepiej zdiagnozować problem. Weź z bagnetu kilka razy na czystą szmatę i powąchaj, jeśli to paliwo powinieneś poczuć po prostu wąchając :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zbychuu    0

Chyba jestem przewrażliwiony i tylko mi się zdawało, że przybyło oleju. Fakt pod korkiem było troszke białego osadu, ale to chyba z tego, że był często zapalany i po chwili gaszony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez zaxson
      Witam forumowiczów
      Jest tutaj jakiś na forum szpec od skrzyń powerschift (dwusprzeglowa) 
      Mianowicie mam jeden problem w ładowarce teleskopowej manitou , skrzynia po rozgrzaniu oleju(przejechanie jakiegoś dystansu ok 5 km) nie chce ciągnąć na biegach nieparzystych czyli 1,3,5 Na biegach parzystych(2.4.6) jest ok I na wszystkich wstecznych  też, obstawiać zużyte tarczki I przekładki sprzegieł? Czy może to coś innego , dodam że olej zmieniony w tamtym roku I filtr skrzyni *org manitou 
    • Przez adamek1942
      Witam panowie mam pytanie nr 1. czy to normalne żeby ciągnik po  pracy okolo 2 h(nawet nie ) miał tak gorący most tylni że aż się dotknąć nie da (parzy) ????? Hamulce nie trzymają bo słychać jest jak puszczają i zresztą czuć jak hamują trzeba dobrze nacisnąć pedał żeby zahamowały gwałtownie. Wcześniej pracowałem c 360 ale taki gorący to nigdy nie był nawet po sieczkarni od kukurydzy. 
      Drugie pytanie jest takie czy jest możliwość przedostania się oleju z silnika do skrzyni ??? albo do układu wspomagania ?? bo ubywa koledze oleju w proxie prosił żeby spytać,  a silnik pracuje bez zarzutów .
    • Przez JurekPa
      Lamborghini lampo 60 uchodziły za trwałe, szczególnie jeśli chodzi o silniki.
      Tymczasem traktor już co prawda niemłody, ale dopiero przekroczył 3 tys mth i zaczęła świecić lampka ciśnienia oleju po rozgrzaniu. Zmierzone ciśnienie na zimno przekracza 4 bary, po rozgrzaniu spada poniżej 2 i lampka świeci. Olej wymieniany regularnie na zalecany przez producenta.
      Czyżby to już  czas na wymianę/naprawę wału korbowego i panewek?
      A może problem leży w innym miejscu (jakiś przeciek, pompa oleju itp)?
      Miał ktoś taki przypadek?
    • Przez Adi118
      Mam problem ze wspomaganiem w moim Aresie 556rz, przy skręcaniu na wolnych obrotach ciężko chodzi kierownica, zapala się kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni i ciągnik staje. Problem się nasila kiedy olej jest rozgrzany i czasem nie pomaga nawet trzymanie wysokich obrotów. Sprawdzałem ciśnienie na pompie hydraulicznej i jest ok. Czy przyczyną moich problemów może być orbitrol? Czy w tym modelu jest dodatkowa pompa od wspomagania? Może ktoś ma inne pomysły co może być nie tak?
    • Przez dawid1983
      witam chcialbym zrobic dolewke oleju do skrzyni bo troche mam malo tylko niewiem jaki
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.