Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
Zbychuu

106-54 Zwiększony poziom oleju w silniku

Polecane posty

Zbychuu    0

Witam,

Kupiłem nie dawno 106.54 i niby wszystko fajnie i sprawne, tylko zauważyłem, że podnióśł się poziom oleju w silniku. Obstawiam, że to paliwo, bo woda raczej nie. Myślicie, że to wtryski?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielj001    0

lejące wtryski mogą dać taki obiaw.Obstawiam że jest jest w tym modelu pompka przeponowa którą też warto by bylo sprawdzić.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

danielj001    0

To jest pompka zasilająca co sie pompuje paliwo nią.W 110.14 gdzie jest silnik mwm znajduje sie ona nad pompą paliwa.Ja je sprawdzam niewielkim ciśnieniem powietrza zanużając ja w wodzie. tylko musisz szcelnie zatkać jeden króciec a drugim pompuj paliwo . tylko powietrze pompuj wlaściwym króćcem powinny być strzałki.(czy ten model posiada pompkę przeponową tego nie jestem pewien)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    16

Ja stawiam na pompy olejowe . Przepuszcza uszczelnienie w pompie i olej ze skrzyni wlewa sie do silnika

pozdr


Motocykliści to jedna rodzina :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    73

jeszcze może puszczać pompa paliwowa , sąsiad tak miał co prawda w MF

wtryski nie dadzą rady nalać paliwa, chyba że zanim zapali krecisz go z pół godziny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgroTuning    6

Musisz zwrócić uwagę jak wygląda olej, czy się rozwarstwia czy jest rzadki. Wtedy będziesz mógł lepiej zdiagnozować problem. Weź z bagnetu kilka razy na czystą szmatę i powąchaj, jeśli to paliwo powinieneś poczuć po prostu wąchając :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zbychuu    0

Chyba jestem przewrażliwiony i tylko mi się zdawało, że przybyło oleju. Fakt pod korkiem było troszke białego osadu, ale to chyba z tego, że był często zapalany i po chwili gaszony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez leo10
      witam.
      mam jedno pytanko.mam nadzieje ze bedziecie mi mogli w stanie mi pomóc
      .czy mógli byście zmierzyc jaką długość ma mieć bagnet oleju w silniku.
      to znaczy jaką ma długość od wejscia bagnetu w silniku do poziomu na miarce .to znaczy poziom minimalny i maksymalny.
      bardzo byłbym wdzięczny za wymierzenie tego gdzyż zakupiłem ciągnik i nie ma on własnie miarki oleju
      z góry dziękuje/
    • Przez EmoGirl33
      Witam  kupiłem ciągnik MF  274 to jest podobno takie same co Landini 6500  i chce wymienić olej i jak gdzie sa wszystkie filtry np oleju paliwa czy mógł by mi kota powiedzieć lub wysłać jakiegoś linka  jak on wygląda?
    • Przez haroldII
      Witam chciałem wymienić olej w Renault ares 630  w skrzyni biegów i tylnym mości tylko nie wiem ile jest korków spustowych oleju i gdzie się znajdują .
    • Przez Marko07092010
      Witam. Mam problem z moim JD 7820 2004 r skrzynia PQ. Mianowicie podczaj nie dawnej jazdy wyskoczyl bład o tytule wysoka temperatura oleju hydralicznego. w nie dawnym czasie byl wymieniony orbitrol. jak wyszledlem z traktora to bylo czuc takim przegrzanym olejejm. traktor pochodzil chwile na wolnych obrotach i jakos docjechalem na domu. co moze byc przyczyna  takiego pledu??? ktorys z zaworowo mogl sie zaciac??? druga sprawa to ze podczas jazdy do prozud lub do tylu wyskakuja biegi... na zimym oleju jest okaje ale po 30 minutach jazdy sam wyskauje i rewres do tlu lub do porzud i w kierunku wymaganym jazdy i jedzie dalej ale ten blad  sie nasiala coraz czesciej.... pprosze o szybka pomoc....
    • Przez suzuki18l
      witam, zapomniałem spuścić wodę na noc a był mróz, oczywiście woda zamarzła, wywaliło korki w głowicach, a teraz zobaczyłem że woda znikła z chłodnicy i poszła do oleju bardzo szybko , aż się wylewa przez bagnet, czy ktoś wie gdzie w środku najprawdopodobniej mogło pęknąć, czy możliwe że tuleja? 
×