Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
Zbychuu

106-54 Zwiększony poziom oleju w silniku

Polecane posty

Zbychuu    0

Witam,

Kupiłem nie dawno 106.54 i niby wszystko fajnie i sprawne, tylko zauważyłem, że podnióśł się poziom oleju w silniku. Obstawiam, że to paliwo, bo woda raczej nie. Myślicie, że to wtryski?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielj001    0

lejące wtryski mogą dać taki obiaw.Obstawiam że jest jest w tym modelu pompka przeponowa którą też warto by bylo sprawdzić.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

danielj001    0

To jest pompka zasilająca co sie pompuje paliwo nią.W 110.14 gdzie jest silnik mwm znajduje sie ona nad pompą paliwa.Ja je sprawdzam niewielkim ciśnieniem powietrza zanużając ja w wodzie. tylko musisz szcelnie zatkać jeden króciec a drugim pompuj paliwo . tylko powietrze pompuj wlaściwym króćcem powinny być strzałki.(czy ten model posiada pompkę przeponową tego nie jestem pewien)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    16

Ja stawiam na pompy olejowe . Przepuszcza uszczelnienie w pompie i olej ze skrzyni wlewa sie do silnika

pozdr


Motocykliści to jedna rodzina :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    80

jeszcze może puszczać pompa paliwowa , sąsiad tak miał co prawda w MF

wtryski nie dadzą rady nalać paliwa, chyba że zanim zapali krecisz go z pół godziny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgroTuning    6

Musisz zwrócić uwagę jak wygląda olej, czy się rozwarstwia czy jest rzadki. Wtedy będziesz mógł lepiej zdiagnozować problem. Weź z bagnetu kilka razy na czystą szmatę i powąchaj, jeśli to paliwo powinieneś poczuć po prostu wąchając :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zbychuu    0

Chyba jestem przewrażliwiony i tylko mi się zdawało, że przybyło oleju. Fakt pod korkiem było troszke białego osadu, ale to chyba z tego, że był często zapalany i po chwili gaszony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Rolnik11441
      Witam mam pytanie czy ktos mial taki problem w zetor forterra 11441 ze nie bylo wogole ciśnienia oleju?
    • Przez Misiak1177
      Witam, mam problem taki, że w 16 stuka mi coś w okolicy wałka rozrządu na wolnych obrotach to słychać najbardziej, jak dodam gazu to się ucisza, nie mam pojecia co jest napewno nie głowica, ani dół silnika stawiam na popychacze zaworowe te miseczki w które wkłada się laskę popychacza, miał ktoś taki przypadek lub wie co się dzieje gdy te miseczki są podjechane ?
    • Przez Sadownikx2
      Witam posiadam wuzek widłowy z silnikiem c 330 i mam pytanie jak zmniejszyć mu dawke paliwa bo kocpi na czarno do przesady jak z parowozu.
    • Przez diaz34
      Witam, problem polega na tym ze ciagnik jak sie rozgrzeje traci moc i wydaje mi sie ze niechodzi na wszystkich cylindrach, wczesniej nigdy tak sie nie dzialo, dodam ze z odmy dymi troche jak sie rozgrzeje i czuc dziwny zapach lecz olej nie widze zeby ubywal. Ostatnio zostal zamontowany tur a i zostala odlaczona sprezarka powietrza lecz to chyba nie ma zadnego zwiazku ?
    • Przez bubel500
      Witam, wymieniłem dziś w Zetorze 6718 filtr oleju typu "bąk" na filtry PP z podstawą od 7211 taka jak na zdjęciu: 
      Problem w tym, że po pracowałem na tym filtrze jakieś 2-3 godziny, i podczas jazdy, zobaczyłem że spada ciśnienie oleju, zatrzymałem się, i okazało się że wywaliło olej przez odmę, i tu moje pytanie, czy można normalnie zmienić filtr typu bąk na pp bez żadnych problemów, czy trzeba jakieś przeróbki dokonać? Ja obstawiam że filtr pp dostałem nie od tego pojazdu, i się zablokował, dlatego wywaliło, Ciśnienie po wymianie bąka na pp na zimnym na obrotach 5 atm, na wolnych 4, na gorącym ( 80 stopni ) wysokie obroty 4, niskie 2 atm. 
      Pozdrawiam!
      Dodam tylko że  przez 2 godziny było, okej, a większość oleju wygoniło podczas jazdy, na odcinku 100 metrów

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.