Zaloguj się, aby obserwować  
Zbychuu

106-54 Zwiększony poziom oleju w silniku

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Zbychuu    0

Witam,

Kupiłem nie dawno 106.54 i niby wszystko fajnie i sprawne, tylko zauważyłem, że podnióśł się poziom oleju w silniku. Obstawiam, że to paliwo, bo woda raczej nie. Myślicie, że to wtryski?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielj001    0

lejące wtryski mogą dać taki obiaw.Obstawiam że jest jest w tym modelu pompka przeponowa którą też warto by bylo sprawdzić.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielj001    0

To jest pompka zasilająca co sie pompuje paliwo nią.W 110.14 gdzie jest silnik mwm znajduje sie ona nad pompą paliwa.Ja je sprawdzam niewielkim ciśnieniem powietrza zanużając ja w wodzie. tylko musisz szcelnie zatkać jeden króciec a drugim pompuj paliwo . tylko powietrze pompuj wlaściwym króćcem powinny być strzałki.(czy ten model posiada pompkę przeponową tego nie jestem pewien)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ja stawiam na pompy olejowe . Przepuszcza uszczelnienie w pompie i olej ze skrzyni wlewa sie do silnika

pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

jeszcze może puszczać pompa paliwowa , sąsiad tak miał co prawda w MF

wtryski nie dadzą rady nalać paliwa, chyba że zanim zapali krecisz go z pół godziny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgroTuning    7

Musisz zwrócić uwagę jak wygląda olej, czy się rozwarstwia czy jest rzadki. Wtedy będziesz mógł lepiej zdiagnozować problem. Weź z bagnetu kilka razy na czystą szmatę i powąchaj, jeśli to paliwo powinieneś poczuć po prostu wąchając :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zbychuu    0

Chyba jestem przewrażliwiony i tylko mi się zdawało, że przybyło oleju. Fakt pod korkiem było troszke białego osadu, ale to chyba z tego, że był często zapalany i po chwili gaszony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Lesiu19911
      Witam.Po regeneracji rozdzielacza podnosnika i tloka, chce wymienic filtry oleju skrzyni biegow i olej i nie wiem jakie sa oznaczenia tych filtrow.
      W miejscu nr 1 sa 2 metalowe wklady siatkowe. To sa filtry od oleju tloczonego na podnosnik?
      W miejscu nr 2 byl puszkowy filtr skrecony. Od czego on jest?? Rozkrecilem go i w srodu byl krązek magnesowy i parenascie sztuk takich malych krązkow z siatka. W katalogu czesci nie moge znalesc tych czesci. 




    • Przez maret98
      Jak w temacie co może być przyczyną delikatnych, ledwie słyszalnych stuków dochodzących od silnika. Stuki te są metaliczne, ich częstotliwość zwiększa się wraz z dodaniem gazu. Gdy silnik jest zimny stuki są bardziej słyszalne jak się rozgrzeje są cichsze ale dalej je słychać.
      Gdy poluzowywałem kolejno przewody WC (od pompy do wtryskiwaczy) (silnik pracował) to gdy odkręcę trzeci stukanie znika. Przy pozostałych brak reakcji.
      Wtryskiwacze wyjęte i sprawdzone. Następnie założone losowo i dalej gdy poluzuję przewód od TRZECIEGO stuków nie ma.
      Odkręcone głowice i wszystko wygląda dobrze - w tym tłoki. Wyregulowane luzy na zaworach dalej stuka.
      Co może być przyczyną? Pompa rotacyjna więc chyba podaje ciśnienie jednakowe na każdy wtryskiwacz?
    • Przez tomeq
      Witam! Czy ktoś z was miał w jakimkolwiek ciągniku problem z poziomem oleju silnikowego? Mianowicie, ciągnik po zakończeniu orki zimowej został umyty i postawiony pod garażem. Dodam, że olej wymieniony był przez serwis na nowy 20 godzin temu, równo z poziomem max. Odkąd stoi pod garażem zaczęły się cyrki. A w sumie odkąd spadła temperatura poniżej zera. Pierwszy raz się zdziwiłem gdy z ciekawości zmierzyłem stan i było około 0,5cm ponad max, pamiętam, że było wtedy -10 na polu. Potem przyszło ocieplenie na jakieś 2-3 stopnie i stan oleju równe max. Potem znowu temperatura spadła i stan 3mm ponad max, ale gdy zmierzyłem drugi raz wieczorem tego samego dnia nagle było równo max. Płynu chłodniczego nie ubywa, oleju w skrzyni nie jestem w stanie sprawdzić czy ubywa. Spytałem serwisu czy może tak być, że uszczelniacz puścił na sprzęgle bo jest sprzęgło mokre w nim, to mi gość powiedział, że raz tak było w innym, ale po odpaleniu był praktycznie drugi stan bo pompa hydrauliczna waliła olej ze skrzyni do silnika, a przynajmniej tak zrozumiałem. Wszystko bym zrozumiał gdyby było tak, że tego oleju po prostu przybyło i się stan utrzymuje, a tu takie jaja, ciągnik nie odpalany a stan wariuje. Serwis kazał obserwować. Uprzedzam, że stan jest mierzony dobrze, nie macham miarką ani nie obcieram, ciągnik nie był odpalany, przestawiany, po prostu staram się już jak najdelikatniej wyciągnąć ją żeby nie sfałszować pomiarów.
    • Przez vegeta23
      Witam.
      Mam takie pytanie czy stan oleju w hydraulice w kreskach zaznaczonych czerwonym kółkiem (w stanie) trzeba ustawiać na uruchomionym silniku czy na zgaszonym?

    • Przez patryk90
      Renault 145.14 kopci na biało na zimnym silniku 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj