Zaloguj się, aby obserwować
Obserwujący
0
-
Podobna zawartość
-
Przez Lesiu19911
Witam.Po regeneracji rozdzielacza podnosnika i tloka, chce wymienic filtry oleju skrzyni biegow i olej i nie wiem jakie sa oznaczenia tych filtrow.
W miejscu nr 1 sa 2 metalowe wklady siatkowe. To sa filtry od oleju tloczonego na podnosnik?
W miejscu nr 2 byl puszkowy filtr skrecony. Od czego on jest?? Rozkrecilem go i w srodu byl krązek magnesowy i parenascie sztuk takich malych krązkow z siatka. W katalogu czesci nie moge znalesc tych czesci.
-
Przez maret98
Jak w temacie co może być przyczyną delikatnych, ledwie słyszalnych stuków dochodzących od silnika. Stuki te są metaliczne, ich częstotliwość zwiększa się wraz z dodaniem gazu. Gdy silnik jest zimny stuki są bardziej słyszalne jak się rozgrzeje są cichsze ale dalej je słychać.
Gdy poluzowywałem kolejno przewody WC (od pompy do wtryskiwaczy) (silnik pracował) to gdy odkręcę trzeci stukanie znika. Przy pozostałych brak reakcji.
Wtryskiwacze wyjęte i sprawdzone. Następnie założone losowo i dalej gdy poluzuję przewód od TRZECIEGO stuków nie ma.
Odkręcone głowice i wszystko wygląda dobrze - w tym tłoki. Wyregulowane luzy na zaworach dalej stuka.
Co może być przyczyną? Pompa rotacyjna więc chyba podaje ciśnienie jednakowe na każdy wtryskiwacz?
-
Przez tomeq
Witam! Czy ktoś z was miał w jakimkolwiek ciągniku problem z poziomem oleju silnikowego? Mianowicie, ciągnik po zakończeniu orki zimowej został umyty i postawiony pod garażem. Dodam, że olej wymieniony był przez serwis na nowy 20 godzin temu, równo z poziomem max. Odkąd stoi pod garażem zaczęły się cyrki. A w sumie odkąd spadła temperatura poniżej zera. Pierwszy raz się zdziwiłem gdy z ciekawości zmierzyłem stan i było około 0,5cm ponad max, pamiętam, że było wtedy -10 na polu. Potem przyszło ocieplenie na jakieś 2-3 stopnie i stan oleju równe max. Potem znowu temperatura spadła i stan 3mm ponad max, ale gdy zmierzyłem drugi raz wieczorem tego samego dnia nagle było równo max. Płynu chłodniczego nie ubywa, oleju w skrzyni nie jestem w stanie sprawdzić czy ubywa. Spytałem serwisu czy może tak być, że uszczelniacz puścił na sprzęgle bo jest sprzęgło mokre w nim, to mi gość powiedział, że raz tak było w innym, ale po odpaleniu był praktycznie drugi stan bo pompa hydrauliczna waliła olej ze skrzyni do silnika, a przynajmniej tak zrozumiałem. Wszystko bym zrozumiał gdyby było tak, że tego oleju po prostu przybyło i się stan utrzymuje, a tu takie jaja, ciągnik nie odpalany a stan wariuje. Serwis kazał obserwować. Uprzedzam, że stan jest mierzony dobrze, nie macham miarką ani nie obcieram, ciągnik nie był odpalany, przestawiany, po prostu staram się już jak najdelikatniej wyciągnąć ją żeby nie sfałszować pomiarów.
-
Przez vegeta23
Witam.
Mam takie pytanie czy stan oleju w hydraulice w kreskach zaznaczonych czerwonym kółkiem (w stanie) trzeba ustawiać na uruchomionym silniku czy na zgaszonym?
-