Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
polska-farmer

7245- Dlaczego ubywa woda z układu chłodniczego z zetora???

Polecane posty

Witam mam problem z zetorem 7245 podczas prac polowych ubywa woda z chłodnicy, niema nigdzie przecieków ani nie wywala przez korek od chłodnicy i to tak sie dzieje ponad rok.Traktor ma siłe wszystko jest ok poza tą wodą.Co może być przyczyną że ubywa woda, muszę dolewać tak ok 3 litry na 1h orki i nigdy nie wyleciała do końca,

zawsze tyle samo dolewam, może być uszczelka pod głowicą?a może coś innego prosze o doradzenie,Dziękuję i pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    999

poszukaj na forum , tam juz były podobne tematy...

 

skoro zawsze tyle samo to na pewno głowice. A ogrzewanie masz podłączone?? może tam jest gdzieś przeciek.


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik554    8

może jest przeciek na chłodnicy tak że niewidać lub ogrzewanie przecieka jeśli masz podłączone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

FINN    999

a powiedz mi dolewasz pod korek??


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DAREK    22

może, jak jeździsz na wodzie , masz wżery na tulejach cylindrowych i część idzie przez komin a reszta do oleju ,nic w przyrodzie nie ginie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżdziłem na płynie cały czas a wody dolewam do pełna a po jakimś czasie nie widać juz nawet żeberek a i w oleju niema wody napewno.

Może byc że spala sie ta woda w tłokach jak by była uszkodzona uszczelka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DAREK    22

miałem przypadek w osobówce ,że niewielkie ilości płynu ginęły bez zewnętrznych objawów wycieku . Pierwsza diagnoza mechanika to wypalona uszczelka (poziom olej nie podnosił się) . NIe śpieszyłem się z tą naprawą ,a w międzyczasie musiałem wymienić chłodnicę z racji stłuczki i od tej pory płynu nie ubywa już przez parę lat .

Dodam raz jeszcze ,że wcześniej żadnych przecieków na chłodnicy nie dało się zauważyć . Także różnie z tym bywa ,ale dość częsta przypadłość Zetorów to skorodowane tuleje -są twarde ale mało odporne na korozję .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez MarcinC360
      Ratunku!Wentylator poluzował mi się już 3 raz i 3 raz będę musiał to skręcić!!Co może być tego przyczyną?Luźny pasek klinowy?Jak ostatnio rozbierałem pompe wody,żeby reperaturkę wymienić to włożenie jej blokował mi taki jakby pierścień więc go zdemontowałem i przy demontazu ten pierścień pekł i zmontowałem to wszystko bez niego.Dodam,że jak przykręcałem wentylator to dałem podkładkę spręzynową i zakontrowałem drugą nakrętką.Nic to nie pomaga.
    • Przez lukaskurp
      Witam, do podobnego tematu się nie dokopałem a sprawa pilna więc, kilka dni temu padła mi pompa wodna więc przy jej wymianie postanowiłem naprawić wskaźnik wody bo fałszował. termostat był uszkodzony więc go wymieniłem na nowy lecz nieco inny. stary miał sprężynę u dołu, od strony pompy a klapka otwierała się do góry zgodnie z kierunkiem tłoczenia wody do chłodnicy. W nowym termostacie aby klapka otwierała się do góry trzeba go zamontować sprężyną do góry i tu moja wątpliwość, bo przecież wtedy woda z małego obiegu niema kontaktu bez pośrednio ze sprężyną która odpowiada za otwieranie i zamykanie go. Więc jak ktoś montował niech się podzieli swoimi wnioskami.
      Następna sprawa, mianowicie wymieniałem owy czujnik od temperatury i w agromie dali mi drugi troche inny ale gwint pasował, jednak skala się nie zgadzała, czujnik miał 50 stopni a na zegarze 100 ale dołożyłem opornik i grało. ale przy montażu zerwałem gwint i kupiłem drugą kopułkę i nowy czujnik od c385 w grene i jak go podłączyłem to jeszcze gorzej, w 30 stopniach zegar pokazuje 100 stopni. A to tego tu opornik za bardzo nie pomaga bo skrajne wartości rezystancji są dość blisko i jak dołożę odpowiedni opornik to zegar jak zimna woda to pokazuje 70 stopni, jak gorąca to 90 stopni więc ciężko rozróżnić kiedy jest ok a kiedy się przegrzewa.
      proszę o jakieś rady
       
      ciągnik ursus c-385
    • Przez rafal0
      Jaką polecacie kosiarke do ursusa c-330m
    • Przez PiotrekMTZ
      W moim C-330 jest problem typu:jak naleje wode do chłodnicy i odpale ciągnik,w pewnym momęcie wyrzuca wode z chłodnicy.Myślałem że to uszczelka pod głowicą,ale niestety nie
      Prosze o jakieś podpowiedzi
    • Przez domguralesku
      Witam serdecznie.
      Mój problem z moja 30 jest następujący prawdopodobnie została woda w bloku nie została spuszczona, jedynie z chłodnicy
      Pytanie moje jest takie czy mimo tego ze nie było stanu wody blok mógł pęknąć?
      tak myśląc na chłopski rozum nie powinien ponieważ woda podczas zamarzania i rozpierania bloku będzie rozprężać się tam gdzie ma lżej wiec nie wiem czy trafne jest moje rozmyślanie?
×