Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
polska-farmer

7245- Dlaczego ubywa woda z układu chłodniczego z zetora???

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam mam problem z zetorem 7245 podczas prac polowych ubywa woda z chłodnicy, niema nigdzie przecieków ani nie wywala przez korek od chłodnicy i to tak sie dzieje ponad rok.Traktor ma siłe wszystko jest ok poza tą wodą.Co może być przyczyną że ubywa woda, muszę dolewać tak ok 3 litry na 1h orki i nigdy nie wyleciała do końca,

zawsze tyle samo dolewam, może być uszczelka pod głowicą?a może coś innego prosze o doradzenie,Dziękuję i pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    988

poszukaj na forum , tam juz były podobne tematy...

 

skoro zawsze tyle samo to na pewno głowice. A ogrzewanie masz podłączone?? może tam jest gdzieś przeciek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik554    8

może jest przeciek na chłodnicy tak że niewidać lub ogrzewanie przecieka jeśli masz podłączone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

DAREK    22

może, jak jeździsz na wodzie , masz wżery na tulejach cylindrowych i część idzie przez komin a reszta do oleju ,nic w przyrodzie nie ginie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżdziłem na płynie cały czas a wody dolewam do pełna a po jakimś czasie nie widać juz nawet żeberek a i w oleju niema wody napewno.

Może byc że spala sie ta woda w tłokach jak by była uszkodzona uszczelka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DAREK    22

miałem przypadek w osobówce ,że niewielkie ilości płynu ginęły bez zewnętrznych objawów wycieku . Pierwsza diagnoza mechanika to wypalona uszczelka (poziom olej nie podnosił się) . NIe śpieszyłem się z tą naprawą ,a w międzyczasie musiałem wymienić chłodnicę z racji stłuczki i od tej pory płynu nie ubywa już przez parę lat .

Dodam raz jeszcze ,że wcześniej żadnych przecieków na chłodnicy nie dało się zauważyć . Także różnie z tym bywa ,ale dość częsta przypadłość Zetorów to skorodowane tuleje -są twarde ale mało odporne na korozję .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×