Polecane posty

lopo    0

Redukcja znajduje się między czujnikiem oleju a obudową filrtu starego typu(masz ją przy ciągniku), po prostu ją przekręcasz ze starego do nowego typu razem z czujnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mechas    10

Podczas pracy z kosiarką rotacyjną znajomemu pękł filtr oleju silnika ! Na szczęscie szybko zauważył awarię i gasząc natychmiast silnik zapobiegł zatarciu. Jak myślicie co mogło byc przyczyną ? Wada filtra ? Ciągnik to C-330M


Rolnictwo - Życie , Hobby , Pasja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

miał pecha i kupił bubla. kumpel kupił wałek rozrządu do 60 w którym starły się krzywki po około piętnastu godzinach pracy. albo nie bił zahartowany albo zrobili z materiału który nie nadaję się do utwardzania. ja dwa razy kupiłem czujnik oleju który ciekł. tak robią prywaciarze niestety.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

Części to nietyle prywaciarzy ile Chińczyków. A z tym filtrem to chociarz wymieniał go z olejem albo może podkręcił zawór by mieć w silniku większe ciśnienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markpp    1

albo tak jak mówi przed mówca albo kupił jakiegoś bubla chińskiego

my kupiliśmy czujnik ciśnienia do c-360 był montowany razem z kapitalką to go szlag trafił i zamontowałem od drugiego ciągnika używany i śmiga do dziś


JAKA TWOJA CENA - ABYŚ BRATA SPRZEDAŁ?
JAKA TWOJA CENA - ABYŚ KUPIĆ SIĘ NIE DAŁ?
JAKA TWOJA CENA - ABYŚ BRATA SPRZEDAŁ?
JAKA TWOJA CENA?... Oportunisto pier******...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Części to nietyle prywaciarzy ile Chińczyków. A z tym filtrem to chociarz wymieniał go z olejem albo może podkręcił zawór by mieć w silniku większe ciśnienie

Wypadałoby sprawdzić ciśnienie w układzie smarowania. Możliwe jest, że zaciął się zawór przelewowy w pompie oleju i nastąpił wzrost ciśnienia. Radzę zamontować filtr z Sędziszowa i nie będzie problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jezynek5211    2

Przyczyną mogło byc zawysokie ciśnienie w filtrze polecam zamontowanie zegara który pokazuje aktualne cisnienie oleju w śilniku

 

 

Pozdrawiam:0


I LOVE YOU, @BICZYSS :*

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mechas    10

Filtr oleju był wymieniany razem z olejem w silniku jakieś 3 miesiące wcześniej. Wg wskazań zegara cisnienie było prawidłowe, założył od razu po awarii nowy filtr i olej. Na tej samej pompie olejowej silnik chodzi do dziś i taka awaria nigdy później nie wystąpiła. Filtr pękł przy podstawie na prawie całym obwodzie


Rolnictwo - Życie , Hobby , Pasja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

myślę że miał po prostu pecha. teraz wszystko do 60 robią kiepskie. cylinderki hamulców są nie trwałe, w nowych tłokach z prywatki zdarza się że wypadają dziury komorze sprężania prze dobrze ustawionym silniku, do bani pompy hamulcowe nie wspominając o gumowych wężach których trwałość wynosi czasem ledwo sezon.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jezynek5211    2

stare części są o wiele lepsze od nowych jak jakaś część gumowa jest to ona jest zrobiona z przetopionych starych gumowców


I LOVE YOU, @BICZYSS :*

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markpp    1

dokładnie stare gumowce z domieszką kondonów i do tego dwa sznurki wtopione i mamy wąż od wody do 60-tki który po nie całym sezonie wygląda jak zużyty kondon i do tego dziurawy


JAKA TWOJA CENA - ABYŚ BRATA SPRZEDAŁ?
JAKA TWOJA CENA - ABYŚ KUPIĆ SIĘ NIE DAŁ?
JAKA TWOJA CENA - ABYŚ BRATA SPRZEDAŁ?
JAKA TWOJA CENA?... Oportunisto pier******...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zdruj77    3

na pewno był to wadliwy egzemplarz to jest przypadek 1 na 10000 kupionych filtrów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtii    9

wymieniłem kiedyś 6 filtrów:)) przyczyna był zawieszony zaworek od ciśnienia:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mir36    0

jak ktos che kupic przewod za przysłowiowa złotówke lub za piwo to nieczarujmy sie co do jakosci tych produktów, sa na rynku i produkty krajowe ale cene tez maja inna wiec wymagajmy od sklepów produktów lepszych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karzelek    0

Witam,

mam starego c 330 który jest bardzo zaniedbany. Na szczęście odpala bez problemów.

 

Postanowiłem się nim trochę zająć, bo szkoda maszyny. Zakupiłem olej na wymianę i filtr oleju i w tym momencie pojawił się problem. Spuściłem stary olej (było go niecałe 3 litry)i nie mam pojęcia, gdzie znajduje się korek wlewu oleju do silnika, ani gdzie znajduję się filtr oleju. Może ktoś mógł by pomóc, był bym bardzo wdzięczny.

 

Z góry dziękuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

jak podniesiesz maskę to zobaczysz korek na pokrywie klawiatury, a filtr jest koło prądnicy, w stronę kierowcy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karzelek    0

na pokrywie klawiatury ? nic mi to nie mówi , ale postaram się coś dojrzeć. Filtr koło prądnicy -> to znajdę .

 

Dziękuje

 

edit.

 

Znalazłem zdjęcie przed chwilą gdzie znajduje się filtr oleju. Jednakże w moim traktorku wygląda to nieco inaczej. Jest to puszka (wielkości filtra, a na górze jest przykręcona nakrętka, która trzyma przewodzik przez który prowadzony jest olej z komory silnika właśnie do ów puszki. Po odkręceniu tej nakrętki myślałem, że dana puszka wyjdzie, ale za ch**a nie chce się ruszyć, z niej wystaje śruba (centralnie na środku u góry)i są tam ślady oleju.

 

Nie wiem jak do tego się zabrać, ponieważ na zdjeciach c330 filtr wygląda tak jak ten co kupiłem, a moim sprzęcie, jest w miejscu filtra cos innego ...(albo jakiś filtr samorób w co watpie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemko    20

Olej wlewasz od góry przez ten korek, jeżeli miałeś tylko 3l oleju to chyba było poniżej min, więc nie dobrze, a jak będziesz dokręcał filtr oleju to przykręć go ręką mocną, tylko nie używaj klucza B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karzelek    0

I właśnie u mnie to się troche różni.

 

Zrobiłem przed chwilą zdjęcia, które zamieszczam niżej.

1.Zdjęcie silnika z boku :

dsc01645p.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

2. Zdjęcie silnika z drugiego boku:

dsc01642y.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

3.Zdjęcie silnika od góry:

dsc01644w.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

4.Zdjęcie - filtr oleju ?

dsc01648.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

5.Z innego ujęcia:

dsc01643g.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

Nie wiem dlaczego to wszystko różni się od reszty, może to po prostu inny model ursusa ?

 

Rok produkcji ? Szczerze to nie mam pojęcia, nie wiem gdzie jest (czy w ogole jeszcze istnieje) dowod rejestracyjny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Petekw    3

Kurcze jakas dziwna ta 30. Co do filtra to masz filter starego typu tzw. odrzutnikowy. Wystarczy go rozebrać i wymyć chyba.

Ta wajcha to odprężnik. Pomaga przy odpaleniu. A co do wleu oleju to wygląda na to że u ciebie wlewa sie go przez ten grzybek kolo pompy paliwowej. jeszcze nie widziałem czegoś takiego. Niech sie wypowiedzą inni koledzy bardziej obeznani. Pozdro.


Zetor 8540
MF 365
Ursus C-360 3P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to nie jest 30 tylko 28.

Ten grzybek który zaznaczyłeś, to tam wlewasz olej, dawniej tak robili.

A na tym filtrze to odkręcasz tę górną śrubę, można postukać i musi zejść, następnie płukasz srodek. Jego się nie wymienia tylko myje. musiało z tego korka wyciec bo inaczej byś się popaprał B)

A ta wajchą podnosi się klawiaturę, inaczej odprężnik. Pomocna jest przy zapalaniu w zimę, eliminuje tzw. suchy start.


Nie zezwalam na użycie moich fotografii i komentarzy do jakichkolwiek celów bez mojej wiedzy i zgody na piśmie, nie zezwalam na kopiowanie i ich zmienianie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    27

to jest 325 poprzerabiany na 330, pompa od 330, ciekawe jakie cylindry, 330 ma większą średnicę

325 miały właśnie ten wężyk pomiędzy filtrem a blokiem

 

jak masz tabliczkę na silniku to zobacz czy to S 312 czy 312b 312c

 

filtr nie jest odrzutnikowy tylko odśrodkowy, nie będę się rozpisywał bo znam go teoretycznie tylko, po prostu w środku wiruje wirnik i na jego ściankach pod wpływem siły odśrodkowej osadzają się zanieczyszczenia, rozebrać, wymyć jak kolega pisze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Witaj kolego. A więc tak: silnik jest od C-328 albo C-325. Wlew jest do pokrywy rozrządu siedząc na siedzeniu to jest prawa strona. Z przodu przed pompą wtryskową. Do silnika wchodzi 6.3L oleju, najlepiej i ekonomicznie Turdus 15W40. Teraz jedziemy dalej, masz filtr oleju ośrodkowy, tzw. bąk. Jeżeli chcesz go wyczyścić to rozbierasz i myjesz w ON. Ja bym kupił korpus filtra oleju i założył filtr pełnoprzepływowy - koszt 35zł. W tym silniku masz dwa przewody od pompy olejowej, jeden napędza ten oto filtr, a drugi smaruje. Ta dźwignia na pokrywie zaworów, tudzież klawiatury to tzw. odprężnik. Otwiera on zawory wydechowe, przez co rozrusznik na lżej kręcić wałem, ponieważ kompresja ucieka przez otwarte zawory. Ten srebrny wkręt nad filtrem to od czujnika temperatury. Masz zerwany przewód, czyli jeżeli chcesz mieć to sprawne musisz kupić cały nowy wskaźnik, najlepiej Mera KFM. Dwuwskaźnik około 80zł, trój gdzieś 120zł. @raff24 cylindry w każdym silniku: S-312/b/c mają taką samą średnicę. Poza tym masz zużyte pierścienie albo prowadnice zaworów. Może być też głowica pęknięta koło sztyftu kolektora wydechowego, zaraz tam są kanały olejowe i tamtędy kapie Ci olej. W innych miejscach też masz dość spore wycieki. Usuń je jak najprędzej. Umyj ten ciągnik bardzo dobrze, bo wygląda jak dzik. B) Rok produkcji masz pod pedałem gazu na tabliczce, albo obok przewodów wysokiego ciśnienia od wtryskiwaczy. Na 99% jest to C-328 z silnikiem S-312B z czasu 1963-1967.


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek30    11

Masz silnik od C328 tym grzybkiem wlewasz olej,filtr się czyści a nie wymienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Krystianoo92
      Witam kupiłem nie dawno John deere 6920s  i gdy robię coś na górach dość dużych to zaczyna pokazywać komunikat o niskim ciśnieniu oleju przekładniowego.
       
      Może ktoś spotkał się z czymś takim?
    • Przez Nightdevil
      Witam 
       MF3070

      Zwiększa mi się stan oleju w silniku... pompka zasilająca zmieniona , świeca płomieniowa także 
      czy kolejny krok wyjęcie pompy i regeneracja (dosyć droga)  czy jakieś jeszcze opcje są ? 
      po dniu pracy olej na miarce zwiększył sie od minimum do 1cm ponad MAX, ciagnik nie dymi , nie odczułem zmiany siły .
    • Przez antoniekek
      Witajcie, postawiłem na noc  ciagnik Renault  651 na delikatnym spadzie terenu. Przodem niżej.
      Rano pod ciągnikiem była plama oleju, kapie po zawleczce za misą olejowa tak jakby pod  sprzęgłem, tak jak na zdjęciach. Pierwszy raz widzę tam olej. Jakieś pomysły jaka może być przyczyna wycieku? Po przestawieniu ciągnika na równy teren kąpanie ustało.


    • Przez center
      Hey,
      Kto mi podpowie skąd ten wyciek w zetorze 7211?  czy to olej czy płyn ? pod ciągnikiem na kapane.  Ubywa mi płynu hamulcowego ale prawy cylinderek nowy i przewód reszta sucho, lewy przewód suchy... Pod spodem  prawa strona skrzyni mokra i spód. miedzy mostem a skrzynią.. z góry dekiel suchy, tylko dołek  przy dźwigniach terenowe szosowe mokry. Czy może to cieknąć z dźwigienek bo jest na nich luz ?
       
      Pozdrawiam!




    • Przez kamil5421
      Witam. Potrzebuje informacji ile Oleju wchodzi do silnika w Ciągniku Claas Ares 836 z 2005r . silnik Jonh Deere  model 6068
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj