News
juras

Fendt 300 lsa płyn w oleju i niskie cisnienie oleju na wolnych obrotach [połączone]

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
juras    1

Mam problem z Fendtem 311 LSA.Od jakiegoś czasu przedostaje się trochę oleju do płynu chłodzącego,wymiana uszczelek pod głowicami nic nie dała.Jeżeli ktoś miał z takim przypadkiem doczynienie bardzo proszę o radę.Nie sztuką jest rozebrać silnik w drobny mak i nic nie znaleźć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiex    1

Należy sprawdzić i wykluczyć awarię wymiennika ciepła, tam może tkwić prawdopodobna przyczyna opisanej usterki. To powinien być pierwszy krok w przypadku wykrycia oleju silnikowego w cieczy chłodzącej - może okazać się, że demontaż głowic to niepotrzebny koszt i strata czasu.

Grześ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

hub1029    0

mam problem odkrecilem korek oleju i jest woda w oleju co z tym zrobic i co to moze byc uszkodzone czy to np jest uszczelka pod głowica czy cos innego jak ktos wie ile mniej wiecej bedzie kosztowalal naprawa to niech napisze? prosze o odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian23199    0

jesli by ci poszla uszczelka pod glowica to by oleju in ebylo wcale poniewaz by wyzygalo sprawa jest prosta panewka do wymiany mialem ostatni taki przyklad szukalem problemu u goscia a tu sie okazalo ze panewka poszla bo woda szla do oleju jedna panewka do fenda to koszt okolo 600zll ale 100%orginal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciek330    0

damian, Ty czytałeś to co napisałeś? bo z tego zrozumiałem, że panewka jest przyczyną obecności wody w oleju. Może nie myślę dobrze, ale na mój prosty rozum usterka panewki może być efektem (nie przyczyną)obecności wody w oleju. Jeśli woda jest w oleju to jeszcze nie znaczy, że cały silnik jest do remontu. A co do przyczyny obstawiałbym uszczelkę pod głowicą. Jeśli się mylę, popraw mnie ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uszczelka to raczej wątpliwa sprawa, gdyż ciśnienie wody w układzie jest raczej dużo niższe niż oleju i dlatego to olej powinien być w wodzie a nie odwrotnie. U sąsiada w case poszła woda do oleju to okazało się chyba, że jakieś guma pod tuleją skruszała i woda do misy zleciała ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
okejas    1

kolego może to być wymiennik ciepła przy filtrze oleju zobacz czy nie masz oleju w wodzie. bo olej do filtra idzie z małym ciśnieniem i jeżeli jest pękniecie to wiadomo, miesza się. bo jeżeli to nie to, to masz duże szanse na pęknięty blok lub głowice a w najlepszym wypadku uszczelka pod nią, innej możliwości nie widzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolek12    7

Ale jak peknie uszczelka i woda pójdzie nie do magistrali olejowej tylko w strone popychaczy to tez bedzie w oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Driver220    0

Witam, tak jak napisałem w temacie problem jest w traktorze Fendt 311 LSA Farmer Turbomatic. Przy orce uszkodziła się uszczelka pod głowicą i zaczął wyciekać płyn chłodniczy spod niej. Potem na wolnych obrotach było słychać dźwięk tak jakby ,,chlipania" na wysokich obrotach nie było tego słychać, jednak z czasem także na wysokich obrotach to słychać, lecz przestał wyciekać płyn. Postanowiłem zrezygnować z dalszej pracy tym traktorem. Proszę o rady co to może być. Z góry dziękuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

nie zastanawiaj się dłużej tylko wymień uszczelkę na nową i patrz czy nie wycieka płyn do oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gangster    6

To będzie wina uszczelki bodajże każdy garnek ma swoją uszczelke więc nie trzeba wszystkich ściagac tylko tą w której widac przeciek


Wypadek trwa sekundy, leczenie miesiące!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

czyli ma tak jak w c360 oddzielne głowice dobre bo mało roboty przy wymianie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Driver220    0

No ma oddzielnie te duże traktory tak mają, z tego co sam zauważyłem, ale uszczelki to trzeba wymienić i tak wszystkie bo wymieniając jedną potem pójdzie następna. Tak jak napisałem wcześniej ten dźwięk najprawdopodobniej nie jest winą uszczelki. Proszę o rady co to może być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gangster    6

Nie rozumie po co wymieniac coś jak jest dobre? Puści nastepna to wymienił bym następną tam dużo roboty nie ma


Wypadek trwa sekundy, leczenie miesiące!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fendt310    1

Odkręć kolektory ssący i wydechowy i odrazu będziesz widział na której głowicy jest problem. Następnie zdemontuj daną głowice. Zawiez głowice do szpeca do sprawdzenia, bo może być pęknięta w środku. Przy okazji niech zrobi szlif powierzchni jeśli to potrzebne. Uszczelka tylko pod jedna głowice. Resztę najlepiej nie ruszać jeśli nie ma potrzeby. Natomiast pod kolektory zalecam wszystkie nowe. Idzie ich 12 sztuk jednak nie są drogie. Przy okazji możesz obejrzeć tuleję, jeśli jest pęknięta to od góry. Pekniecie nierowne o długości ok centymetra. Najlepiej szukać przy pomocy szkła powiększającego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ssiiwwyy19    0

Witam prosze o pomoc , mam fenda 309 lsa 1996 r, uzywam go drugi rok od dłuzszego czasu ubywa mi płyn chodniczy i trafia do bloku , na korku wlewu oelju jest biała galaretka , wczoraj zaczela mi sie swiecic kontrolka oleju na wolnych obrotach zmierzylem cisnienie oleju na wolnych obrotach ma 0.5 at na wyzyszch odrazu wchodzi na 3,4 at . silnik ciepły . co o tym myslicie ??? pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

Przegrzałeś go kiedyś?Wydmuchana uszczelka albo pęknięta głowica.W najgorszym przypadku tuleja pęknięta.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiex    1

Płyn przedostaje się do miski olejowej wskutek nieszczelnych dolnych o-ringów tulei cylindrowych, ciśnienie oleju na wolnych obrotach to osobna sprawa może np mieszanina płynu i oleju nie zapewnia odpowiedniego ciśnienia?

Edytowano przez Grzesiex

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    633

Nie zapewnia odpowiedniego smarowania. Jeździłeś sobie tak od dłuższego czasu i przy okazji załatwiłeś panewki być może wał. Obyło by się może wymianą uszczelki a teraz trzeba się będzie zabrać za dół.

Przyczyn samego przecieku może być wiele. Nie znam konstrukcji tego silnika ale może być to uszczelnienie tulei lub sama tuleja jeśli tuleje są "mokre". Dalej może być to uszczelka pod głowica lub sama głowica no i pozostaje jeszcze ewentualność nieszczelności pompy wodnej jeśli napędzana jest od rozrządu lub różnych wymienników ciepła olej - woda jeśli takie są.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez adam268
      Witam, poszukuje ciągnika fendt farmer 311 lub John deere 6610. Prosiłbym o opinie, a jeśli ktoś ma na sprzedaż to zapraszam do kontaktu
    • Przez Pozoga
      Witam wszystkich. Czy powie mi ktos jakie powinno byc cisnienie sprezania w silniku mwm 226-4 renault 854 mi. ???
       
    • Przez xXKarolXx
      Witam. Mam problem z hydraulika nie podnosi tura , ani nie opusz na , ekanie widać + i - reaguje ale tur nic i po chwili wywala błąd hydraulikventile i A.1.2.B , A.1.2.A i na każdej sekcji inny błąd tłumaczyłem bledy to znacz że ,, pozycja pływająca nie została osiągnięta , zawór przechodzi w położenie neutralne gdzie szukać przyczyny co robic ???????????
    • Przez Piotr190497
      Witam który z tych ciągników lepiej wybrać Fendt 412 vario z początkowych lat produkcji do 2006 roku(mam zamiar kupić do 160 tyś bez tura) lub Fendt Favorit 512. Wiadomo vario będzie droższy w zakupie i utrzymaniu.Ciągnik by pracował na ok 80 ha jako główny lecz mam ziemie lekkie wiec i 412 vario też by se radził u mnie w pracach polowych. Który z nich był lepszy do ładowacza czołowego głównie chodzi o skrzynie vario jak się spisuje w ładowaczu czołowym. Ogólne wady i zalety tych dwóch serii 400 i 500. Ponieważ mam już fendt 309 lsa i chciałem kupić coś nowszego  i większego.
    • Przez maly2000
      Witam!
      Przyszła zima więc trzeba ogarnąć pewne tematy. Moja renia maga się z pewnym problemem. W ciągniku cały czas krąży w obiegu olej hydrauliczny czemu towarzyszy specyficzne wycie które najmocniej słychać w okolicy tylnego lewego koła. Kilku znawców mi to potwierdziło, ale nikt nie chce się z tym bawić. Efektem tego jest znaczne grzanie oleju oraz silne zapocenie a nawet wycieki z gniazd hydrauliki zewnętrznej. Wydaje mi się, że zabierać to może również kilka koni bez potrzeby. Z lewej strony na skrzyni za kołem znajduje się jakiś zawór rozdzielczy który również jest zapocony. Dodam iż ciągnik posiada ładowacz czołowy. Jak będę go mył postaram się zrobić zdjęcia i zobrazować. Ma ktoś jakiś pomysł?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.