News
Zaloguj się, aby obserwować  
Nowak006

John Deere 6410 Co zalozyc? Jaki bieg do jakiej maszyny? Jak jezdzic ? czego unikac?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
Nowak006    0

Witam!

Kupiłem ostatni John Deera 6410 (filmik jak wyglada:

) i jako ze zbliza sie wiosna a co zatym idzie prace polowe to chcialbym prosic posiadaczy podobnych maszyn o pewne informacje:

- Jakimi biegami robic w polu i z jakimi maszynyma?

- Co moge do takiej maszyny zalozyc?

- Czy jak na przod dostanie kultywator 2.10 a na tyl agregat 2.80 to da rade czy bedzie mal ciezko?

- Jakies sugestie w stosunku do ciagnika?

- Na co uwazac?

 

Prosił bym równiez o ogolne informacje na temat tego ciagnika.

P.S. Tak wiem po co kupilem ciagnik o ktory mnie mam zielonego pojecia?

Otoz popytam tu i owdzie i dowiedzialem sie ze ciagniki z tego rocznika sa praktycznie nie do zajechania, przy odpowiednich biegach i obrotak - oszczedne i podobno malo awaryjne. A ze potrzebowalem ciagnik z przednim napedem a ten egzemplarz bardzo mi sie podobal to go kupilem ;)

 

Z gory dziekuje za odpowiedzi ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuba20    8

Wszystko zależy ile masz KM i w jakiej ziemi będzie pracować i terenie czy równy czy górzysty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Kuba20    8

No to tak samo jak u mnie ja mam Ursusa 10014H 102KM tylko że ja mam dobrze dociążony żeby lepszy uciąg mieć a co do sprzętów ja brałem pod moc wszystko w mojej galerii a co do biegów i doboru to zależy jaki bieg ma zakres prędkości bo wszystko zależy od sprzętu z jaką prędkością możesz z nim ganiać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    267

Nie no nie porównuj Ursusa do Jelenia. Jaśko ma lepszy rozkład masy i będzie lepiej ciągnął w takich samych warunkach, do tego ma cztery przełożenia na każdym biegu więc wybór zakresu prędkości jest naprawdę duży no i można sobie bez zatrzymywania dowolnie zmieniać jak się ma mozaikę na polu.

Musisz do tego ciągnika zapiąć odpowiednie maszyny bo tylko wtedy wykorzystasz jego walory a jak będą za małe to będzie na darmo palił paliwo i nie sugeruj się polskimi ciągnikami o tej samej mocy. Widzę że masz wieszak z przodu, walnij mu jakiś sensowny balast. Ja mam sześciocylindrowy 7600 130 KM i z agregatem 5.20 spokojnie daje radę a na mojej ziemi pewnie poleciałby i z 6 m. Skrzynia faktycznie bardzo dobra ale trzeba o nią dbać. Ja np zakładam amerykańskie filtry Baldwin, Wix albo Donaldson, ta ostatnia firma robi dla JD. Olej do skrzyni który spełnia normę JDM-20 ja leję Donax TD 10W30 Shella, do silnika Rimula R4. Zapomnij o wywracaniu przyczep jeżeli współdzielisz je z innymi ciągnikami Jaśko nie lubi mieszania oleju. Nie wiem jak jest z czterocylindrowymi ale w mojej instrukcji jest napisane aby ciągnik nie pracował na jałowo z obrotami mniejszymi niż 1200. Odpalam na wolnych i jak zaskoczy po chwili zwiększam do 1200, przed gaszeniem zwalniam na chwilę na minimum i gaszę. Serwisanci mówili że wtedy silnik ma odpowiednie ciśnienie i wydłuża się jego żywotność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nowak006    0

Wiem wiem slyszalem wlasnie ze olei w jelonku sie nie mieszaa z innymi. z balastem nie bedzie problemu gdyz zamiezam zalozyc przeciw wage od ursusa 360 od tura ;). Wielkie dzieki za podanie nazw olejow jak sprawdzalem to jelonek olej ma czysciutki ale zapisze je sb i przy zmianie je zakupie ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    267

Olej w skrzyni wymienia się co 1500 godzin ale filtry obydwa co 750 czyli przy wymianie oleju oraz w połowie dystansu. To że olej czysty nie świadczy o tym że nie trzeba go wymienić u mnie jest czysty do następnej wymiany, sprawdź godziny pracy. W silniku co 250 ale można przedłużyć do 300 jak się stosuje oleje tzw. Long Life. Shell zmienił teraz nazwę tego oleju do skrzyni na Spirax S4 TMX.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez rex15
      Wie ktoś gdzie moge znalezc antene do radia w jd 7710? Nigdzie nie widze odpowiedniej. Druga sprawa, to ile powinno byc głosników w tym ciagniku, bo ja mam 2 przednie, ale są jeszcze nad głową dwa puste miejsca?
    • Przez rex15
      Chciałbym dolać nieco oleju do hydrauliki w jd7710, mysle, zeby dolać fuchsa, tylko nie wiem jakie oznaczenie wybrać, bo kilka rodzajów oni mają
    • Przez farmer-f13
      Brak reakcji podczas przełączania polbiegow w jasku 6410. Na wyświetlaczu pokazuje zmianę po czym znikają numerki z wyświetlacza i zapala się żółta kontrolka z trybikiem i niebieska "i". Pokazuje kod błędu PEC 131 i 132 udało mi się ustalić że to oznacza jakiś problem z silniczkiem krokowym ale na sucho bez opalania dzieje się identycznie 
       
    • Przez Walczaklu
      Może ma ktoś instrukcję procedury kalibracji podnośnika tylnego w traktorze z tematu...?
      Będę zobowiązany...
    • Przez piter0013
      WItam

      Panowie mam taki problem z jelonkiem od dłuższego czasu że ma on ciągle spadek paliwa. Jak postoi załóżmy przez noc to już nie chcę zapalić i trzeba go przepompowywać. Zdiagnozowałem że winny jesteś zawortek zwrotny który znajduję przed filtrem paliwa. Wymieniłem go na oryginalny JD i po tygodniu ten nowy również padł i puszczał paliwo w obie strony, do tej pory zmieniałem już kilka razy ten zaworek zwrotny z tym że teraz już wybierałem tańsze odpowiedniki i we wszystkich przypadkach było podobnie że trzymały kilka dni i puszczały.

      I moje pytanie jest takie: Co powoduje że te zaworki tak padają ??

      Czy może mieć to jakiś związek z pompą wtryskową ? Bo pół roku temu odmówiła posłuszeństwa i 3 razy była u pompiarza, ponieważ ten nie mógł jej dobrze zrobić.... Teraz z pompą jest niby dobrze ale też nie do końca jestem pewien bo trafiła mi się w lato i na jesieni taka sytuacja że podczas np. talerzowania przy pracy pod obciążeniem ciągnik zaczął słabnąć i nagle zgasł i nie chciał odpalić, od razu  odkręciłem tą śrubkę plastikową od przelewu przy podstawie filtra paliwa i okazało się że dopiero po kilku sekundach gdy załączyłem pompkę zaczęło przelewać się paliwo.... czyli pompa nie dostawała paliwa, czym to mogło być spowodowane ?

      Przewody zasilające szczelne

      Liczę na Wasze podpowiedzi bo już nie mam siły na te codzienne przepompowywanie ciągnika przed zapaleniem...
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.