Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Nowak006

John Deere 6410 Co zalozyc? Jaki bieg do jakiej maszyny? Jak jezdzic ? czego unikac?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
Nowak006    0

Witam!

Kupiłem ostatni John Deera 6410 (filmik jak wyglada:

) i jako ze zbliza sie wiosna a co zatym idzie prace polowe to chcialbym prosic posiadaczy podobnych maszyn o pewne informacje:

- Jakimi biegami robic w polu i z jakimi maszynyma?

- Co moge do takiej maszyny zalozyc?

- Czy jak na przod dostanie kultywator 2.10 a na tyl agregat 2.80 to da rade czy bedzie mal ciezko?

- Jakies sugestie w stosunku do ciagnika?

- Na co uwazac?

 

Prosił bym równiez o ogolne informacje na temat tego ciagnika.

P.S. Tak wiem po co kupilem ciagnik o ktory mnie mam zielonego pojecia?

Otoz popytam tu i owdzie i dowiedzialem sie ze ciagniki z tego rocznika sa praktycznie nie do zajechania, przy odpowiednich biegach i obrotak - oszczedne i podobno malo awaryjne. A ze potrzebowalem ciagnik z przednim napedem a ten egzemplarz bardzo mi sie podobal to go kupilem ;)

 

Z gory dziekuje za odpowiedzi ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuba20    8

Wszystko zależy ile masz KM i w jakiej ziemi będzie pracować i terenie czy równy czy górzysty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Kuba20    8

No to tak samo jak u mnie ja mam Ursusa 10014H 102KM tylko że ja mam dobrze dociążony żeby lepszy uciąg mieć a co do sprzętów ja brałem pod moc wszystko w mojej galerii a co do biegów i doboru to zależy jaki bieg ma zakres prędkości bo wszystko zależy od sprzętu z jaką prędkością możesz z nim ganiać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    227

Nie no nie porównuj Ursusa do Jelenia. Jaśko ma lepszy rozkład masy i będzie lepiej ciągnął w takich samych warunkach, do tego ma cztery przełożenia na każdym biegu więc wybór zakresu prędkości jest naprawdę duży no i można sobie bez zatrzymywania dowolnie zmieniać jak się ma mozaikę na polu.

Musisz do tego ciągnika zapiąć odpowiednie maszyny bo tylko wtedy wykorzystasz jego walory a jak będą za małe to będzie na darmo palił paliwo i nie sugeruj się polskimi ciągnikami o tej samej mocy. Widzę że masz wieszak z przodu, walnij mu jakiś sensowny balast. Ja mam sześciocylindrowy 7600 130 KM i z agregatem 5.20 spokojnie daje radę a na mojej ziemi pewnie poleciałby i z 6 m. Skrzynia faktycznie bardzo dobra ale trzeba o nią dbać. Ja np zakładam amerykańskie filtry Baldwin, Wix albo Donaldson, ta ostatnia firma robi dla JD. Olej do skrzyni który spełnia normę JDM-20 ja leję Donax TD 10W30 Shella, do silnika Rimula R4. Zapomnij o wywracaniu przyczep jeżeli współdzielisz je z innymi ciągnikami Jaśko nie lubi mieszania oleju. Nie wiem jak jest z czterocylindrowymi ale w mojej instrukcji jest napisane aby ciągnik nie pracował na jałowo z obrotami mniejszymi niż 1200. Odpalam na wolnych i jak zaskoczy po chwili zwiększam do 1200, przed gaszeniem zwalniam na chwilę na minimum i gaszę. Serwisanci mówili że wtedy silnik ma odpowiednie ciśnienie i wydłuża się jego żywotność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nowak006    0

Wiem wiem slyszalem wlasnie ze olei w jelonku sie nie mieszaa z innymi. z balastem nie bedzie problemu gdyz zamiezam zalozyc przeciw wage od ursusa 360 od tura ;). Wielkie dzieki za podanie nazw olejow jak sprawdzalem to jelonek olej ma czysciutki ale zapisze je sb i przy zmianie je zakupie ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    227

Olej w skrzyni wymienia się co 1500 godzin ale filtry obydwa co 750 czyli przy wymianie oleju oraz w połowie dystansu. To że olej czysty nie świadczy o tym że nie trzeba go wymienić u mnie jest czysty do następnej wymiany, sprawdź godziny pracy. W silniku co 250 ale można przedłużyć do 300 jak się stosuje oleje tzw. Long Life. Shell zmienił teraz nazwę tego oleju do skrzyni na Spirax S4 TMX.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez zygzak
      Witam priblem jest taki ze wogóle ni kręci rozrusznikiem,przez zwarcie rozrusznika odplli ale nie chce załączyć rewersu,pomoże ktoś czego i gdzie szukać
    • Przez thebestacc
      Cześć. Dzisiaj mi na 100% padła pompka zasilająca z granitu którą wymieniałem równy rok temu. Słyszałem ze te pompki z granitu są właśnie takie ale gdzieś wyczytałem że pasuje od jakiegoś samochodu, Wie ktoś od jakiego auta to pasuje?  Oryginał pochodzi dłużej bo różne są opinie?
    • Przez jarx08
      witam,
      Wczoraj w JD zmienił mi się dźwięk przy włączeniu zapłonu zawsze krótki pojedynczy i tyle. Teraz jest długi i dwa krótkie mam wrażenie, ze to oznacza jakiś błąd lub problem. W ciągniku nic się nie dzieje (niby) żadna kontrolka nie miga.
       
      Jak sie usuwa błedy w JD?
       
      Proszę o odp
      Pozdrawiam
    • Przez TomaszNowak
      Koledzy mam problem z JD 6310 Premium. Mianowicie gdy spadły temperatury po niżej zera nie mogę odpalić ciągnika. Bak paliwa praktycznie pełny akumulator nowy. Ciągnik kręci i nie chce zapalić ( dymek puszcza) Sprawdziłem filtr paliwa i pojawiła się kropelka lody na dole filtra ( w bezbarwnym odstojniku pod filtrem) Wywnioskowałem z tego że może być woda w paliwie. Ustawiłem nagrzewnice po pewnym czasie ciągnik odpalił. W między czasie jeszcze naładowałem akumulator bo padł. Wlałem do zbiornika bezbarwny denaturat by zmieszał się z wodą oraz środek na przeczyszczenie wtrysków. Do zbiornika wlałem 3 litry denaturaty. Ciągnik chodził elegancko. Dziś poszedłem sprawdzić czy już jest ok nadal jest tak samo jak wczoraj nie mogę zapalić ciągnika i oczywiście akumulator padł. Podczas odpalania było widać jak szedł dymek z rury. Co możecie mi poradzić bo już nie mam pomysłu co zrobić by normalnie mi odpalał.
    • Przez RafaPodpora
      Witam. Zginęła jazda do przodu i do tyłu. Przy włączonym biegu, gdy przerzucę do przodu albo do tyłu  rewers zaczyna pikać i mruga N. Wcześniej dolałem oleju hydrauliczno-przekładniowego fuchs-a po zamontowaniu ładowacza. Czy to może być przyczyną czy skrzynia siadła? 
       
×