Skocz do zawartości

Polecane posty

Wykręcić elektrozawór razem z cewką,podłączyć akumulator i sprawdzić czy przesuwka zaworu reaguje w momencie podania prądu.Ewentualnie podłączyć samą cewkę i sprawdzić ja wkładając śrubę w środek cewki czy w momencie podania prądu zostanie ona przyciągnięta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    199

Wkładając śrubę nie sprawdzisz zaworu tylko cewkę wiec pierwszy sposób jest lepszy.


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

witek88    0

Da się, ale trzeba mieć specjalny klucz, ewe samemu go sobie dorobić.

 

Jak go dobrze wyczyścisz bez rozbierania to też zacznie działać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witek88    0

Dawno temu to rozbierałem, ale chyba prwy, jak by był lewy to bym zapamiętał że coś tam jest nie tak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    586

oczyść dekiel obok elektrozaworów i se odczytaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
duszekl    0

jak dostać sie do napędu chodzi mi o tarczki jak odkręce te pokrywe pod spodem w skrzyni biegów to ten kosz  wyciągne bez problemów czy jeszcze cos trzeba rozkręcać ???  Awaria taka że napęd nie ciągnie i obstawiam tarczki bo elektrozawór działa przycisk sprawdzony fezy tez oki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wojtek93
      Witam! kilka dni temu kupiliśmy Massey Ferguson 3065 i żeby go zgasić należy pociągnąć taki czerwony guzik z lewej strony kierownicy, i tu powstaje moje pytanie. Czy jak już zgasze ciągnik czyli pociągne guzik to powinienem po zgaszeniu wepchnąc go z powrotem czy zrobić to dopiero przy ponownym odpalaniu silnika?
    • Przez marcin5641
      niedawno kupiłem mf 3065 ze skrzynią16/16 i mam taki problem przy zmianie biegów na przyśpieszaczu słychać zgrzyt natomiast na półbiegu jest ok dlaczego tak sie dzieje pomocy!
    • Przez daras77
      Witam wszystkich i z góry przepraszam jeżeli jest już taki temat ale wróciłem teraz z pola i przyznam że jestem trochę przestraszony.Opiszę krótko co jest grane otóż;pojeżdziłem trochę moim ferdkiem z gruberem i jak się rozgrzał zauwarzyłem że przy podniesionym podnośniku zapala mi się kontrolka od ciśnienia w skrzyni po chwili gaśnie i załącza się przedni napęd.Jak wracałem do domu niby wszystko było ok.ale jak wjechałem na podworko sprzęgło i ciągnik jakby przychamował,potem cofam i znowu lampka od ciśnienia i załączył się przód.Co mogło się s.....? Jest już ciemno więc nic nie sprawdzałem,ale raczej spał spokojnie nie będę.Czekam na jakieś sugestie i z gory wielkie dzięki
    • Przez LukaszSZCZ999
      Witam. Sprzęgło się ślizga i mam problem z ruszaniem samego ciągnika. odkręciłem dekiel pod spodem i stwierdziłem, że nie ma luzu jałowego pomiędzy dociskiem a łożyskiem oporowym co powoduje, że łożysko cały czas pracuje. Po głębszej analizie układu sprzęgła pomyślałem, że zużycie tarczy powoduje zmniejszanie odległości miedzy dociskiem a łożyskiem i w końcu całkowity brak luzu pomiędzy nimi. Według mnie wszystko to powoduje, że jest słaby docisk tarczy sprzęgła do koła zamachowego.
       
      Pytanie brzmi następująco- czy mam racje?
      Czy to co napisałem ma jakiś sens?
      Czy pomiędzy dociskiem a łożyskiem powinien być luz? To chyba najważniejsze pytanie
       
      Pozdrawiam
    • Przez LukaszSZCZ999
      Dobry wieczór. Panowie, wymieniłem tarczę sprzęgłową (490zł w Grene), docisku mimo bruzd wydartych przez nity poprzedniej tarczy nie toczyłem.
       
      Po złożeniu ciągnika nie mogłem wrzucić biegu bo po prostu zgrzytało. Wrzuciłem bieg na zgaszonym silniku, odpaliłem, mimo wciśniętego pedału do dechy, ciągnik zaczął się toczyć. Pomyślicie że jest zapowietrzone.. Odpowietrzyłem, twardość jest w porządku. Pojeździłem trochę i jest odrobinę lepiej, ale z każdą zmianą biegu myślę "zgrzytnie czy nie?", no i niestety strasznie niewygodne jest wciskanie sprzęgła do samego końca by dobrze wysprzęglić (już dwu centymetrowe popuszczenie sprzęgła od maksimum powoduje całkowite "załapanie" sprzęgła).
      Ponadto zauważyłem, że pełne naciśnięcie pedału powoduje bardzo mały (ok 2milimetrowy) ruch docisku od tarczy. Czy ktoś wie ile powinien ten ruch wynosić?
       
      Co robić? Dotrze się to? Sam pedał obojętnie czy silnik odpalony czy nie ma luz, zastanawiam się czy czasem to on nie pozwala na całkowite wciśnięcie pompki.
       
      Piszcie, powiedzcie co można jeszcze wykonać by to naprawić.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.