Skocz do zawartości

Polecane posty

Wykręcić elektrozawór razem z cewką,podłączyć akumulator i sprawdzić czy przesuwka zaworu reaguje w momencie podania prądu.Ewentualnie podłączyć samą cewkę i sprawdzić ja wkładając śrubę w środek cewki czy w momencie podania prądu zostanie ona przyciągnięta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    193

Wkładając śrubę nie sprawdzisz zaworu tylko cewkę wiec pierwszy sposób jest lepszy.


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

witek88    0

Da się, ale trzeba mieć specjalny klucz, ewe samemu go sobie dorobić.

 

Jak go dobrze wyczyścisz bez rozbierania to też zacznie działać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witek88    0

Z tego co pamiętam to wykręca się końcówkę w którym są otwory i te oringi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witek88    0

Dawno temu to rozbierałem, ale chyba prwy, jak by był lewy to bym zapamiętał że coś tam jest nie tak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
duszekl    0

Panowie mf 3065  które elektrozawory są od czego??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    500

oczyść dekiel obok elektrozaworów i se odczytaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
duszekl    0

jak dostać sie do napędu chodzi mi o tarczki jak odkręce te pokrywe pod spodem w skrzyni biegów to ten kosz  wyciągne bez problemów czy jeszcze cos trzeba rozkręcać ???  Awaria taka że napęd nie ciągnie i obstawiam tarczki bo elektrozawór działa przycisk sprawdzony fezy tez oki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez piciaj
      Witam.
      Mam prosbe do was forumowicze, moj ferdek po 3 latach prawie bez awaryjnej pracy zaczal mi swirowac ze skrzynia, zaczelo mi sie to dziać jak siałem zboże, agr upr-siewn , wrzuce jedynke szosowa niezaleznie czy mam polbieg czy nie i wypycha dzwignie, ciągnik staje, ale dwojka jest , a czasami na odwrot jak jest jedynka to dwojke gubi,I mam teraz takie pytanie, czy nie stanie sie nic wiecej jak jeszcze troche na tej awarii pojeżdze?? mam do zaorania pare hektarow i dopiero pozniej bede naprawiac bo i tak orze na 4 polowej, drugie pytanie jest typowe, co to może byc czy ktos to juz miał? czy trudno i drogo jest to naprawic??? chodzi mi chociaz o jakies informacje ktore moga mi to przyblizyc, bo i tak chce zdjac boczna pokrywe z dzwigniami biegów
      za informacjwe dziekuje, pozdrawiam
    • Przez 828
      Witam mam problem ze skrzynią biegów.Na biegach B jedzie 100m.i się zatrzyma samoczynnie.Jaka może być przyczyna tego problemu
    • Przez wojtek93
      Witam! kilka dni temu kupiliśmy Massey Ferguson 3065 i żeby go zgasić należy pociągnąć taki czerwony guzik z lewej strony kierownicy, i tu powstaje moje pytanie. Czy jak już zgasze ciągnik czyli pociągne guzik to powinienem po zgaszeniu wepchnąc go z powrotem czy zrobić to dopiero przy ponownym odpalaniu silnika?
    • Przez daras77
      Witam.Panowie zauważyłem wczoraj że coś nie bardzo działa u mnie ehr a konkretnie przy pracy z agregatem nie mogłem ustawić odpowiedniej głębokości.Chodzi o to że po opuszczeniu agregatu to duże pokrętło na panelu od regulacji głębokości działa bardzo mało precyzyjnie.Wpoprzednich latach wystarczył minimalny ruch pokrętła i od razu widoczna była reakcja,teraz tak nie jest a na dodatek podczas jazdy kontrolki na panelu"góra","dół"dosłownie wariują.Jeszcze jedno,nie wiem może ma to jakiś związek,ale zauważyłem że przy mocowaniu cięgieł podnośnika do tylnego mostu,przy swożniach,są jakieś metalowe "puszki" od których odchodzą przewody elektryczne.U mnie przy prawym cięgle ta puszka jest urwana,wisi i wystaje z niej kabel.Dzięki z góry za pomoc
    • Przez wojtek93
      Witajcie! Mam pytanko. Otóż żeby w Masseyu włączyć WOM muszę przestawić dźwignię do przodu i dopiero mogę włączyć Wom guzikiem. Więc czy mogę włączyć sobie tą dźwigni i mieć ą tak cały czas do przodu a WOM włączać tylko guzikiem czy za każdym razem muszę robić najpierw wajchą a później guzikiem?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.