Polecane posty

jackkk1988    7

Ja w moim:

-załozyłem awaryjne (od stara/autosana) takie jak byly monotowane w "m" orginalnie

- kontrolka hamulca, świec zarowych i swiatel od mercedesa busa;)

- halogen roboczy z na błotniku

 

ostanio:

nowa stacyjka, chlapacze przód, dwuwskaznik, regeneracja lamp z tyłu. koncówka drązka, wklad i olej filtru powietrza.

 

czeka na montaz alternator od malucha


[CE] [DE]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artek33    0

Ja w moim:

-załozyłem awaryjne (od stara/autosana) takie jak byly monotowane w "m" orginalnie

- kontrolka hamulca, świec zarowych i swiatel od mercedesa busa;)

- halogen roboczy z na błotniku

 

ostanio:

nowa stacyjka, chlapacze przód, dwuwskaznik, regeneracja lamp z tyłu. koncówka drązka, wklad i olej filtru powietrza.

 

czeka na montaz alternator od malucha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil040193    31

Fajnie się pracuje maszyną która fajnie wygląda. Dlatego zakładam ten temat bo chyba każdy coś zmienił w swojej C-330. Choćby najgłupszy szczegół ale ciągnik już lepiej wygląda piszcie nawet takie szczegóły (oczywiście coś większego niż śrubka czy podkładka :( )

 

Ja zaczne:

 

Radio

Kontrolka hamulca

tapicerka na syficie

 

Nie wiecie jak umyć opon żeby były umyte ja na tym zdjęciu (link poniżej)

http://www.agrofoto.pl/forum/gallery-image40045.html

 

przynajmniej te z tyłu bo zwykłą wodą pod ciśnieniem i płynem do naczyń sie nie da :):)

Hmmm a ciekaw jestem po co myć opony?????? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artek33    0

Koledzy czy ma ktoś c330m z dżwignią hamulca ręcznego bo wiem że takie pod koniec produkcji wychodziły chyba wersja exportowa interesują mnie zdjęcia tego rozwiązania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

To nie była wersja exportowa tylko ostatnie wypusty ciapka ostatnio taka stała w słomczynie na sprzedasz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artek33    0

Czyżby po za jednym kolegą nikt nie miał ani nie widział 30-dziestki z orginalnym hamulcem ręcznym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prometeusz    3

ja mam takiego ale na razie nie mam aparatu, więc zdjęć nie zrobię generalnie to jest tam dzwignia zamocowana na skrzyni biegów, odchodzą od niej dwie linki, po każdej stronie skrzyni jedna i idą do dzwigni hamulców pod zwolnicami, tam gdzie cięgna od hamulca nożnego tylko pod nimi,

u mnie hamulec ręczny jest lepszy niż nożny właśnie z tego względu, że dzwignia jest dłuższa, bo nożny to tragedia ;[

linki ostatnio wymieniałem, więc może i dzwignię można kupić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackkk1988    7

Ja ostanio u mojej 30 załozyłem alternator, akumulator, remont kapitalny silnika zrobiony. Plus takie małe drobiazgi na zime:) orginalna roletka na chłodnice :) taki fajny gadzet:) 22 zł tylko:) i siedzenie dostalo amortyzator grammera ktory brakowalo w nim od poczatku:) zastanawiam sie nad zalaniem płynem ... choc nie wiem co na to chłodnica powie...:(

Edytowano przez jackkk1988

[CE] [DE]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artek33    0

No właśnie o tą dżwignię chodzi bo nigdzie jej nie kupi a linki zgadza się są dostępne Dzwignie pod zwolnicami juz wymieniłem i teraz muszę dorobić dżwignię ręcznego a zdjęcie dużo by pomogło ale dzięki Prometeusz za zainteresowanie tematem może ktoś jeszcze ma taki model i może zamieścić zdjęcia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A wiecie jak zrobić jakiś taki myk by podnosić odprężnik zaworów z kabiny?? Nie wiem gdzie mam to wpisac by sie zapytac wiec pisze tu. Jak taki temat juz był dajcie linka. Dzieki :) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

Ja tam przy kabinie chojnów sam odpalałem z odprężnikiem więc nie wiem po co kombinować :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol0    3
Napisano (edytowany)

Ja ostanio u mojej 30 załozyłem alternator, akumulator, remont kapitalny silnika zrobiony. Plus takie małe drobiazgi na zime:) orginalna roletka na chłodnice :) taki fajny gadzet:) 22 zł tylko:) i siedzenie dostalo amortyzator grammera ktory brakowalo w nim od poczatku:) zastanawiam sie nad zalaniem płynem ... choc nie wiem co na to chłodnica powie...:(

 

Ja mojego ciapka zalałem płynem już we wrześniu. Na razie wszystko chodzi elegancko, płynu nie gubi, tylko na mrozie ciężko pali (wina starego akumulatora). Znalazłem na to sposób, podgrzewam miskę olejową palnikiem gazowym, po kilku minutach pali bez problemu.

Co do udoskonaleń założyłem alternator, na błotniku halogen oraz Po wyrzuceniu 4 włącznika świec żarowych i rozrusznika przerobiłem układ rozruchowy. Założyłem dwa przekaźniki na świece i jeden na rozrusznik oraz dwa przyciski na panelu. W przyszłości zamierzam jeszcze założyć wspomaganie, przedni tuz i oczywiście nowe akumulatory :P

Edytowano przez Karol0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomek1994    3

A nie wiecie czy po podłączeniu głośników komputerowych 2.0 by działały?Bo kolega chce wstawić do 30 i nie chce puścić instalacji z dymem ;d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tanco96    10

no rozwiązanie dobre :) tylko ja jak czasami swoim ciapkiem po nierównościach jeżdże to obijają mi sie kolana o tą deskę rozdzielczą i potem się kable odłanczają


Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja powiem tylko tyle że z starych ciągników to lepszego niema od c330

robię właśnie kapitalkę silnika zawożę wał do szlifu koleś mierzy i mi

mówi co ja tu chcę szlifować przecież to nominał a na wale jest 11tyś motogodzin

nie licząc motogodzin podczas zepsutych zegarów teraz jest 3 zegar,

ciągnik z 1976 roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Bez przesady .......

Ja nie przesadzam bo taka prawda jest a remont kapitalny zrobiliśmy bo już mocy nie było

ale wału szlifować nie trzeba było a tuleje trzeba było szlifierką rozcinać bo ani drgnęły podczas wyciągania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malorolny    0

No to za***iście udany silnik jak taki przebieg i wał dalej dobry ciekawe jakie ma Ciśnienie na zimnym i gorącym silniku ...... acha i jedno mnie zastanawia jak to się dzieje że na czopach korbowodowych wychodzi 2 szlif a na głównych o 5 -tym można zapomnieć , dlaczego wystę puje tak bardzo nierównomierne zużycie ? a widziałem niejeden taki przypadek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artek33    0

Koledzy ponawiam prośbę interesuje mnie hamulec ręczny w C330M bardzo mi zależy na zdęciach z grubsza wiem jak to jest rozwiązane ale szczegółowe zdjęcia ułatwiły by mi przeróbkę na wąłku rozpieraka

mam już zamontowane orginalne dłuższe dżwigienki i kupiłem linki resztę muszę dorobić bo nie ma w sprzedaży z góry dziękuję za fotki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk28    1

Panowie mam takie pytanko odnośnie C-330. Z jaką prędkością ciągnik porusza sie na 3 i 4 biegu , szukałem ale nie moge znajsc tabelki , chodzi mi dokładnie jak np.jade 1600 obrotów na 3 to z jaką jadę prędkością?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej207    0

koła 12,4/11-28 3 bieg - 5,79 km/h 4 bieg - 7,57 km/h

koła 11,2/10-28 3 bieg - 5,49 km/h 4 bieg - 7,18 km/h

przy obrotach 2200

Edytowano przez andrzej207

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk28    1

Właśnie panowie przy 2200 obrotach a mi chodzi np 1400-1600 obrotów jaka wtedy bedzie miał predkosc na 3 i 4 biegu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez SebastianP
      Chciałbym samodzielnie zamontować wspomaganie do c330 napędzane z rozrządu. Oś okrągła. Montował ktoś? Jaki zestaw polecacie? Mile widziane linki, oceny i opis problemów przy montażu. Pozdrawiam.
    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
    • Przez Pumba2152
      Witam, przymierzam się do przekładki silnika i potrzebuje zakupić flansze/kryzę/obudowę sprzęgła aby spiąć wszystko razem 
      Czytałem na forum to kiedyś podobno jakieś Pan z okolic Częstochowy robił taki gotowy zestaw do montażu. Szukałem i wszystkie ogłoszenia nieaktualne. Ktoś coś wie gdzie można to zakupić?
      Jakiś namiar na człowieka co się tym zajmuje, bądź z czego można zastosować obudowę? Słyszałem że od raka pasuje ale nie wiem....
      Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj