Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

140b9f314b7affb5med.jpg

 

Używana guma (od przegłubu Tico który zakończył żywot) a guma jak widać w stanie bdb. Jak był ciągnik remontowany kupiłem nową gumę nie pamiętam czy oryginał/zamiennik to 2 lata i się rozleciała, ta guma jest tu 1 rok i nie ma śladu zmęczenia, myślę że długo długo posłuży w porównaniu do oryginału ale w razie czego mam jeszcze gumy od Passata b5. Polecam.

Opublikowano

U mnie podobna guma tyle ze "uniwersalna" wytrzymała bardzo długo i prawdopodobnie służy jeszcze u nowego właściciela. Zresztą nowy rozdzielacz hydrauliki też długo nie wytrzymał po założeniu "uniwersalnego" z sekcją pływającą nie dość że szybciej podnosił to narzędzie zawieszone mogło i 2 dni stać. 

Opublikowano (edytowane)

Klucz potrzebny mi na polu. Do odkręcania i przykręcania nakrętek 13 w poprzeczkach do malin a trochę ich mam ;) wkrętarka szybko padnie. Klucz ma małe zapotrzebowanie na powietrze 120l/min. Podłączyć bezpośrednio do butli ? bo tam gdzie się podłącza przewód do pompowania chyba raczej nie?

Edytowane przez tomn95
Opublikowano

Tak jak pisałem, nie ma to sensu bo ta sprężarka żadnego normalnego klucza nie pociągnie. Praktycznie wyciąga tylko 100l/min i dobija ciśnienie do jakiś 5-6 bar co w przypadku klucza jest graniczną minimalną wartością. Po odkręceniu jednej-dwóch śrub nie będzie miał siły dalej cokolwiek odkręcić i przyjdzie czekanie kilku minut na nabicie butli. Jak nie wierzysz to sprawdzaj ale fizyki nie oszukasz, podłączyć trzeba za butlą.

Szybciej byś to zrobił kupując pokrętło wygięte "korbę" i klucz nasadowy, ewentualnie grzechotka.

Opublikowano

Można pobawić się inaczej i napędzać dodatkową większą sprężarkę z wałka WOM, połączyć ją z zasobnikiem 60-80l tworząc wydajny kompresor.

Są też klucze zasilane hydraulicznie. 

Opublikowano

Montowałem robocze lampy led na kabinie, dołożyłem oczywiście przekaźniki i dodatkową skrzynkę bezpieczników, coś takiego:

0_0_productGfx_28b1bce50521eb41913a106b7

 

Oczywiście nie wykorzystałem wszystkich gniazd i przyszło mi do głowy czy nie przenieść do takiej skrzynki wszystkich bezpieczników. Skrzynka jest na pewno szczelniejsza niż oryginalna, ale mam obawy - nie ma bezpieczników płytkowych 8A, ale to chyba jeszcze nie dramat, bo najbliższy jest 7,5A. Gorzej, że - jak to w kilkunastoletniej już maszynie - miałem problem z nagrzewaniem się bezpiecznika od świateł. Ceramiczny radził sobie z tym, ale płytkowe są plastikowe... (Być może problem nagrzewania się rozwiązał - jeszcze nie miałem okazji pracować długo na światłach a kilka zmian w instalacji zrobiłem).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v