News
Zaloguj się, aby obserwować  
modelarz

T25 podczas jazdy traci ciśnienie oleju

Polecane posty

modelarz    0

Witam, mam taki problem z ciśnieniem oleju we władku. Na zimnym oleju na wolnych obrotach ciśnienie około 3,5bar na na max. 4bar., przy rozgrzanym oleju na wolnych około 2,8. I teraz pojawia się problem nie ważne czy olej zimny czy ciepły podczas jazdy czy to bez obciążenia czy z strasznie wariuje ciśnienie oleju, wskazówka waha się międy 0-4bar.Nieraz podczas jazy jest wszystko ok. ciśnieni 4bar, a nieraz wskazówka wariuje i przez dłuższy czas waha się między 0-1. Wymieniałem już dwa razy pompę olejową i cały czas to samo. Dodam że ciągnik po kapitalce. Czy miał ktoś taki przypadek ?? Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oaxis3333    36

moze czujnik ma winę ?


Jesli pomogłem , okaż to Dając łapkę w górę  :) to motywuje ...

 

pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamtychy11    0

Witam ;)

Nie miałem takiego przypadku, ale najprawdopodobniej jest to wina czujnika ciśnienia oleju, który jak mniemam znajduje się przy filtrze oleju (nie mam władka, ale mam c330 i są w miarę podobne do siebie). Wymień ten że czujnik najlepiej z przewodem do wskazówki i zegar pokazujący ciśnienie oleju.

Skoro mówisz, że wymieniałeś pompę oleju i silnik po generalce to nie ma innej opcji ;)

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zbyszekbrzuze    266

W T25 nie ma czujnika, nieźle się popisaliście znajomością ;) Tutaj ewidentnie jest podgięta rurka w misie olejowej, powinna być przy samym dnie. Żeby sprawdzić spróbuj dolać oleju na max, lub lekko ponad, powinno ustąpić.

U mnie też jest taki problem z rurką, ale w mniejszym stopniu, silnik jeszcze na dotarciu i kiedy zrobiło się mało oliwy, to tez wariował, choć nie było jeszcze minimum.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    56

Witam,nie no zbyszek, ktoś w końcu pomyśli że w małym rusku nie ma w ogóle wskażnika ciśnienia oleju, czujnika co prawda nie ma, ale jest manometr który to wskazuje ciśnienie, a może być też przyczyna w manometrze lub wężyku doprowadzającym olej do manometru, a może i zbyszek ma rację z tym smokiem jest podgięty do góry za bardzo od dna misy olejowej :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hacki    0

też miałem ten sam problem- opisany na forum

dogiąłem rurkę do dna miski i problem znikł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    266

U mnie było nie tak źle, aż zachciało mi się prostować miskę, Zastanawiam się nad jej modyfikacją. Spróbować wspawać przegródki, coś jak tutaj:

120285981_1_644x461_misa-olejowa-c360-miska-oleju-czesci-staszow_rev001.jpg

To by nie szalało wtedy, bo jeździmy po niezłych górkach na Somsiorach. (Pan Wiesław pewnie zna te tereny)

Nawet w dobrym Władku lubi oliwa ucieknąć od pompy :D


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
modelarz    0

Witam, stan oleju mam na max. a problemy ze spadkiem ciśnienia oleju są podczas jazdy nie ważne czy po prostym czy po górach (a są spore bo ja z okolic Jeleniej Góry).Przed remontem i na starej pompie olejowej nie było takiego problemu tylko że ciśnienie było 0,8-1,5bara. Dzisiaj zmieniłem zegar i dalej to samo, troche dużej pojeździłem i zauważyłem że gdy jadę i obroty są około 1100 to ciśnienie 3,8 gdy zwiększe obroty na około 1300 wskazówka zaczyna wariować między 2,5-4bara przy max. obrotach ciśnienie oleju około 3bary i to mnie dziwi że przy większych obrotach spada ciśnienie oleju. Czy możliwe że przyczyną będzie zawór bezpieczeństwa ?? od nowości nie był ruszany jest jeszcze zaplombowany. Nowa pompa, robiony szlif i może przy większych obrotach jest taki przepływ oleju że zawór jest ciągle otwarty i stąd te spadki ciśnienia ? ale czemu nieraz spada do 0 i raptownie rośnie do 3bar ? Troche dziwne zachowanie ? przed remontem, no i w każdym ciągniku którym jeździłem ciśnienie rosło wraz ze wzrostem obrotów silnika, a u mnie teraz jest na odwrót.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    56

Witam, to bedzie pewnie zawór który się zacina i stąd te szaleństwa wskażnika, Zbyszek masz rację z tymi przegrodami ,a i poprzeczna by nie zaszkodziła, no a góry tam jak Karpary, strome stoki, tyle że krótsze jak w karpatach, ja nie raz podziwiam odwagę jazdy po takich stokach ciągnikiem czy kombajnem, tylko że to może i kwestia jakiegoś przyzwyczajenia, no ale przyznam że i dużą rolę spełnia umiejętność,doświadczenie i praktyka jazdy po górach jak też odpowiednie przystosowanie pojazdów, ja mam prawie równiny to też dlatego z podziwem na to patrzę :o Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    266

Tak trochę poza tematem, ale mój wujek tam młóci (Somsiory) na niektórych polach jest jedynym kaskaderem, który odważy się wjechać i skosić do ostatniego kłosa. Załatwił na tym już 2 felgi, sprzęgło i półoś. A hamulce ma przepięte pod ręczny.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez wzdowian
      Witam
      Mam taki problem a mianowicie jak jade to zaswieca mi sie kontrolka wykrzyknika i stop na tablicy rozdzielczej i jeszcze pika sygnał, dodam że na postoju kontrolki gasną. Na zimnym oleju kontrolki świecą długo  ale jak się ciągnik rozgrzeje to piknie czasami trzy razy i się wyłączy albo i krócej od czasu do czasu. Dodam że do końca poprzedniego sezonu nic się nie działo dopiero po zimie. Olej i Filtry wymienione w tamtym roku w serwisie.
    • Przez Darek1986
      witam . mam problem z case 5140 jak włącze hydraulike wywrotu na przyczepy to mi czasem rozłącza jazdę do przodu i do tyłu ja wyłączę to jest wszystko ok co morze być cy morze jest zapchany filtr oleju.
    • Przez fendt856
      Witam ma taki problem robiłem przednią oś w case 5150 wymieniłem czopy tulejki bo już był duży luz. I przed tym leciał olej z lewego koła i powodem tego była podrobiona któtka pół oś i ją wymieniłem krzyżaki tą pół oś i uszczelniacze i tulejki te co pół oski pracują w nich i przez pewnien czas nie leciało i teraz zaczeło leciec z środkowego mostu tam też wymieniłem uszczelniacz i tulejkę i jest taki problem że bez włączonego napędu moge jeździc długo i nic się nie dzieję a jak załącze przedni napęd pół dnia i zaczyna lecicec olej co może być ?
    • Przez macko25
      posiadam nowy opryskiwacz pilmet plus 2021 z komputerem i mam pytanie jak pryskam w automacie i pryskam 250 litrów na hektar i wszystkie sekcję są włączone to pokazuje mi ciśnienie 4.4 atmosfer A jak z zamknę jedną sekcję to pokazuje 3.6 atmosfer A nie powinno być 4.4 atmosfer?tak miałem przy starym opryskiwacz rozdzielacz stalocisnieniowy ale ręczny ale na komputerze pokazuje mi cały czas wydatek 250 litrów na ha niezależne od prędko ści jazdy
    • Przez tomek14
      Witam założyłem do zetora 7211 nową pompę oleju silnika i wymieniłem filtr bąk na pp i ciśnienie wzrosło do 6 na zimnym silniku a przy temperaturze silnika 70-75 stopni jest 5-6 . Czy ciśnienie nie jest za wysokie? bo słyszałem że wysokie ciśnienie może wypłukać panewki i że te modele nie lubią wysokiego ciśnienia.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj