Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
modelarz

T25 podczas jazdy traci ciśnienie oleju

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
modelarz    0

Witam, mam taki problem z ciśnieniem oleju we władku. Na zimnym oleju na wolnych obrotach ciśnienie około 3,5bar na na max. 4bar., przy rozgrzanym oleju na wolnych około 2,8. I teraz pojawia się problem nie ważne czy olej zimny czy ciepły podczas jazdy czy to bez obciążenia czy z strasznie wariuje ciśnienie oleju, wskazówka waha się międy 0-4bar.Nieraz podczas jazy jest wszystko ok. ciśnieni 4bar, a nieraz wskazówka wariuje i przez dłuższy czas waha się między 0-1. Wymieniałem już dwa razy pompę olejową i cały czas to samo. Dodam że ciągnik po kapitalce. Czy miał ktoś taki przypadek ?? Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oaxis3333    34

moze czujnik ma winę ?


Jesli pomogłem , okarz to Dając łapkę w górę  :) to motywuje ...

 

pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamtychy11    0

Witam ;)

Nie miałem takiego przypadku, ale najprawdopodobniej jest to wina czujnika ciśnienia oleju, który jak mniemam znajduje się przy filtrze oleju (nie mam władka, ale mam c330 i są w miarę podobne do siebie). Wymień ten że czujnik najlepiej z przewodem do wskazówki i zegar pokazujący ciśnienie oleju.

Skoro mówisz, że wymieniałeś pompę oleju i silnik po generalce to nie ma innej opcji ;)

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zbyszekbrzuze    186

W T25 nie ma czujnika, nieźle się popisaliście znajomością ;) Tutaj ewidentnie jest podgięta rurka w misie olejowej, powinna być przy samym dnie. Żeby sprawdzić spróbuj dolać oleju na max, lub lekko ponad, powinno ustąpić.

U mnie też jest taki problem z rurką, ale w mniejszym stopniu, silnik jeszcze na dotarciu i kiedy zrobiło się mało oliwy, to tez wariował, choć nie było jeszcze minimum.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    48

Witam,nie no zbyszek, ktoś w końcu pomyśli że w małym rusku nie ma w ogóle wskażnika ciśnienia oleju, czujnika co prawda nie ma, ale jest manometr który to wskazuje ciśnienie, a może być też przyczyna w manometrze lub wężyku doprowadzającym olej do manometru, a może i zbyszek ma rację z tym smokiem jest podgięty do góry za bardzo od dna misy olejowej :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hacki    0

też miałem ten sam problem- opisany na forum

dogiąłem rurkę do dna miski i problem znikł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    186

U mnie było nie tak źle, aż zachciało mi się prostować miskę, Zastanawiam się nad jej modyfikacją. Spróbować wspawać przegródki, coś jak tutaj:

120285981_1_644x461_misa-olejowa-c360-miska-oleju-czesci-staszow_rev001.jpg

To by nie szalało wtedy, bo jeździmy po niezłych górkach na Somsiorach. (Pan Wiesław pewnie zna te tereny)

Nawet w dobrym Władku lubi oliwa ucieknąć od pompy :D


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
modelarz    0

Witam, stan oleju mam na max. a problemy ze spadkiem ciśnienia oleju są podczas jazdy nie ważne czy po prostym czy po górach (a są spore bo ja z okolic Jeleniej Góry).Przed remontem i na starej pompie olejowej nie było takiego problemu tylko że ciśnienie było 0,8-1,5bara. Dzisiaj zmieniłem zegar i dalej to samo, troche dużej pojeździłem i zauważyłem że gdy jadę i obroty są około 1100 to ciśnienie 3,8 gdy zwiększe obroty na około 1300 wskazówka zaczyna wariować między 2,5-4bara przy max. obrotach ciśnienie oleju około 3bary i to mnie dziwi że przy większych obrotach spada ciśnienie oleju. Czy możliwe że przyczyną będzie zawór bezpieczeństwa ?? od nowości nie był ruszany jest jeszcze zaplombowany. Nowa pompa, robiony szlif i może przy większych obrotach jest taki przepływ oleju że zawór jest ciągle otwarty i stąd te spadki ciśnienia ? ale czemu nieraz spada do 0 i raptownie rośnie do 3bar ? Troche dziwne zachowanie ? przed remontem, no i w każdym ciągniku którym jeździłem ciśnienie rosło wraz ze wzrostem obrotów silnika, a u mnie teraz jest na odwrót.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    48

Witam, to bedzie pewnie zawór który się zacina i stąd te szaleństwa wskażnika, Zbyszek masz rację z tymi przegrodami ,a i poprzeczna by nie zaszkodziła, no a góry tam jak Karpary, strome stoki, tyle że krótsze jak w karpatach, ja nie raz podziwiam odwagę jazdy po takich stokach ciągnikiem czy kombajnem, tylko że to może i kwestia jakiegoś przyzwyczajenia, no ale przyznam że i dużą rolę spełnia umiejętność,doświadczenie i praktyka jazdy po górach jak też odpowiednie przystosowanie pojazdów, ja mam prawie równiny to też dlatego z podziwem na to patrzę :o Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    186

Tak trochę poza tematem, ale mój wujek tam młóci (Somsiory) na niektórych polach jest jedynym kaskaderem, który odważy się wjechać i skosić do ostatniego kłosa. Załatwił na tym już 2 felgi, sprzęgło i półoś. A hamulce ma przepięte pod ręczny.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ROLNICZEK001
      Witam! C360-3p
      1. Jakie jest prawidłowe ciśnienie na wtrysku, bo u mnie na wtryskiwaczu było 150 i gość powiedział że trochę mało i ustawił na 180, czy to czasami nie jest zbyt dużo ? (sąsiad mówi że powinno być 160) jak to jest ?
       
      2. czy jest jakaś śrubka czy coś od obrotów przy pompie ?
    • Przez Juziak
      Witam Panowie może pomożecie wycieka olej z silnika przez sprzęgło dwoma otworami na dole korpusu co może byc ? Czyżby symeryng poszedł na walku ?
    • Przez panmino
      Podczas czyszczenia filtra oleju skrzyni biegów w swoim nowo kupionym 7-letnim Belarusie 1025 zauważyłem dużo opiłków w złotym kolorze. Mosiądz najprawdopodobniej, lub miedź oczywiście. No i nie wiem, czy już się zacząć martwić, czy na coś szczególnie zwrócić uwagę? Skrzynia biegów raczej bez zarzutu działa, ale dopiero kilka godzin nim jeździłem, więc mogłem nie zauważyć problemu. Traktor ma 2500mth, i wiem , że poprzedni właściciel nie czyścił filtra a powinien być myty regularnie. Co mogę sprawdzić?
    • Przez panmino
      Podczas czyszczenia filtra oleju skrzyni biegów w swoim nowo kupionym 7-letnim Belarusie 1025 zauważyłem dużo opiłków w złotym kolorze. Mosiądz najprawdopodobniej, lub miedź oczywiście. No i nie wiem, czy już się zacząć martwić, czy na coś szczególnie zwrócić uwagę? Skrzynia biegów raczej bez zarzutu działa, ale dopiero kilka godzin nim jeździłem, więc mogłem nie zauważyć problemu. Traktor ma 2500mth, i wiem , że poprzedni właściciel nie czyścił filtra a powinien być myty regularnie. Co mogę sprawdzić?
    • Przez Ares1x
      Witam otóż mam następujący problem z hydraulika. Po obróceniu pługa dźwignią od hydrauliki, zostaje ciśnienie w czym może być problem? Sprawdzalismy na innych wejściach wszędzie to samo. 
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.