Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
modelarz

T25 podczas jazdy traci ciśnienie oleju

Polecane posty

modelarz    0

Witam, mam taki problem z ciśnieniem oleju we władku. Na zimnym oleju na wolnych obrotach ciśnienie około 3,5bar na na max. 4bar., przy rozgrzanym oleju na wolnych około 2,8. I teraz pojawia się problem nie ważne czy olej zimny czy ciepły podczas jazdy czy to bez obciążenia czy z strasznie wariuje ciśnienie oleju, wskazówka waha się międy 0-4bar.Nieraz podczas jazy jest wszystko ok. ciśnieni 4bar, a nieraz wskazówka wariuje i przez dłuższy czas waha się między 0-1. Wymieniałem już dwa razy pompę olejową i cały czas to samo. Dodam że ciągnik po kapitalce. Czy miał ktoś taki przypadek ?? Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oaxis3333    34

moze czujnik ma winę ?


Jesli pomogłem , okarz to Dając łapkę w górę  :) to motywuje ...

 

pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamtychy11    0

Witam ;)

Nie miałem takiego przypadku, ale najprawdopodobniej jest to wina czujnika ciśnienia oleju, który jak mniemam znajduje się przy filtrze oleju (nie mam władka, ale mam c330 i są w miarę podobne do siebie). Wymień ten że czujnik najlepiej z przewodem do wskazówki i zegar pokazujący ciśnienie oleju.

Skoro mówisz, że wymieniałeś pompę oleju i silnik po generalce to nie ma innej opcji ;)

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zbyszekbrzuze    141

W T25 nie ma czujnika, nieźle się popisaliście znajomością ;) Tutaj ewidentnie jest podgięta rurka w misie olejowej, powinna być przy samym dnie. Żeby sprawdzić spróbuj dolać oleju na max, lub lekko ponad, powinno ustąpić.

U mnie też jest taki problem z rurką, ale w mniejszym stopniu, silnik jeszcze na dotarciu i kiedy zrobiło się mało oliwy, to tez wariował, choć nie było jeszcze minimum.


KPK Kumurun Team
Olej Turdus SHPD do silnika, Lux 10 do hydrauliki
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki, kontakt na PW

Ważne sprawy GG: 33264431 t:724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    46

Witam,nie no zbyszek, ktoś w końcu pomyśli że w małym rusku nie ma w ogóle wskażnika ciśnienia oleju, czujnika co prawda nie ma, ale jest manometr który to wskazuje ciśnienie, a może być też przyczyna w manometrze lub wężyku doprowadzającym olej do manometru, a może i zbyszek ma rację z tym smokiem jest podgięty do góry za bardzo od dna misy olejowej :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hacki    0

też miałem ten sam problem- opisany na forum

dogiąłem rurkę do dna miski i problem znikł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    141

U mnie było nie tak źle, aż zachciało mi się prostować miskę, Zastanawiam się nad jej modyfikacją. Spróbować wspawać przegródki, coś jak tutaj:

120285981_1_644x461_misa-olejowa-c360-miska-oleju-czesci-staszow_rev001.jpg

To by nie szalało wtedy, bo jeździmy po niezłych górkach na Somsiorach. (Pan Wiesław pewnie zna te tereny)

Nawet w dobrym Władku lubi oliwa ucieknąć od pompy :D


KPK Kumurun Team
Olej Turdus SHPD do silnika, Lux 10 do hydrauliki
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki, kontakt na PW

Ważne sprawy GG: 33264431 t:724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
modelarz    0

Witam, stan oleju mam na max. a problemy ze spadkiem ciśnienia oleju są podczas jazdy nie ważne czy po prostym czy po górach (a są spore bo ja z okolic Jeleniej Góry).Przed remontem i na starej pompie olejowej nie było takiego problemu tylko że ciśnienie było 0,8-1,5bara. Dzisiaj zmieniłem zegar i dalej to samo, troche dużej pojeździłem i zauważyłem że gdy jadę i obroty są około 1100 to ciśnienie 3,8 gdy zwiększe obroty na około 1300 wskazówka zaczyna wariować między 2,5-4bara przy max. obrotach ciśnienie oleju około 3bary i to mnie dziwi że przy większych obrotach spada ciśnienie oleju. Czy możliwe że przyczyną będzie zawór bezpieczeństwa ?? od nowości nie był ruszany jest jeszcze zaplombowany. Nowa pompa, robiony szlif i może przy większych obrotach jest taki przepływ oleju że zawór jest ciągle otwarty i stąd te spadki ciśnienia ? ale czemu nieraz spada do 0 i raptownie rośnie do 3bar ? Troche dziwne zachowanie ? przed remontem, no i w każdym ciągniku którym jeździłem ciśnienie rosło wraz ze wzrostem obrotów silnika, a u mnie teraz jest na odwrót.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    46

Witam, to bedzie pewnie zawór który się zacina i stąd te szaleństwa wskażnika, Zbyszek masz rację z tymi przegrodami ,a i poprzeczna by nie zaszkodziła, no a góry tam jak Karpary, strome stoki, tyle że krótsze jak w karpatach, ja nie raz podziwiam odwagę jazdy po takich stokach ciągnikiem czy kombajnem, tylko że to może i kwestia jakiegoś przyzwyczajenia, no ale przyznam że i dużą rolę spełnia umiejętność,doświadczenie i praktyka jazdy po górach jak też odpowiednie przystosowanie pojazdów, ja mam prawie równiny to też dlatego z podziwem na to patrzę :o Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    141

Tak trochę poza tematem, ale mój wujek tam młóci (Somsiory) na niektórych polach jest jedynym kaskaderem, który odważy się wjechać i skosić do ostatniego kłosa. Załatwił na tym już 2 felgi, sprzęgło i półoś. A hamulce ma przepięte pod ręczny.


KPK Kumurun Team
Olej Turdus SHPD do silnika, Lux 10 do hydrauliki
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki, kontakt na PW

Ważne sprawy GG: 33264431 t:724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez piterq1991
      Witam!
       
      Ostatnio coś słabo zaczęła mi działać hydraulika przy MF 3080. Chciałem pomierzyć ciśnienia aby sprawdzić czy wszystko jest ok. Potrzebuję tylko informacji gdzie mierzy się ciśnienie i jakie ono powinno być.
      Wymieniłem filtr i olej na AGROL STOU PLUS 10W30. To dobry olej?
       
      Pozdrawiam
    • Przez jan222
      Witam!
      Stało się to niedawno i nagle. Zapaliła się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni na maxymalnie skręconych kołach (oczywiście wyłączyło półbieg itp co mnie zaniepokoiło) Zatrzymałem ciągnik i sprawdzam poszczególne funkcja i:
      - uruchamiam Wom kontrolka zapala się i następnie wyłącza wszystko
      - uruchamiam blokadę kontrolka tylko mignie
      - uruchamiam półbieg kontrolka tylko mignie
       
      Pomierzyłem ciśnienia i faktycznie mam duże spadki z 17bar do nawet 2 bar i powrót do 17 (oprócz wom tu mam tylko 8 - 10 bar, ale tu wiem że mam już nieszczelność bo w zeszłym roku podobny pomiar wskazał 15 bar) Martwią mnie jednak te duże spadki podczas załączania poszczególnych rzeczy tak jakby pompa nie dawało odpowiedniej ilości oleju. Dodam że pompa ma 3 lata (bosch-rexrot). Zawór 17 bar też wykluczam bo założyłem inny i to samo. Dziwny jest dla mnie obiaw zapalającej się kontrolki na max skręcie kołami?
      Proszę o wskazówki bo nie wiem już gdzie szukać. Skłaniam się ku pompie ale tak by szybko padła - w końcu ciśnienia utrzymuje w normie te 17 bar oraz ok 140bar na skręceniu kół na max 155bar jak depnę gazu mierzone w punktach pomiarowych (o ile dobrze pamiętam takie samo ciśnienie było w zeszłym roku jak wszystko działało, nie miałem tylko tak dużych spadków w układzie 17 bar).
       
      Aha olej to Agrol STOU filtr oryginalny z metalową siatką sprawdzałem i jest czysty. Powietrza w oleju nie mam (nic się nie pieni).
       
      POMOCY!
    • Przez sebastianek91
      bardzo prosze o informacje jezeli ktos wie jakie powinno byc cisnienie na koncowkach wstryskiwaczy prosze o odpowiedz
    • Przez dukat444
      Posiadam Valtrę 6250 Hi tech.
      Stresuje mnie taka sprawa;
      Po odpaleniu z okolicy silnika słychać dziwny świst, gdy silnik się rozgrzeje szum ustaje i chodzi cicho. Miał może ktoś podobny problem. Martwie się czy poprzedni właściciel nie podkręcił ciśnienia oleju i stąd ten hałas.
      Poruszy ktoś temat? Z góry dziękuję.
    • Przez Mateusz0188
      Cześć, chcialbym spuscic olej hydrauliczny z przyczepy wywrotki i belarki, jak to zrobić? 
×