Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
modelarz

T25 podczas jazdy traci ciśnienie oleju

Polecane posty

modelarz    0

Witam, mam taki problem z ciśnieniem oleju we władku. Na zimnym oleju na wolnych obrotach ciśnienie około 3,5bar na na max. 4bar., przy rozgrzanym oleju na wolnych około 2,8. I teraz pojawia się problem nie ważne czy olej zimny czy ciepły podczas jazdy czy to bez obciążenia czy z strasznie wariuje ciśnienie oleju, wskazówka waha się międy 0-4bar.Nieraz podczas jazy jest wszystko ok. ciśnieni 4bar, a nieraz wskazówka wariuje i przez dłuższy czas waha się między 0-1. Wymieniałem już dwa razy pompę olejową i cały czas to samo. Dodam że ciągnik po kapitalce. Czy miał ktoś taki przypadek ?? Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oaxis3333    34

moze czujnik ma winę ?


Jesli pomogłem , okarz to Dając łapkę w górę  :) to motywuje ...

 

pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamtychy11    0

Witam ;)

Nie miałem takiego przypadku, ale najprawdopodobniej jest to wina czujnika ciśnienia oleju, który jak mniemam znajduje się przy filtrze oleju (nie mam władka, ale mam c330 i są w miarę podobne do siebie). Wymień ten że czujnik najlepiej z przewodem do wskazówki i zegar pokazujący ciśnienie oleju.

Skoro mówisz, że wymieniałeś pompę oleju i silnik po generalce to nie ma innej opcji ;)

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zbyszekbrzuze    206

W T25 nie ma czujnika, nieźle się popisaliście znajomością ;) Tutaj ewidentnie jest podgięta rurka w misie olejowej, powinna być przy samym dnie. Żeby sprawdzić spróbuj dolać oleju na max, lub lekko ponad, powinno ustąpić.

U mnie też jest taki problem z rurką, ale w mniejszym stopniu, silnik jeszcze na dotarciu i kiedy zrobiło się mało oliwy, to tez wariował, choć nie było jeszcze minimum.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    51

Witam,nie no zbyszek, ktoś w końcu pomyśli że w małym rusku nie ma w ogóle wskażnika ciśnienia oleju, czujnika co prawda nie ma, ale jest manometr który to wskazuje ciśnienie, a może być też przyczyna w manometrze lub wężyku doprowadzającym olej do manometru, a może i zbyszek ma rację z tym smokiem jest podgięty do góry za bardzo od dna misy olejowej :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hacki    0

też miałem ten sam problem- opisany na forum

dogiąłem rurkę do dna miski i problem znikł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    206

U mnie było nie tak źle, aż zachciało mi się prostować miskę, Zastanawiam się nad jej modyfikacją. Spróbować wspawać przegródki, coś jak tutaj:

120285981_1_644x461_misa-olejowa-c360-miska-oleju-czesci-staszow_rev001.jpg

To by nie szalało wtedy, bo jeździmy po niezłych górkach na Somsiorach. (Pan Wiesław pewnie zna te tereny)

Nawet w dobrym Władku lubi oliwa ucieknąć od pompy :D


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
modelarz    0

Witam, stan oleju mam na max. a problemy ze spadkiem ciśnienia oleju są podczas jazdy nie ważne czy po prostym czy po górach (a są spore bo ja z okolic Jeleniej Góry).Przed remontem i na starej pompie olejowej nie było takiego problemu tylko że ciśnienie było 0,8-1,5bara. Dzisiaj zmieniłem zegar i dalej to samo, troche dużej pojeździłem i zauważyłem że gdy jadę i obroty są około 1100 to ciśnienie 3,8 gdy zwiększe obroty na około 1300 wskazówka zaczyna wariować między 2,5-4bara przy max. obrotach ciśnienie oleju około 3bary i to mnie dziwi że przy większych obrotach spada ciśnienie oleju. Czy możliwe że przyczyną będzie zawór bezpieczeństwa ?? od nowości nie był ruszany jest jeszcze zaplombowany. Nowa pompa, robiony szlif i może przy większych obrotach jest taki przepływ oleju że zawór jest ciągle otwarty i stąd te spadki ciśnienia ? ale czemu nieraz spada do 0 i raptownie rośnie do 3bar ? Troche dziwne zachowanie ? przed remontem, no i w każdym ciągniku którym jeździłem ciśnienie rosło wraz ze wzrostem obrotów silnika, a u mnie teraz jest na odwrót.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    51

Witam, to bedzie pewnie zawór który się zacina i stąd te szaleństwa wskażnika, Zbyszek masz rację z tymi przegrodami ,a i poprzeczna by nie zaszkodziła, no a góry tam jak Karpary, strome stoki, tyle że krótsze jak w karpatach, ja nie raz podziwiam odwagę jazdy po takich stokach ciągnikiem czy kombajnem, tylko że to może i kwestia jakiegoś przyzwyczajenia, no ale przyznam że i dużą rolę spełnia umiejętność,doświadczenie i praktyka jazdy po górach jak też odpowiednie przystosowanie pojazdów, ja mam prawie równiny to też dlatego z podziwem na to patrzę :o Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    206

Tak trochę poza tematem, ale mój wujek tam młóci (Somsiory) na niektórych polach jest jedynym kaskaderem, który odważy się wjechać i skosić do ostatniego kłosa. Załatwił na tym już 2 felgi, sprzęgło i półoś. A hamulce ma przepięte pod ręczny.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Adi118
      Mam problem ze wspomaganiem w moim Aresie 556rz, przy skręcaniu na wolnych obrotach ciężko chodzi kierownica, zapala się kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni i ciągnik staje. Problem się nasila kiedy olej jest rozgrzany i czasem nie pomaga nawet trzymanie wysokich obrotów. Sprawdzałem ciśnienie na pompie hydraulicznej i jest ok. Czy przyczyną moich problemów może być orbitrol? Czy w tym modelu jest dodatkowa pompa od wspomagania? Może ktoś ma inne pomysły co może być nie tak?
    • Przez dawid1983
      witam chcialbym zrobic dolewke oleju do skrzyni bo troche mam malo tylko niewiem jaki
    • Przez Krystianoo92
      Witam kupiłem nie dawno John deere 6920s  i gdy robię coś na górach dość dużych to zaczyna pokazywać komunikat o niskim ciśnieniu oleju przekładniowego.
       
      Może ktoś spotkał się z czymś takim?
    • Przez Nightdevil
      Witam 
       MF3070

      Zwiększa mi się stan oleju w silniku... pompka zasilająca zmieniona , świeca płomieniowa także 
      czy kolejny krok wyjęcie pompy i regeneracja (dosyć droga)  czy jakieś jeszcze opcje są ? 
      po dniu pracy olej na miarce zwiększył sie od minimum do 1cm ponad MAX, ciagnik nie dymi , nie odczułem zmiany siły .
    • Przez antoniekek
      Witajcie, postawiłem na noc  ciagnik Renault  651 na delikatnym spadzie terenu. Przodem niżej.
      Rano pod ciągnikiem była plama oleju, kapie po zawleczce za misą olejowa tak jakby pod  sprzęgłem, tak jak na zdjęciach. Pierwszy raz widzę tam olej. Jakieś pomysły jaka może być przyczyna wycieku? Po przestawieniu ciągnika na równy teren kąpanie ustało.


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.