Skocz do zawartości
majkel207

c-360 przyśpieszenie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
C-360
majkel207    18

witam

ze względu na to że zakupiłem dosyć odległe pole to chciałbym przyspieszyć moje c-360, wiem, że wymienia się koła zębate w zwolnicach na takie od c4011 i wtedy jest szybsza o 7-8km jeżeli ktoś coś takiego robił to chętnie bym się dowiedział czy coś jeszcze oprócz tych kół zębatych w przypadku tej modyfikacji trzeba wymienić, ale dla mnie to jest jeszcze trochę za mało i chciałbym wymienić koła tylne na inne, większe, więc jestem ciekawe czy ktoś się orientuje od czego będą pasowały koła tylnie do c-360 tylko większe, jeżeli ktoś zna inne sposoby na przyśpieszenie tego ciągnika to proszę pisać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielj001    0

nie pamietam gdzie występowała ta różnica czy 360 czy 4011 było szybsze ale różnice są moim zdaniem minimalne. Różnia sie półosiami zwolennic i tymi dużymi kołami, różnica to chyba 1 ząb na półosi(jesli sie myle poprawić mnie:)) tak ze nie wiele. osobiście w te 7 -8 km nie wierze z racji tego ze to prawie o 25% wieksza prędkość,Być może sie mylę, lub są jeszcze inne modyfikacje.Podrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo36    5

360 a 4011 ma też chyba inne przełożenie na tylnym moście a na pewno ma skośne przez co jest ciszej tym bardziej przy większych prędkościach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

michal1993    363

Tylko przyspieszenie odbędzie się kosztem mocy...


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piot13579    6

Podkręć sobie pompę paliwową dostanie wtedy niezłego kopa ale wir w baku pojawi sie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chuck1807    1

Co do tej przerórki. sąsiad miał 4011 i postanowił zrobić sobie 60 zostawił tylny most od 40-jest jeden ząbek więcej. i rzeczywiście jest szybsza. ostatnio ściągał mój samochód do domu po awarii i w samochodzie na liczniku było 39km/h , a to nie był cały gaz-rozpędza się do 45km/h. ma zwykłe koła od 60. na mocy chyba nie traci zbytnio bo sąsiad robi nią wszystko i jakoś nie narzeka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris7530    0

Kolego chuck coś Ci się chyba konie mechaniczne z kilometrami na godzinę pomyliły a może 29km/h w samochodzie ci pokazywało?

cytuję instrukcję obsługi ursus 4011 z 1965r: prędkość jazdy na 5 biegu bez reduktora na oponach 13-28 wynosi 25,6 km/godz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lew908    208

Ursus c360 3p jest szybszy bo ma jeden zabek w zwolnicy więcej . Do tego możesz założyć większy rozmiar opon ale wtedy spadnie ci moc ciągnika

 


"Ziemia to klejnot drogi, kto jej pilnuje nie będzie ubogi"

Jeśli zgadzasz się z moim postem to strzałkę w górę wciśnij to nic nie kosztuje a mnie motywuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chuck1807    1

chyba lepiej wiem ile miałem na liczniku. 39km/h na niepewnym gazie. nie wiem czy jeszcze coś było zmieniane w dawce paliwa ale przyspieszenie ma jak nowe ciągniki. Też sprawdzałem dane 4011 o prędkości i się zdziwiłem że tylko 25,6. jak ten gnał prawie 40

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    796

Chuck1807 nic nie wiesz. To nierealna prędkość dla 60-ki jadąc na biegu. Ktoś ci głupot nagadał. Zejdź na ziemię.

Lew908 3p jest idento jak 60-ka. 60-ka 3p, 60-ka zwykła i 4011 mają takie samo przełożenie dyferencjału. Różnica pomiędzy 60-ka każdej serii (pomijając 355) i 4011 jest tylko i wyłącznie w przełożeniu zwolnicy.

Piot13579 jak chcesz w drodze powrotnej zbierać korbowody o ile powrotna będzie to sobie pompę "podkręcaj"

Nie przyśpieszysz 60-ki na tyle by to miało jakieś znaczenie nawet na odcinku 50-kilometrów.

Nawet zakładając zwolnicę 4011 zyskasz w metrach na godzinę a nie kilometrach.

60-ka przy 2200 silnika ma 25,3km/h a 4011 przy 2000 25,6.km/h. Żądasz cudu. Zmień ciągnik. Jedyne rozwiązanie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chuck1807    1

Nie chcecie uwierzyć wasz problem. Wiem ile jechałem i nikt tego nie zmieni. nie będę się więcej wypowiadał w tym temacie, jak ktoś robi ze mnie wariata

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    796

A daj spokój. Ponad 20 lat tymi łupami ganiałem, dwa korbowody wywaliłem przez 2700 obrotów silnika i ciemnoty mi nie wciśniesz. Nawet wtedy tyle nie jechał.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    165

60 przy 40km/h by sie rozleciala :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiedzmy sobie szczerze, C360 nie jest przystosowany do rozwijania takich prędkości. Prędzej czy później coś ustąpi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    525

C-4011 ma inne przełożenie zwolnic, ale orginalnie miała także mniejsze maksymalne obroty silnika, bodajże 2 tys obr/min. Nowszy silnik w C-360 ma 2200, silnik w 3p można kręcić nawet do 2300obr. Więc teoretycznie dałoby radę wyciągnąć ze zwolnicami z c-4011 około 29km/h i nic więcej. Pomarzyć, to można.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    10

ja mam 355 i dzisiaj droge 50 km zrobilem w 1godzine 20 min , w samochodzie na liczniku pokazywalo 40km/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Jak czytam jakie bajki tu ludzie piszą to śmiać mi się chce nie długo nasza poczciwa 60 poleci i 100km/h to pewnie kwestia czasu B)


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris7530    0

Znalazłem podobny temat. Co wy na to? http://www.agrofoto....-udoskonalenia/

1 strona i już pisze o 4011 z taką prędkością. Nie wiem czy to jakaś specjalna wersja ale forum potwierdza to co widziałem.

Kolego ja już Ci dziś pisałem że Ci się KONIE MECHANICZNE Z KILOMETRAMI mylą,czy Ty masz problem z czytaniem ze zrozumieniem,zejdź na ziemię czy Ty w ogóle wiesz o czym piszesz ?

A swoją drogą to proponuję wysłać zgłoszenie do Top Gear,niech ''cztardziechę'' Stig przetestuje i niech się wypowie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebo1986    229

40 km/h ursusem c-355 ??? ;D może w samochodzie Ci źle pokazuje ?


..kooperacja na mocy paktu, mocy płynącej z kontaktu..

Zakaz klikania zielonych strzałek przy moich postach i polecania moich komentarzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chuck1807    1

Hej M. No mój C 4011 to na tej podkręconej pompie właśnie jeździ tak ok 40-42 km/h (sprawdzałem ścigając się z znajomym z okolicy, który ma JD z prędkościomierzem). Mój C 4011 nie osiągał seryjnie 40 km/h (pamiętam, że robił jakieś 35-36 km/h)... Może w Twojej okolicy sa jakieś szybkie wersje ;). to jest cytat z tamtego forum. Jeżeli dla ciebie km/h to konie mechaniczne to wytłumacz mi jak można liczyć ile koni mechanicznych jest na godzine. przecież to nienormalne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    631

myslisz ze w samochodzie licznik pokaze dokladna predkosc :lol:

30 km/h dla 360 to juz jest cud

chocbys nie wiem co robil i tak nie wycisniesz wiecej niz 26-27 km/h, chyba ze z bedziesz ja holowal za samochodem :lol:


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chuck1807    1

Zakończmy ten spór bo i tak nie dojdziemy do porozumienia. ja wiem swoje i wy też swoje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    631
(edytowany)

jeszcze tylko oświeć nas jak zmierzyles tą prędkość i żyj sobie w przekonaniu że masz takkiego szybkiego ursusa

Edytowano przez izydor6280

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mechamaniak
      Witam.
      W mojej c-360 zbliża się pora remontu układu jezdnego. Traktor służy mi do zrywki nasiębiernej drewna. Dużo muszę jeździć drogami utwardzonymi, często na spore odległości i na pusto.

      Z racji zbliżającej się ingerencji w układ przeniesienia napędu chciałbym zwiększyć prędkość maksymalną swojej c-360 i w związku z tym mam kilka pytań:

      1) szybka skrzynia zetorowska- czy posiada ona piąty bieg z tzw. nadbiegiem (nie tak jak w c-360, czyli równe obroty ataku z wałkiem sprzęgłowym/silnikiem), czy większą prędkość uzyskano poprzez zmianę przełożeń tylnego mostu i/lub zwolnic?;

      2) jak skonstruowana jest skrzynia biegów w zetorze 4340 (kompatybilność z c-360, czy pasowałaby w miejsce skrzyni od c-360), jak tam wyglądają przełożenia tylnego mostu i zwolnic?

      3) czy jest możliwość następujących przeróbek w skrzyni c-360:

      -odwrócenie zasady działania reduktora (terenowe), tak, aby stał się on przyśpieszaczem- biegów terenowych praktycznie nie używam;

      -zamiana miejscami trybów jednego z biegów, wytoczenie dwóch trybów o innym przełożeniu dla np. 4-tego biegu- z 3 na 5 wrzucę bez problemu, a w lesie i tak najczęściej używam trzech pierwszych biegów;

      4) czy ktoś mógłby mi obliczyć obwody kół R28, R30, R32, R34 z oponami 16,9?

      Wiem, że zaraz dostanę mnóstwo odpowiedzi, że nie zapanuję nad c-360 lecącą 50km/h jak chiński skuter. Prawdopodobnie jest to prawda, ale z miękkim przodkiem (może nawet ze zwrotnicami od 914), oraz układem o właściwej geometrii bez luzów będę próbować. Jeśli nie uda mi się to będę się cieszył również z tych 30 km/h, ale osiąganych przy np. 1600 obr.min Będzie oszczędniej, ciszej i zdrowiej dla silnika, a obciążenia na pusto to on nie ma (chociaż na asfalcie nawet z pełną przyczepką 5mp sosny na 5-tym biegu i max obr. wjeżdżał pod strome pagórki bez znacznego spadku prędkości obr. i liniowej. Gorąco proszę o odpowiedzi
    • Przez c-360iju
      czy się opłaca zamontować w C-360 4p co myślicie jak się kształtuje cena takiego silnika
    • Przez pioetek
      Tak jak w temacie myśle czy da rade jakoś przerobić układ kierowniczy w ursusie 4011 tak żeby wsadzić do niego wspomaganie elektryczne i czy jest to w ogóle możliwe proszę o was o pomoc
    • Przez Riko1995
      Witam.czy wymienial ktos uklad kierowniczy c4011 na uklad elektryczny?co bym musial zmienic zeby on podszedł tam zeby nie bylo go widac?caly pulpit mam zmieniony na nowy ale zbiornik mam Stary 

    • Przez jaco512
      Myślał ktoś nad tuningiem : turbo czy inne zabiegi żeby było z 60 km?
      może praktykował ktoś wyciszenie jej?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.