Skocz do zawartości
  • ×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

    ×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez hubi007
      Witam. 
      Otóż mam problem z ciągnikiem Renault 110.54. W ostatnim czasie zauważyłem że jedna z opon przednich (lewa) jest  ścinana na zewnątrz. Po przyjrzeniu się można gołym okiem zauważyć, że odchylenie koła wynosi ok 1,5 cm na zewnątrz. Po podniesieniu ciągnika wyczuwalny był luz ok 2 mm na dolnym łożysku w zwrotnicy, a po odkręceniu dekielka widać było że jest skorodowane i stoi w miejscu. Więc poczytałem kilka wątków na forach, obejrzałem pomocny film na youtube i wziąłem się za wymianę dolnego i górnego łożyska w zwrotnicy. Zwrotnica została całkowicie rozebrana. W środku wszystko wygląda ładnie, żadnych luzów, z wyjątkiem tego łożyska dolnego. Wszytko szło pięknie i sprawnie. Dwa łożyska ( górne i dolne), uszczelniacze, oringi, simeringi zostały wymienione. Całość została złożona w jedną bryłę i co się okazuje? ..... koło dalej stoi krzywo. Luzów teraz jakichkolwiek nie ma. Patrząc na mechanizm tej całej przekładni, to nie ma regulacji pochylenia koła.  Czy ktoś może orientuje się w czym może tkwić problem? Bo ta sprawa  nie spędza mi snu z powiek, a pomysły się kończą. Czy dotyczy on tych sworzni na którym są osadzone łożyska poziome? 
    • Przez AS931
      Witam.
      Chciałbym dowiedzieć się jaka jest skrzynia biegów w Renault Ares 610/620 i czy jest awaryjna. Bo wiem ze w Ares 630 jest skrzynia Fergusona która jest bardzo awaryjna i chciałbym dowiedzieć się czy w 610/620 jest ta sama skrzynia.
    • Przez Gwiazda10
      Witam posiadam Renault Ares 836 a mój problem wygląda następująco. Podczas gdy skrece kierownica i próbuje ruszyć zapala się katrolka niskiego ciśnienia oleju w skrzyni i ciągnik staje. Dzieje się też tak podczas jazdy. Ciśnienia wszystkie pomierzone i są w normie. Wymieniona pompa hydrauliczna ta za prawym kołem oraz orbitrol. Mechanicy już nie mają pomysłów. Dodam jeszcze że gdy pompuje hydraulika na wyjście zewnętrzne to problem ginie. Ciągnik też po rozgrzaniu zaczyna wyć w okolicach skrzyni. Jakieś pomysły? 
    • Przez Grzes1986
      Witam!
      Ostatnio w mojej renówce 103.14 zauważyłem wyciek oleju z silnika spod jednej z tych zaślepek w bloku co na fotce zamieściłem. Czym to jest uszczelnione? Oring, silikon, na wcisk? I czy trudno wyszarpać tą zaślepkę z bloku, bo to akurat ta franca co za pompą hydrauliki jest cieknie i kiepski dostęp do niej jest.

    • Przez rolnik_profil
      Jak w temacie. Jest problem z guzikiem w joysticku do zmiany biegów. Guzik chodzi bardzo ciężko i nie odskakuje. Jak się do tego dobrać ? Co mogło się uszkodzić? Może sprężyna wyskoczyła ?jak to się fachowo nazywa ?

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.