Polecane posty

machony    0

Witam mam takie pytanie czy ktoś z was zwiększył sobie moc silnika w t25 albo zamontował jakiś inny silnik ?bo na pewno każdemu z posiadaczy t25 przydało by się więcej km .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oaxis3333    39

po co kombinować ? lepiej kup cos innego a T25 sprzedaj


Jesli pomogłem , okaż to Dając łapkę w górę  :) to motywuje ...

 

pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam przez Fabrykę jest nie wskazane kombinować z mocą ale jest tez kilka sposobów . Nie koniecznie jest wymiana silnika chyba możesz w swoim jak jest stary zrobić kapitalny remont .

co do mocy to wstawić pompę 2 rzędową można trochę przerobić filtr powietrza . innych sposobów nie znam , w ostateczności możesz kupić za 10 tyś silnik д -130

i zamontować moc całkowita tego silnika 45 km . Silnik pochodzi z VTZ -2048 montowany również w Агромаш тк- 50 można go nabyć w firmie ROLNEX lub musisz jechać do fabryki Vladimir . Pozdrawiam


 

Владимирец T25A

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Na pewno można sobie zwiekszyc moc domowym sposobem tylko kosztem paliwa i cudów nie ma szybszym zużycia silnika kolega kiedyś podkęcił sobie obroty miał prawie 3 tyś to jak kultywatorował sąsiedzi w 30 i 60 byli w szoku wiadomo potem sobie zmniejszył ja po 4 tyś mtg czółem że jest słabszy zużuta głowica pierścienie zwiększałem sobie śróbą dawkę paliwa troszkę paliwa więcej spala troszkę dymi ale moc ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hari123    7

Mam wstawioną tą polską pompę wtryskową w t25 i różnicy w mocy nie odczułem, za to silnik całkiem inaczej działa na wolnych obrotach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Zwiększanie dawki paliwa bez zwiększenia ilości powietrza mija się z celem. Na oryginalnej pompie też można dać taką dawkę której nie spali tylko wywali kominem w postaci czarnego dymu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    461

Ja słyszałem o zakładaniu końcówek wtryskiwaczy od DT-75 ale nie wiem co w tym prawdy.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj