Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
wojtf23

wysokie cisnienie w filtrze paliwa mtz 82

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
wojtf23    1

Witam. Mam pytanie czy macie ciśnienie w filtrze paliwa i czy powinno być???? Bo mi się wydaje że ja mam i chyba duże ponieważ kupiłem nowy filtr paliwa ten koło pompy wtryskowej i okazał się dziurawy i z tej miniaturowej dziurki leci mgiełka taka że zbiornik hydrauliki jest obryzgany ropą a jak się zgasi silnik to cały czas kapie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    7

Ale obudowa jest dziórawa? A cisnienie musi byc we filtrze paliwa bo jak jest dobry zawor powrotu to ma cisnienie ok 0,5 bara

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wojtf23    1

Wiem. Będę reklamował. Dzięki za odpowiedzi. Już myślałem że jest coś nie tak że jest ciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtf23    1

Koledzy mam dalej problem. Przysłali mi nowy filtr paliwa ten od strony pompy wtryskowej. Nie jest dziurawy ale z pod uszczelki filtra paliwa normalnie wyciska ropę. Dałem nową uszczelkę z kartonu i na sylikonie osadziłem z dwóch stron. W sobotę zasylikonowałem na sucho wszystko i dzisiaj dopiero poprzykręcałem wszystko i dalej wali ropą z pod uszczelki. Co może być winą?? ten zawór powrotu jeśli tak to gdzie on jest. Bo z przewodu powrotnego do zbiornika nawet ani kropla nie poleci.

 

Dodam jeszcze że jak kupiliśmy mtz-a to nie było w ogóle ani filtra ani przewodu powrotu do zbiornika i normalnie kapało z powrotu bo było go tylko z 50cm i kapało sobie na ziemie. Traktor stał przez całą zimę pod gołym nebem nie odpalany i robiliśmy przy nim powoli. Może zablokował się ten zawór powrotu????

Edytowano przez wojtf23

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arab1    23

Przecież przy filtrze nie ma żadnej filozofii,z boku paliwo wchodzi ,dołem wychodzi do pompy i to wszystko ,małe ciśnienie jest bo musi przez filtr przepłynąć jakoś,a zawór powrotu to jest tylko tyle że nadmiar paliwa z pompy spłynie ,a w drugą stronę nie puści,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

Zrób zdjęcie pompy wtryskowej, filtra paliwa tak by były widoczne przewody paliwowe. Coś tam nie gra i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtf23    1

seweryn20 podłączone jest wedlug agrotrade czy agrodetale wiec raczej bledu nie ma ale zrobie zaraz zdjecie

Edytowano przez wojtf23

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    110

Sprawdz czy ten zawor nad pompka jest sprawny, czy sie otwiera, czy przy pompowaniu go slychac, czy widac jakis przeplyw z niego spowrotem w kierunku pompki. Zobacz czy co sie nie zatkalo, a przelew z wtryskiwaczy, to nie powinien lac, oznaczaloby to ze wtryski na wykonczeniu.

 

Moze lepiej by bylo kupic uzywana obudowe...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtf23    1

odnośnie zaworka nad pompka jest dobry slychac go jak się otwiera. A co wtryskiwaczy to nie chce mi się wierzyc w to co mowicie ze nie powinny lac z powrotu. Wtrsykiwacz dostaje tyle ile pompa daje. Tesc mial wczesniej silnik d60 nowe wtryskiwacze kupione i ustawiane na maszynie i dawały na powrot. Wg waszego zdania w aucie powinno byc tak samo.

 

A co do obudowy to chyba nam się wydaje ze ktos wyrzucil ten filter bo sie pewno dzialo to samo co nam i podlaczyl prosto z odstojnika do pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

To że brzęczy znaczy że otwiera ale już nie wiesz czy ktoś czasem nie włożył jakiejś innej sprężyny i wzrosło ciśnienie. Ogólnie wszystko jest ok a zaworek wymienił bym profilaktycznie.

Przy okazji sprawdził czy wszystkie przewody paliwowe i połączenie skręcane są drożne.

Przelewem wtryskiwaczy się nie sugeruj. Nowe końcówki są szczelne i niekoniecznie myszą przepuszczać paliwo na przelew.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtf23    1

zaraz przed zrobieniem zdjecia odkrecalem ten zaworek. sprezynka miekko wchodzi pod lekkim naciskiem gwozdzia. przewody sa wszystkie nowe zakladane przez nas.

 

seweryn20 ale zaraz przy kupnie jak i po zakupie kapało z powrotu nie mowie ze czesto ale kapało a teraz nie kapie a nic nie ruszalismy za wyjatkiem dolozenia filtra paliwa i wymianie na nowe przewody paliwowe bo wszystko w tym traktorze bylo krytyczne za wyjatkiem silnika i hydrauliki, hamulców.

 

a nowe wtryski byly w straym traktorze i normalnie z nich lecialo paliwo. ale nie mowmy o wtryskach tylko oproblemie :)

 

jeszcze sie zastanawiam nad wlozeniem nowego typu filtra wkrecanego bo juz z tesciem nie wiemy gdzie szukac.

Edytowano przez wojtf23

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

Trudno powiedzieć jak to jest z tą sprężynką. Osobiście bym wymienił zaworek. Z podstawą nowego typu jeszcze bym się wstrzymał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtf23    1

tutaj jest gdzies blad bo cos powoduje straszny wzrost cisnienia w filtrze tylko co. ja juz powoli sie zastanawiam nad wyrzuceniem tego filtra i zrobic tak jak bylo.

 

 

chyba ze cos jest nie tak z pompa wtryskowa

Edytowano przez wojtf23

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arab1    23

Po prostu paliwo pcha do filtra a kiepsko z niego odchodzi ,rozbierz filtr czy wszystko jest drożne

 

pompę możesz podłączyć bez filtra do sprawdzenia ,jak chodzi to chodzi ,proste

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtf23    1

filtr jest nowy i obudowa wiec cos jest nie tak. wczesniej tez mialem nowy filtr ale byla dziurka i tez musialo byc w nim duze cisnienie bo odleglosc od filtra do zbiornika hydrauliki jest duza a 0,5 bara nie robi tak duzego rozrzutu ropy bo leciala mgielka jak z wtryskiwacza. na oryginalnej uszczelce filtra normalnie ropa byla tak wyciskana ze normalnie piana sie wydobywala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arab1    23

Filter to nie jest cud techniki ,tam filozofi nie ma jak już pisałem wczesniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    247

Odkręć obie śruby na górze pompy (od przewodów) i zobacz, czy z filtra nie wchodzi przewód na śrube z kulką. Ona puszcza paliwo tylko w jedną stronę, w drugą tez jakies minimum przepuści. Innego wyjscia nie widzę, aby robiło sie wysokie ciśnienie. ta śruba ma byc na wyjściu z pompy, ma wbudowany zaworek ciśnieniowo-przelewowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtf23    1

patrzyles na zdjecie wyzej????? z pompy przez zaworek idzie do pompki co sie nabija paliwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    110

A moze tak wkrecic manometr w miejsce odpowietrznika i zmierzyc to cisnienie, wtedy moze by ktos u siebie zmierzyl i porownal :)

Ze zbyt duzym cisnieniem moze Ci duzo palic.

Jak wymienisz zaworek i nic to nie da, to wstaw drugi zaworek w odpowietrznik i daj na powrot i cisnienie spadnie:D

 

A wracajac na ziemie, to wyjmij zaworek i sprawdz cisnienie otwarcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtf23    1

a jak mam to sprawdzic ????? przeciez to zwykla srubka ze sprezynka i kulka. rope nawet wybija jak pompuje reczna pompką. wszystkie sruby przelewowe posprawdzałem nawet nie ktore porozwiercalem zeby byl wiekszy przeplyw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arab1    23

Zaworek możesz założyć inny ,ale to nie będzie raczej to,weź załóż oring 100X3 zamiast uszczelki z czuciem dokręć,powinno być dobrze

 

Sprawdz czy nie ma nigdzie w tym miejscu co wypływa paliwo rysy ,pęknięcia żadnego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

Zaworek wymienić dla tego bo nie ma pewności że sprężyna to oryginał.

Ostatecznie jeśli z pompą i resztą wszystko jest ok pozostaje krzywa powierzchnia pod uszczelkę w filtrze. u ruskich nie było by to nić dziwnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×