pmirekbmw

Ursus C-360 dusi się, brak mocy

Polecane posty

kombinator18    18

Wyglada bardzo zle wal przesunelo w bok o jakies pare milimetrow.

Panewke wtopilo a w korbowod.

Niestety na pierscionkach sie nie skonczy a nawet nie zaczelo sad.gif

Rysa na tuleji w dodatku nie mala.


DROGIE HOBBY - ROLNICTWO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Rozumiem że obruciło panewki na jednym z korbowodów, ryska po pękniętym pierścieniu, ale nie wiem o co ci chodzi z przesunięciem wału? Chodzi o rozwalone półpierścienie i wał przesunął się do przodu?


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombinator18    18

Zmiana silnika nie oplaca sie robic za 1500 zl mam zalatwiony w dobrym stanie tylko teraz kwestia cy spasuje idealnie bo ten od c 360 zwyklej ??


DROGIE HOBBY - ROLNICTWO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Od 60-tki silnik do 40-tki pasuje idealnie jak bys zakładał przedni wspornik od 60-tki, a jeżeli jest oryginalny od 40-tki to musisz we wsporniku rozwiercić otwory na sruby o ile pamiętam z 14-tek na 16-tki.Długosc srub to sobie dopasujesz.A może masz już większe otwory a w nich tulejki u mnie tak było.

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Wszystko bardzo dobrze pasuje. Tylko właśnie do wspornika trzeba szpilki z dwoma średnicami gwinty mniejsza i większa.. Nie powiem ci jakie rozmiary gwinty chyba że znajdę w domu gdzieś jedną taką miałem. W blok wkręcona większą średnicą i mniejszą włożona do wspornika i przykręcone nakrętkami. Chyba że zmieszczą się większe śruby w wsporniku..

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombinator18    18

Jeszcze lepsza opcja a jak z dopasowaniem Perkinsa 3p tego bym mial za 1000 zl w bardzo dobrym stanie.

Radzta panowie bo mnie juz trzepie a w pola da sie juz wjechac :D

Edytowano przez kombinator18

DROGIE HOBBY - ROLNICTWO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djthomas    1
Napisano (edytowany)

Sory nie spojrzałem na datę dodania:))

Ale warto się spytać:)

Edytowano przez djthomas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk28    1

Mój sąsiad ma podobny problem ale w C-330 silnik po kapitalce a nie ma czym jechać , pod górke ledwie pustym wyjeżdża......piernik wie od czego to zależy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MIKAS44    0

Siemka dzisiaj właśnie wyjechałem orac pod rzepak c360 na 2 skiby ciągnik jest słaby co jest przyczyną? czy może pompa wtryskowa czy coś innego? wogóle nie ma siły;p Pomużcie :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz1995    110

ja orałem w poniedziałek i też coś słabła moja c 360 więc pojechałem do domu ,ojciec obejżał ,wymieniliśmy filtry i po sprawie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szymek123    1

filtry palwia to raczej pewniak miałem ten sam problem w claasie jechał tak jak by miał 80 KM


Witam Mam na imię Szymon posiadam gospodarstwo ale zajmuję się tym tylko czysto hobbistycznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus1991    10

Filtry to w pierwszej kolejności sprawdź, a paliwowe to mimo wszystko wymień, nie są drogie , a czystość paliwa bardzo ważna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MIKAS44    0

Dzięki za dobrą radę jutro sprawdzę filtry paliwa bo jednak to może być przyczyną bo dawno nie były wymieniane;p Pozdro :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Farmer21    1

Nie chcę zaczynać nowego tematu więc się dołączam.Bardzo proszę o pomoc, w moim 3p również brakuje mocy lecz nie zawsze. Dodam że filtr paliwa został wymieniony, ten filtr przy pompie został wyczyszczony wszystkie kanały są czyste a ciągnik jest słaby. Oleje wymieniam regularnie, silnik robiony 2 lata temu,końcówki wtryskiwaczy wymienione latem tego roku . Ciągnik podczas odpalania musi trochę kręcić zanim odpali oraz nie wchodzi tak szybko na obroty jak wcześniej. Z góry dziękuje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Ja bym zaczął od zerknięcia do pompki zasilającej. Spróbuj przed rozruchem podpompować paliwa tą pompką i wtedy zobaczysz co się bedzie działo. Jeżeli szybciej odpali to bedziesz wiedział, ze to jej wina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sleny    1

Spróbój odwrócić głowiczkę w pompie rotacyjnej. Ja miałem tak u siebie, ciągnik palił od strzała a nie miał mocy- odwróciłem mu głowiczkę i od razu lepiej. Pompy nie robiłem bo ciągnik idzie po orkach zimowych do remontu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
    • Przez wojtii
      dałem pompe wtryskową do naprawy,przywiozłem naprawioną , zamontowałem ,i nie chce zapalić :-[
      jak ustawić kąt wtrysku.bez momentoskopu? odpwietrzyłem dobrze,próbowałem metodą prób to ustawić i nic , nawet się nie odezwie
      pompa i wtryski są po naprawie ,co robić??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj