pmirekbmw

Ursus C-360 dusi się, brak mocy

Polecane posty

rafff24    27

weź jakiegoś sąsiada co się zna lepiej, postaw mu 0,5, ale najpierw niech postawi diagnozę, generalnie wygląda na zużycie silnika, takie przepały to musi kopcić jak lokomotywa, lub ma wycieki, np w okolicy sprzęgła,

pomiar ciśnienia oleju w silniku zrobić, jak w czasie pracy poniżej 3-3,5 Atm to kiepsko, zgasić silnik, szybki spadek ciśnienia, to kaplica, choć może być zawór zawieszony od ciśnienia oleju, miałem tak w zwykłej 360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    703

Konradoboda - masz jakiś zakład naprawczy w okolicy? Ewentualnie kumatego mechanika?

Jeśli tak to tam jest miejsce dla twojego ciągnika, bo forum Ci go nie naprawi. Polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    27

Spytkowice nie daleko, ale mam remont w chlewie do połowy miesiąca mam co robić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati8991    10

hmm w w Bachowicach jest jeden spoko mechanik tylko ze już jest dosyć stary trzeba by było się do niego przejechać czy wgl ma wolne terminy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konradoboda    1

Nie no on odpada to jest jakiś rzepka ja tam dałem raz ruska żeby mi skrzynie zrobił to po miesiącu sam ja robiłem i działa do tej pory
A zna ktoś Stanisława matle z przeciszowa podobno remontuje silnik perkinsa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati8991    10

skrzynie zrobiłeś a silnika nie zrobisz ? katalog do reki i wio kasztan :D ten z Przeciszowa ma chyba na olx powstawianie rożne oferty obróbki rożnych części głowic czy bloków to warto zadzwonić

Edytowano przez mati8991

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konradoboda    1

Porównaj sobie silnik perkinsa do silnika t-25 i do skrzyni to zobaczysz jaka różnica. Zawiozlem go do tego z przeciszowa i stwierdzielem ze wymienię silnik na ten już po kapitalnym remoncie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konradoboda    1

Dostałem 6 miesięcy gwarancji. I mechanik rozebral mój stary silnik i juz znam przyczynę tego co mi się działo z silnikiem. Poprzedni właściciel rozwalił głowice pękła mu jakimś miejscu od środka i zmiast kupić nową zaspawal to i złożył do kupy ale się to rozjebalo znowu i te kawałki ukruszone uszkodziło cylindry panewki i tłoki wiec wychodzi na to ze silnik był już ja wykończeniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartekcuber    0

Witam  jechałem perkinsem dziś i nagle zaczą tracić moc i zgasł teraz nie chce zapalić co może być przyczyną tego proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Wlej paliwa :P .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Ropy to tam z pewnością nie ma, a jeżeli jest to mamy przyczynę dlaczego zgasł...

Mam nadzieje, że zrozumiałeś żarciko-aluzję :D

Nie dymi, pewnie paliwo nie dochodzi do wtrysków, zapowietrzył się. Zacznij od najprostszych spraw czyli sprawdź czy tak jest, zmień filtr paliwa, zobacz czy syfy nie ma w odstojniku zbiorniku. Kranik  tez mógł się zapchać. To od ręki powinieneś już dawno zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stas1506    1

sprawdz pompke  zasilajaca jak sie zatnie zaworek zwrotny to sa podobne objawy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    515

Dokładnie jak nie ma dymu czyli nie ma spalania wiec brak energii, Wiec to jest wina pompki zasilającej to samo na jesieni przerabiałem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

kiedyś u sąsiada taki przypadek był ze śrubka na lince od gaszenia się poluzowala i dźwignia nie włączała zapłonu jeśli to tak można nazwać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    2647

@up U mnie było podobnie po zgaszeniu trzeba było ręcznie ten dzyndzel ustawić żeby zapalił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

fakt czasami trzeba dzyndzel ręcznie ustawić żeby dobrze było

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Niby dzyndzel wygodny bo pociągasz masz ustawiona dawkę  ale czasem zawodzi :D ale pierdoła szybka do usunięcia w  60-tce to ręczne ustawienie jest męczące ale nie zawodne heh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
    • Przez wojtii
      dałem pompe wtryskową do naprawy,przywiozłem naprawioną , zamontowałem ,i nie chce zapalić :-[
      jak ustawić kąt wtrysku.bez momentoskopu? odpwietrzyłem dobrze,próbowałem metodą prób to ustawić i nic , nawet się nie odezwie
      pompa i wtryski są po naprawie ,co robić??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj