pmirekbmw

Ursus C-360 dusi się, brak mocy

Polecane posty

Farmer21    1

@grzegorz508 też myślałem że to wina pompki zasilającej ale ona jest nowa. Paliwo do pompy paliwowej wydaje mi się, że jest dobrze podawane. Może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    11

:blink: kolego skoro twierdzisz, ze układ paliwowy jest w porzo i bez zastrzeżeń to na bank masz opóźniony zapłon, prawdopdobnie nie dość że nie ma mocy to na pewno jeszcze więcej pali i o wiele cięższy rozruch B) zakładam że sprawdziłeś filterek w pompie wtryskowej :)


Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No witam ja mam taki sam problem ursus 360 3p. głowica była nowa jak i blok 6 lat temu co roku nowe filtry paliwa jakieś 3 mieś temu wymieniane filterek pomiędzy bakiem a pompką paliwa ta małą czyściutki pompa wtryskowa 2/3 lata temu wymieniana I jak jadę z pełną przyczepą zboża to mf 255 bierze mnie jak chce z taka samą przyczepą tak samo naładowaną a kiedyś było całkiem inaczej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamin60    1

Witam mam problem otóż mój zetor 3011 z silnikiem c-360 stał się mułowaty i kopci dymkiem, jeden wtrysk leje na pewno, ojciec kiedyś na jesieni zalał wodę ale kranik się odtworzył i zajechał bez wody. Z pod korka oleju leci dymek. To że trzeba zrobić kapitalny to ja wiem ale co polecacie, od czego zacząć ??. Pierścienie są na pewno do wymiany. Ahh zapomniałem dodać że jest uzależniony od samostartu, ciężko mu zapalić z rana potem jak już ciepły to jest w miarę ok

Edytowano przez kamin60

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tobago    351

Podobny problem pojawił się ostatnio u mnie. Po odpaleniu wszystko ok ale dziś np. po 2h bronowania nagle osłabł. Nie gaśnie ale też jak mu się depnie, nie reaguje. Filtr paliwa wymieniony jeszcze przed pojawieniem sie problemu. Dziwna sprawa bo zanim się dobrze nie zagrzeje działa ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Spuść ropę ze zbiornika wykręć kranik żeby reszta zleciała przefiltruj ją i zalej.potem sprawdź pompkę paliwa czy pompuje a następnie wymień filtr paliwa.Jak to nie pomoże to raczej pompa paliwa padłą. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

W najgorszym przypadku głowica rozdzielacza padła, ten typ tak ma że gdy jest zimna traktor pięknie pracuje, gdy się dobrze rozgrzeje i rozszeżalność cieplna materiałów zrobi swoje silnik słabnie czasem gaśnie, po schłodzeniu np. wodą głowiczki pompy znów pracuje itd. a gdy zamontuje się pompę na stole probierczym wszystko w porządku- bo pompa zimna, i wiele osób tak walczy z wiatrakami... a tu potrzebny jest tylko palnik przy sprawdzaniu pompy na stole i rozgrzać pompę ;)


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sudik123    0

koledzy mam taki problem z c 360 jest po remoncie silnika i po dotarcu pierscieni ciagnik nie ma sily jadac agregarem na 2 strasznie dymi na czarno bo na 3 nie ma sily go uciagnac na 3 silnik sie dusi prosze o szybka pomoc bo juz nie mam pomyslow tarcze sprzeglowe nowe

Edytowano przez sudik123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Sprawdzałeś czystość filtra powietrza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sudik123    0

jak odlocze filtr calkiem to robi to samo bez zmian czy z czy bez jak tak dlugo jade i nie ma sily to szybko lapie temperature

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Sprawdziłeś kąt wtrysku paliwa i szczelinę na zaworach,coś robiłeś coś przy rozrządzie ?

Jak pracował przed remontem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Już pisałem z pięć razy. Czarny dym to za mało powietrza względem paliwa. Czyli albo coś tłumi dolot powietrza lub jest jego duża strata przy sprężaniu albo za dużo wlewa paliwa. Pierwsze lecąc od początku to do sprawdzenia filtr powietrza i kanał dolotowy, ustawienie zaworów, kompresja silnika. Drugie to na dzień dobry wtryskiwacze a jeśli nie one to pompa.

Sprawdź pierwsze poza kompresja jak nic nie znajdziesz zawieś wtryskiwacze do roboty. 90% przypadków kopcenia na czarno to ich robota. W twoim przypadku z racji że robiłeś remont dochodzą popękane lub zablokowane pierścienie w rowkach ale wtedy brał by też olej i gorzej palił.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sudik123    0

pali elegancko nie ma problem z zapalaniem nawet jak jest zimno ja juz sam nie wiem co mu dolega sprawdze pompe i wtryskiwaczei zobacze co sie bedzie dziac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Jak na czarno wali dymem to sprawdźcie również filtry paliwa.Moja 60 była trochę mulowata, aż z ciekawości zajrzałem do filtrów...to się za głowe złapałem...założyłem nowe i teraz można jeździć :)


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sudik123    0

zauwazlem jeszcze ze jak sie jedzie pustym to dymi na niebieko i jak troszke porobi w pol jak zlapie temperature to olej mu sie zapal nie wiem dlaczego przed wymiana panewek ne palil sie i nie wiem co jest tego przyczyna a jak dluzej robi w polu to czuc przepalony olej w kabinie olej gasnie dopiero tak na 1/3 gazu glowice byly sprawdone i planowane Rorzad byl nietykany

Edytowano przez sudik123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Człowieku..Ten silnik jest do remontu....


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak na czarno wali dymem to sprawdźcie również filtry paliwa.Moja 60 była trochę mulowata, aż z ciekawości zajrzałem do filtrów...to się za głowe złapałem...założyłem nowe i teraz można jeździć :)

 

to co było w tych filtrach takiego co nie powinno być ?

brudne czy zaszły parafiną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Filtry paliwa raczej nie mają wpływu na czarny kolor spalin. Na niedobór paliwa tak... ale to nie objawia się czarnym dymem.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Nie no chodzi mi o to że miałem zasyfione mułem i nie dostawał tyle paliwa, bez obciążenia tego nie będzie a jak będzie miał ciężej to będzie walił podwójnie


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
s1lent23    0

Witam Dzisiaj przy prasowania ursusem ciągnik po godzinie pracy nie chciał wkręcać się na obroty i miał tak zwanego muła. Chociaż gdy wcisło się maksymalnie pedał gazu to ciągnik powoli, powili wchodził na pełne obroty. Po dzwięku silnika słychać było jakby pracował tylko na 1 lub 2 cylindrach. Od razu gdy pojawiły się te objawy ciągnikiem zjechano z pola. Zacząłem od sprawdzenia wtrysków okazało się ze dwa przeciekały i nie trzymaly cisnienia. Wymieniłem je na nowe, ale to nie koniec. ciągnik nadal chodził tak jak po godzinie pracy w polu. nie wkrecał się na obroty itp. Chciałem jechać do miejscowego mechanika tym traktorem i w polowie drogi ciągnik jakby się "wściekł" dostał bardzo wysokie obroty nawet przy puszczonym pedale gazu. Nie dało się go zgasić na nic nie reagował. dopiero po odcięciu paliwa ciągnik przestał pracować. Został zaciągnięty do domu i od razu została wykręcona pompa paliwowa bo tylko na to wskazywało (miałem podobną sytuację kilka lat temu w ursusie 1222) po wymienieniu pompy ciągnik został odpalony i nadal nie wchodzi na obroty. Nie pracuje tak jak powinien( chodzi mi o dzwiek silnika). Co może być przyczną? Uszczelka pod głowicą ? dodam ze nie ma oleju w płynie chłodniczym ani na odwrót.

Edytowano przez s1lent23

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Uszczelka może być dmuchnięta miedzy cylindrami olej z woda nic nie wskażą.

Z odmy nie dmucha?

Luzuj pojedynczo wtryski na zapalonym silniku i obserwuj co się zmienia, i tak z każdym następnym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
s1lent23    0

Już luzowałem, rurki od pompy paliwowej. na odkręcenie pierwszej i drugiej od 2 strony nie reaguje. dopiero na 3 gaśnie. Tak było przed wymianą pompy. Rano sprawdzę co i jak jest teraz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj