Bezel

Zetor 5320 egzamin kategorii T __PILNE__

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Bezel    1

Witam, w przyszlym tygodiu mam juz egzamin, tesciki zdalem za pierwszym. Jazda po miescie, cofanie umiem, zostaje jeszcze jedna wazna rzecz ktorej nie za bardzo umiem. obsluga ciagnika czyli wlaczanie swiatel, czy ktos mogbly jakos mi to ladnie napisac gdzie sie wlacza swiatla dlugie, pozycyjne, mijania itp. Dodam zdjecie srodka ciagnika i jakby ktos moglby mi pomoc to ogarnac co gdzie jest. I tak samo gdzie sie swieca na ciagniku, przyczepie, ja dodam zdjecia a prosze o ich opisanie. bede bardzo wdzieczny :>

Deska rozdzielcza: http://oi57.tinypic.com/v5zotc.jpg

Przyczepa przod http://oi60.tinypic.com/2nlw8zr.jpg

Przyczepa tyl: http://oi62.tinypic.com/14kf7d3.jpg

 

Tylko prosze nie kopiowac z ksiazki serwisowej, bo ja tamto czytalem ale nic nie rozumiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rk1    5

Co to za pytanie??????????? ;[ przecież zdając egzamin teoretyczny powinieneś to wszystko umieć, a większość osób zna to wszystko nawet przed przystąpieniem do takiego egzaminu. Chyba coś ściemniasz kolego, że zdałeś ten egzamin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2125

A czego tu nie umiesz? Na kazdym właczniku masz narysowany ikonke od danych swiateł a jak nie znasz ich znaczenia to jak ty zdałes teorie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3145

Na każdym włączniku masz narysowane jakie światła włączasz.Książka prawa jady i będziesz wiedział co i jak.

 

 

Swoją drogą na kursie powinni cię nauczyć znaków lub kontrolek.

Edytowano przez Piotruniu25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rk1    5

Może najpierw zdaj kartę rowerową tam rower na ogół ma jedno światło z przodu i resztę odblasków, będzie prościej. Tylko koniecznie przeczytaj instrukcję żebyś nie pomylił światła z odblaskiem :)

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agro973    41

Przyczepa przód -światła pozycyjna te zewnętrzne, wewnętrzne (płaskie) są to odblaski

Przyczepa tył- Pierwszy pomarańczowe kierunkowskaz, później pozycyjne i na końcu światło stopu

 

http://i62.tinypic.com/2ldd0s8.jpg

Edytowano przez agro973

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bezel    1

To co pisaliscie pozostiawam bez komentarza ;)

 

A panu agro97 bardzo serdecznie dziekuje ;>

 

PS. A co do tego ze piszecie ,,ze nie zdales,, to niechwalac sie 8;20 egzamin na T sam z 8-osobowej grupy tylko ja zdalem a o 9;20 zdalem na B wiec pozdro ziomę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2125

Widac jak zdałes ze nie znasz podstawowych oznaczen stosowanych swiateł w zarowno w ciagniku jak i w samochodzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rk1    5

Bezel nie wiem gdzie zdawałeś ten egzamin, ale upewnij się czy to był Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego ? Bo ja po twojej wiedzy w to wątpię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Aż tak ciężko poszukać w google

 

Tablica rozdzielcza - przełączniki.

http://www.word.kali.../zetor1_egz.jpg

 

Sprawdzenie poziomu płynów

http://www.word.kali...hp?strona=2.3.0

 

Wersja obrazkowa:

http://zord.pl/nowa/stantech/zetor.htm

Edytowano przez Radekk

Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

każdy kto w jaki kolwiek sposób miał kontakt z ciagnikami ( juz nie mówię o Zetorach) i ma trochę oleju w głowie i potrafi trochę kombinować to bez problemu powinie poradzić sobie bez problemu... osobiście wstydziłbym się zakładać taki temat...

Zamiast zakładać temat wystarczyło trochę pokombinować i poszukać w necie... a nie czekać aż podadzą na tacy gotowe rozwiązanie...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bezel    1

Ja nie założyłem tematu żebyście pisali swoją ,,filozofię,, tylko żebyście mi pomogli, dziękuje, do widzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez kamil5421
      Witam. Posiadam Ciągnik zetor Forterra 125 i mam w nim tuz z WOM . lecz wałek raczej kręci się w przeciwnym kierunku , gdyż jak podłącze  jakąś maszynę to maszyna stoi a sprzęgło wałka chodzi jakby na " luzie " czy jest mozliwość zmiany obrotów w przekładni WOM . w załaczniku zdjęcie poglądowe ze strzałka obrotu wałka ,



    • Przez kamil5421
      Witam tak jak w temacie. Co może być przyczyną zaciecia zegara od ciśnienia powietrza.?
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj