Skocz do zawartości
malopolanin64

Odpowietrzanie hamulców fendt farmer seria 300

Polecane posty

malopolanin64    392

Wymieniałem tarcze w moim fendtcie 309 LSA z roku 91 wersja francuska, przez to ze trzeba było odjechać zwolnicami odpiołem wężyki od cylinderków. No i teraz jest problem bo po złożeniu nie idzie tego wogóle odpowietrzyć jak robi sie to w samochodach czy nawet zwykłej C-360. pompki są sprawne, cylinderki szczelne bo wszystko idelanie chodziło przed rozkręceniem, po wciśnięciu pedała i odkręceniu odpowietrznika wydostało sie powietrze później zakręcenie i fige, pompki nie dają rady zassać nowego płynu ze zbiorniczka, (zbiorniczek pod korek zalany) tylko wytwarza sie podciśnienie w układzie i jestem w kropce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malopolanin64    392

Myślałem na tym tylko ze no jak to zrobić, (zanczy znajomy mechanik mówił ze takie coś stosował z hamulcami John Deere) jedynie dorobić nakrętke z złączem do sprężarki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomgli    3

zazwyczaj płyn pcha się od dołu do góry razem z powietrzem- odwrotnie to pęcherzyki zostaja w zakamarkach,

 

inna opcja to zalać do pełna i czekać az zleci dołem, nie ruszac pedałami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malopolanin64    392

płyn wogóle nie nacieka na pompki ze zbironiczka, dzisiaj dorobiłem kurek do zbiorniczka żeby wpompowac ciśnienie i wziołem ręczna pompką żeby mieć czucie to zrzuciło mi wężyka od zbiorniczka a pompki nie przecinołem płynem , pompke wyciagnołem i rozebrałem poczyściłem i dalej d*pa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Brounter    18

A w jaki sposób przeprowadzasz odpowietrzenie układu? Odkrecasz odpowietrznik i potem wciskasz kilka razy pedal hamulca bez zakrecania odpowietrznika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malopolanin64    392

kilka razy wciskam pedał i trzymam, odkręcam odpowietrznik i zakręcam i powtóka.

Odpowietrzanie udało sie specjalnym urządzeniem i bardzo skomplikowaną drogą ale już jedna pompka lekko niedomaga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez rafal3514
      co sądzicie o VALTRACH. przede wczystkim o serii N.
    • Przez kewin123
      Witam -prawdopodobnie w okolicach lutego ma być premiera nowej valtry z serii -A . Czy ktoś cokolwiek wie na ten temat? Wszelkie info, zdjęcia, dane, mile widziane. 
    • Przez MFpower
      Pisalem w innym temacie ale nikt nie odpowiedział może nie zauważył nikt to napiszę tutaj jeszcze raz. Czy w waszych Pronarach 1025A, po wciśnięciu hamulca, zapala się kontrolka od przedniego napędu i czy wasze hamują na 4 koła? Po rozpięciu pedałów hamuje tylko lewe koło i kontrolka nie zapala sie a prawy pedał nie hamuje prawie wcale ale na śniegu blokowały wszystkie 4 koła. Czy tak powinno być ?
    • Przez _Marcin_
      Witam wszystkich.
      Rewers działa mi "normalnie" jednak pojawiły się błędy 0.1.6.3,  0.1.6.4 i zamiast tych zielonych strzałek "przód", "tył" mam strzałki zastępcze na wyświetlaczu. Innych błędów brak.
      Nie znalazłem żadnego tematu na forum z tym związanego.
      Czy możliwe jest że przepaliły się obie żarówki? A może są tam LEDy?
      Zegary mam wyjęte. Ktoś wie które piny odpowiadają za obie kontrolki?
      Co jeszcze sprawdzić? Są do tych kontrolek jakieś czujniki?
    • Przez Denis1997
      Witam. Koledzy pomóżcie mi !
      Mama problem, a dokładnie  nie mam pojęcia jak rozebrać zwrotnice. A bliżej przytaczając problem to jak zdemontować seger widoczny na zdjęciu ?
       


×