Skocz do zawartości
zlotek

John Deere 2040 wyjście hamulców hydraulicznych przyczepy

Polecane posty

zlotek    0

Witam, założyłem hamulce hydrauliczne do mojej przyczepy, jednak po podpięciu okazuje się, że w moim JD nie ma reakcji na wciskanie pedału hamulca, odkręcałem przewód przy siłowniku i na woolnych obrotach cały czas leci olej, ale nie ma dużego ciśnienia, do tego nie ma żadnej reakcji na wciśnięcie pedału hamulca... Co może być przyczyną i gdzie szukać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ecik    0

Nie wiem kolego jak w john deere bo mało mam z nim styczności, ale przeważnie rozdzielacz hamulca sterowany jest pompką hamulców. Czyli idzie przewód hamulcowy na rozdzielacz i może być po prostu zapowietrzony i nie działa. Sprawdź gdzie ta rurka od złącza hamulca hydraulicznego idzie i może coś wyczaisz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zlotek    0

przejrzałem ciągnik i najprawdopodobniej nie jest to wyjście hamulców hydraulicznycn :/

 

 

na chwilę obecną sytuacja wygląda tak:

Założyłem do przyczepy d-732 układ hamulców hydraulicznych, cała instalacja jest nowa i na 100%sprawna, jednak pojawił się problem gdyż myślałem że w john deere 2040 posiadam wyjście hamulców hydraulicznych, jednak po podłączeniu okazało się że nie ma reakcji na pedał hamulca, a rurka zasilająca gniazdo wychodzi spod filtra oleju. Dodatkowo w gnieździe jest stałe i bardzo niskie ciśnienie...

Przejrzałem dzisiaj całą instalację hamulcową w ciągniku i nigdzie nie ma nic co mogłoby być powiązane z hamulcami przyczepy: Od pompy hamulcowej wychodzą dwie rurki rozchodzące się na prawe i lewe koło, idą one prosto do mostu.

Jako że poniosłem już koszta związane z przerobieniem przyczepy, chciałbym to dokończyć, mam plan żeby wziąć zasilanie gniazda z jakiegoś wolnego wyjścia w ciągniku (jest kilka zaślepionych trójników w których powinno być stałe ciśnienie), tylko muszę zastosować jakiś zawór który będzie regulował ciśnienie oleju podawanego na siłowniki hamulcowe przyczepy, najlepiej żeby zawór był sterowany hydraulicznie, wpiąłbym go pod jedną z rurek wychodzących z pompy hamulcowej i idących do tylnego mostu, wtedy działałby proporcjonalnie do wciśnięcia pedału hamulca. Jaki zawór zastosować i gdzie go dostanę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

AgroTuning    5

Jeśli przy odpalonym silniku na normalnych obrotach na luzie wciskasz hamulec powinieneś usłyszeć delikatny spadek obrotów, przynajmniej w większości ciągników tak jest. Nie wiem czy bez oryginalnego zaworu będą działały prawidłowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zlotek    0

A co ma piernik do wiatraka? Otwiera się jedna sekcja rozdzielacza, silnik zaczyna działać pod obciążeniem to i obroty spadają...

Proszę wytłumacz mi o co chodzi w twoim poście?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgroTuning    5

Faktycznie nie do końca jasno się wyraziłem. Jeśli są hamulce hydrauliczne to najłatwiej sprawdzić właśnie w ten sposób :)

 

"Jeśli przy odpalonym silniku na normalnych obrotach na luzie wciskasz hamulec powinieneś usłyszeć delikatny spadek obrotów"

 

Jeśli już ustaliłeś że ich nie masz to obawiam się że bez oryginalnego rozdzielacza do hamulców będzie ciężko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek1985    4

kolego poprostu niemasz wyjscia na hamulce, a to pod co podpinasz to wolny spływ tak zwany.

przerabiałem to u szwagra i wkoncu stanelo natym ze kupil przyczepe z hamulcem najazdowym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez michal8899
      Jestem tutaj nowy i chciałbym się poradzić co wybrać interesują mnie te dwa ciągniki. Ma on pracować na 15ha jako ciągnik główny ciągnik . Proszę o pomoc!!!
    • Przez endriu13
      Witam
       
      Rocznie będę robił 250/300 szt. belotów  z siana słomy i sianokiszonki. Ciągnik jaki posiadam to C-360-3p.Zastanawiam się nad wyborem JD 540, 545 lub 550.Proszę o podpowiedź na co zwrócić uwagę przy zakupie kazde uwagi będą dla mnie cenne bo jestem laikiem gdyż zamierzam przesiąść z kostki na zwijkę. Z góry WIELKIE DZIĘKI :mellow:
    • Przez TraktortoZetor
      Mam problem z moim JD 6200. Mianowicie chodzi o to że potrzebuję wyciągnąć wałek łączący silnik ze skrzynią biegów. Odkręciłem wałek od skrzyni biegów i od silnika bodajże na 6 śrubach tłumik drgań. Teraz ten wałek nie chce wyjść. Pytanie jak wyciągnąć ten wałek? Muszę silnik wyciągnąć czy jak? 
    • Przez 23damian
      Tak jak w temacie kupię nóż do sianokiszonki do prasy rolujacej John deere 545 
    • Przez Maciek0903
      Witam,
      Zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem odpowiedzi w innych postach które czytałem na forum. Jestem po generalnym remoncie mojego ciągnika (wymiana połowy skrzyni, obie nowe  pompy olejowe itp.). Mam teraz taki problem przy podniesionym TUZ-ie jak stoję na wolnych obrotach ciągnik dostaje jakby " padaczki". Dosłownie zaczyna telepać się cały i wtedy nie mogę nawet kierownicą ruszyć. Gdy przygazuje to pomaga lecz jak puszcze gaz to po chwili wraca. Jak opuszę podnośnik to tego problemu nie ma. Dodam iż gdy zostawię  wyłączony ciągnik z podniesionym pługiem to nawet na centymetr nie opadnie, nawet po dwóch dniach. Dodatkowo zaobserwowałem, że gdy gazuje to podniesiony już na maxa podnośnik unosi się na około 10 cm, a gdy przestaje gazować to opada o te 10 cm. Posiadam tur. oleju mam na full.
×