Zaloguj się, aby obserwować  
tomek1921

Fendt 824 problem

Polecane posty

tomek1921    0

Witam, w moim fendt 824 wystepuje pewien problem. Otóż jak jade nim powyżej 25km/h zaczyna cos szumieć, jakby trzec... Co to może być??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek1921    0

Tak, bez napedu tak trzeszczy. I to tak jakby cala kabina chodzila. Mechaniory powiedziały ze cos jest z przednim napedem, znaczy cos się wysunelo...

Edytowano przez tomek1921

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

824 przy prędkości 14km/ha automatycznie rozłącza przedni napęd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

No dobrze ale tylko w trybie gdy naped wyłącza sie także przy skrecie kół, ale jak sie załaczy naped na stałe to sie nie wyłacza powyżej 15....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Janosik82    0

kolego mogą też być zdarte klocki hamulcowe i cylinderki do końca nie odbijają i tak może być słychać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Jaro123
      Mam problem, w moim MF 3630 niedawno kupionym jest dziwny problem a mianowicie jeździ szybciej do tyłu niż do przodu.
      Do tyłu 30 km/ha a do przodu 24km/ha max. Jest w nim skrzynia 8-stopniowa bez power shifta, zwykła manualna , cztery biegi na żółwiu i cztery na zającu działają bez zarzutu.Czy ktoś wie jaka jest tego przyczyna, czy możeliwe że tryby są żle założone.
    • Przez Krzyser
      Witam. Jest problem z MF 3085 tego rodzaju że w podczas jazdy na 4 biegu szosowym (zając) po przejściu z półbiegu C na D nie chce utrzymać prędkości i po chwili zaczną świecić się wszyskie 4 diody od dynashiftu, następnie sam przełączy się na prędkość C a niekiedy nawet B. Dzieje się tak tylko na pełnych obrotach silnika i tylko na 4 szosowym biegu. Natomist nie ma takich objawów na żółwiu. Pozostałe wszyskie funkcje ciągnika działają bez zarzutu. Jeśli ktoś mógł by coś mi doradzić w tym kierunku to byłbym wdzięczny.
    • Przez MIRAS699
      Witam mam taki problem ze skrzynią w MF3080 a mianowicie w ciągniku był wymieniony SPEED SHIFT bo biegi wylatywały i przed naprawą ciągnik jechał 40km/h a po naprawie jedzie 25km/h.Jest to sprawdzone na GPS,naprawy dokonywał mechanik jak mu powiedziałem że jedzie wolniej ciągnik powiedział że on nie wie jaka jest przyczyna i musi tak zostać.Więc pytam was czy można coś z tym zrobić i jak może być przyczyna
       
       
      PS;za naprawę z częściami zapłaciłem 8tyś
    • Przez Mechamaniak
      Witam.
      W mojej c-360 zbliża się pora remontu układu jezdnego. Traktor służy mi do zrywki nasiębiernej drewna. Dużo muszę jeździć drogami utwardzonymi, często na spore odległości i na pusto.

      Z racji zbliżającej się ingerencji w układ przeniesienia napędu chciałbym zwiększyć prędkość maksymalną swojej c-360 i w związku z tym mam kilka pytań:

      1) szybka skrzynia zetorowska- czy posiada ona piąty bieg z tzw. nadbiegiem (nie tak jak w c-360, czyli równe obroty ataku z wałkiem sprzęgłowym/silnikiem), czy większą prędkość uzyskano poprzez zmianę przełożeń tylnego mostu i/lub zwolnic?;

      2) jak skonstruowana jest skrzynia biegów w zetorze 4340 (kompatybilność z c-360, czy pasowałaby w miejsce skrzyni od c-360), jak tam wyglądają przełożenia tylnego mostu i zwolnic?

      3) czy jest możliwość następujących przeróbek w skrzyni c-360:

      -odwrócenie zasady działania reduktora (terenowe), tak, aby stał się on przyśpieszaczem- biegów terenowych praktycznie nie używam;

      -zamiana miejscami trybów jednego z biegów, wytoczenie dwóch trybów o innym przełożeniu dla np. 4-tego biegu- z 3 na 5 wrzucę bez problemu, a w lesie i tak najczęściej używam trzech pierwszych biegów;

      4) czy ktoś mógłby mi obliczyć obwody kół R28, R30, R32, R34 z oponami 16,9?

      Wiem, że zaraz dostanę mnóstwo odpowiedzi, że nie zapanuję nad c-360 lecącą 50km/h jak chiński skuter. Prawdopodobnie jest to prawda, ale z miękkim przodkiem (może nawet ze zwrotnicami od 914), oraz układem o właściwej geometrii bez luzów będę próbować. Jeśli nie uda mi się to będę się cieszył również z tych 30 km/h, ale osiąganych przy np. 1600 obr.min Będzie oszczędniej, ciszej i zdrowiej dla silnika, a obciążenia na pusto to on nie ma (chociaż na asfalcie nawet z pełną przyczepką 5mp sosny na 5-tym biegu i max obr. wjeżdżał pod strome pagórki bez znacznego spadku prędkości obr. i liniowej. Gorąco proszę o odpowiedzi
    • Przez kubak
      Witam, poszukuję Fendtów z serii 800 favorit, 822 lub 824, w dobrej cenie, może być uszkodzony.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj