Skocz do zawartości
krzysztof898

Monenty dokręcania śrób głowicy Renault106.14 silnik d227-6

Polecane posty

Witam Koledzy. Proszę o poradę mianowicie monenty dokręcania śrób głowicy, panewek wału i luz zaworów głowicy Renault106.14 silnik d227-6

Bardzo dziękuje za wszelkie sugestie.


Elektronika  Maszyn i Urządzeń Rolniczych

Naprawy Sterowników, Liczników, Modułów, czujników itp

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlach93    0

głowice dokręcałem na 200Nm a luzy 0,20 i 0,30. ile masz godzin że robisz remont? jakie masz szpilki na tych panewkach ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zegar motogodzin niewskazuje, ale już były problemy z odpalaniem i przeświecaniem się kontrolki smarowania na wolnych obrotach, takrze po wlaniu benzyny na tłoki uciekła w ciągu kilku minut tak że padła decyzja na remont, a szpilki są 10mm srednicy, widziałem podobne wartości momentów dla innego silnika czyżby w każdym jest podobna i dokręca się sróby maxymalnym momentem dla nich?


Elektronika  Maszyn i Urządzeń Rolniczych

Naprawy Sterowników, Liczników, Modułów, czujników itp

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

podlach93    0

moment dokręcenia zależy od grubości szpilek, te 10mm dokręć na 90-100Nm wiadomo że w silniku rozbieranym kilkakrotnie te wszystkie połączenia gwintowe się osłabiają więć trzeba się spodziewać że czasami gwint może się zerwac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
123p    1

Ja w swoim jak dobrze pamiętam na 180Nm dokręcałem luzy 0.20 0.30 jak u kolegi wyżej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek83    15

Wg wapormatika luż żaworowy O,2 ssący i wydech,

głowica 21O Nm, wał 17O Nm, korbowody 1OO Nm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4466

Wg niemieckiej instrukcji obsługi luz zaworowy: 0,20 mm zarówno ssący jak i wydechowy. Kontrola co 600 mth


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez silny84
      Witam. Mam problem z ciągnikiem mf 6130. Ciągnik nie pali, tak jakby został odcięty dopływ paliwa. Kręcę rozrusznikiem aż akumulatory mi się wyczerpią, a on nie reaguje. Z tłumika nie widać żadnych oznak spalin. Bezpieczniki w kabinie wszystkie są ok. Z kontrolkami wszystko też jest w porządku. Proszę o pomoc.
    • Przez Konrad2277
      Witam
      Czy ktoś może mi pomóc z wyborem silnika??
      postanowilem zakupić NH 1530 tylko nie wiem z jakim silnikiem
      Czy deutz będzie się mocno grzał??
      Jakie spalanie??
      Prosze o niezamykanie tematu bo mało kto na stare tematy wchodzi a dobór jest dla mnie bardzo ważny
      Prosze o szybkie odpowiedzi
      Z góry dzięki
    • Przez mon21051
      Witam mam problem z wytrząsaczami w Deutz Fahr. Ponieważ wymieniałem łożyska na wytrząsaczach, i sa one montowane na ośce za pomocą tulei którą potem skręcam pierścieniem i łożysko w tedy trzyma się na wale. Moje pytanie jest takie- jak ma być mocno dokręcony ten pierścień do łożyska na wytrząsacz. Czekam na odpowedź.
    • Przez mathewc385
      Panowie mam problem z moim Fahrem otoz gdy wykosze okolo 0,7 ha silnik lapie temperature i musze sie zatrzymac . Wymienilem filtry,wyczyscilem chlodniczke oleju i dalej sie grzeje . Prosze o porady .
    • Przez rafal2511
      WITAM.
      Od niedawna posiadam deutza fahra dx 4.51. mam problem gdyz sie strasznie grzeje pracach polowych . jak na ciagnik 85 km to powinien sobie dawac rade bez problemu z siewnikiem amazone d7 3 metry a ty szok strasznie sie grzeje dochodzi prawie do konca. podobnie z agregatem uprawowym 3 metrowym. nie daje sobie zbytnio rady. znajony na podobnej mocy ciągnik i bez problemu sobie daje rady z zestwem uprawowo-siewnym 3 metry a moj ma problemy z samym agregatem . pdobnie z siewka do nawozy jedno osiową gdzie nasypie tone nawozy i juz jest priblem a stara sześdziesiątka sobie daje rade bez problemu. co może być z nim?

      PROSZE O PORADY
×