Skocz do zawartości
News
krzysztof898

Monenty dokręcania śrób głowicy Renault106.14 silnik d227-6

Polecane posty

Witam Koledzy. Proszę o poradę mianowicie monenty dokręcania śrób głowicy, panewek wału i luz zaworów głowicy Renault106.14 silnik d227-6

Bardzo dziękuje za wszelkie sugestie.


Elektronika  Maszyn i Urządzeń Rolniczych

Naprawy Sterowników, Liczników, Modułów, czujników itp

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlach93    2

głowice dokręcałem na 200Nm a luzy 0,20 i 0,30. ile masz godzin że robisz remont? jakie masz szpilki na tych panewkach ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zegar motogodzin niewskazuje, ale już były problemy z odpalaniem i przeświecaniem się kontrolki smarowania na wolnych obrotach, takrze po wlaniu benzyny na tłoki uciekła w ciągu kilku minut tak że padła decyzja na remont, a szpilki są 10mm srednicy, widziałem podobne wartości momentów dla innego silnika czyżby w każdym jest podobna i dokręca się sróby maxymalnym momentem dla nich?


Elektronika  Maszyn i Urządzeń Rolniczych

Naprawy Sterowników, Liczników, Modułów, czujników itp

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

podlach93    2

moment dokręcenia zależy od grubości szpilek, te 10mm dokręć na 90-100Nm wiadomo że w silniku rozbieranym kilkakrotnie te wszystkie połączenia gwintowe się osłabiają więć trzeba się spodziewać że czasami gwint może się zerwac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
123p    1

Ja w swoim jak dobrze pamiętam na 180Nm dokręcałem luzy 0.20 0.30 jak u kolegi wyżej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek83    15

Wg wapormatika luż żaworowy O,2 ssący i wydech,

głowica 21O Nm, wał 17O Nm, korbowody 1OO Nm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5001

Wg niemieckiej instrukcji obsługi luz zaworowy: 0,20 mm zarówno ssący jak i wydechowy. Kontrola co 600 mth


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez szymi4512
      Witam. Chcialbym przeprowadzic w swoim MF 255 remont silnika, gdyz bierze juz za duzo oleju. Ma ponad 10tys mtg. Czy ktos przeprowadzał juz remont w swoim MF, jakie czesci wymienic bo znajomy mówil zeby wymienic tloki i pierscienie bo cylindry jak sie wymieni to juz koniec, bo takie fatalne czesci robią.. ile w tym prawdy? Jakiej firmy czesci zamówic?
      Z gory dzieki i pozdro;)
    • Przez Wozny186
      Witam.
      Mam kilka pytań odnośnie tego ciągnika.
      Kupiłem go kilka dni temu. 
      Chciałbym zrobić serwis olejowy. 
      Silnik zalałem już olejem Elf 10w40.
      Filtr paliwa wymieniony
      Teraz przyszedł czas na skrzynie.
      Jaki olej zalać do skrzyni?
      Ciągnik jest sprowadzony z Francji i brak informacji co i kiedy było lane.
      Ile litrów wchodzi do skrzyni?
      Z tego co się doczytywałem powinien być zalany UTTO 10w30
      Jakiej firmy polecacie olej?
      Oraz ile go wchodzi do skrzyni?
      Oraz mam jeszcze pytanie bo nie grzeją świece żarowe. Nie dochodzi do nich prąd. Kontrolka od świec również nie świeci. Gdzie szukać przyczyny? Bezpieczniki sprawdzone. Pewnie będzie gdzieś jakiś moduł czy przekaźnik ale gdzie tego szukać?
    • Przez ursus55
      Witam mam ursusa 1201 i ostatnio wydmuchało mi uszczelke pod głowica, zabrałem sie już za dokręcanie 1 etap na 70Nm i jedna ze szpilek poprostu się wyrwała, mało tego okazało się że była ona już jako naprawcza M16, lecz gwint który został jest znikomy. Jak mam się uporać z tym problemem przecież nie bede kupował innego bloku bo poprostu mnie na to nie stać. Czy te sprężnki zdadzą egzamin? Wytrzymają one taki moment dokręcania? Czy może jakiś klej i gwintować? Proszę o pomoc
    • Przez Blusik
      Witam 
      Mam pytanie chce powoli docierać silnik w traktorze do wiosny traktor nie jest zarejestrowany. Odbył się w nim remont generalny czyli tulejka, tłok, panewki, pierścienie. 
      Czy warto odpalić traktor i zostawić go na kilka godzin aby chodzi sobie na luzie nie na jakis najmniejszych obrotach tylko trochę wyższe. Aby już coś się do wiosny dotarło. Czy może całe 50h niech chodzi sobie na luzie czy może naprzemiennie na luzie i podpiąć przyczepe i jeździć po polu na pusto z 2 kółka czy tam ile. 
      W instrukcji pisze aby nie przekraczać 2/3 mocy przez 50h
      Pozdrawiam
    • Przez ursus1991
      Cześć
      Mam do kupienia ciągnik, w którym zmieniono fabryczny silnik na sześcio cylindrowy chłodzony powietrzem deutza o mocy 95 km.  nie znam się na tych silnikach. Podejżewam ze on z lat 80. Prosiłbym o opinie na temat tych silników? Czy są w miarę oszczędne? Czy są wytrzymałe? Jaka jest kultura pracy? CZy jest dostęp do części? Czy można jakoś łatwo podnieść moc? Może wystarczy regulacja pompy wtryskowej do podniesienia mocy. 6 cyl i 95 km to jakiś zapas na pewno jest. Nie miałem wcześniej styczności z silnikami chłodzonymi powietrzem.  Z właścicielem ciągnika rozmawiałem tylko telefonicznie ze względu na odległość. Chciałem się was podpytać trochę żeby wiedzieć, czy zawracać sobie głowę tym traktorem. Proszę o opinie
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.