Skocz do zawartości
News
krzysztof898

Monenty dokręcania śrób głowicy Renault106.14 silnik d227-6

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam Koledzy. Proszę o poradę mianowicie monenty dokręcania śrób głowicy, panewek wału i luz zaworów głowicy Renault106.14 silnik d227-6

Bardzo dziękuje za wszelkie sugestie.


Elektronika  Maszyn i Urządzeń Rolniczych

Naprawy Sterowników, Liczników, Modułów, czujników itp

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlach93    3

głowice dokręcałem na 200Nm a luzy 0,20 i 0,30. ile masz godzin że robisz remont? jakie masz szpilki na tych panewkach ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zegar motogodzin niewskazuje, ale już były problemy z odpalaniem i przeświecaniem się kontrolki smarowania na wolnych obrotach, takrze po wlaniu benzyny na tłoki uciekła w ciągu kilku minut tak że padła decyzja na remont, a szpilki są 10mm srednicy, widziałem podobne wartości momentów dla innego silnika czyżby w każdym jest podobna i dokręca się sróby maxymalnym momentem dla nich?


Elektronika  Maszyn i Urządzeń Rolniczych

Naprawy Sterowników, Liczników, Modułów, czujników itp

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

podlach93    3

moment dokręcenia zależy od grubości szpilek, te 10mm dokręć na 90-100Nm wiadomo że w silniku rozbieranym kilkakrotnie te wszystkie połączenia gwintowe się osłabiają więć trzeba się spodziewać że czasami gwint może się zerwac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
123p    1

Ja w swoim jak dobrze pamiętam na 180Nm dokręcałem luzy 0.20 0.30 jak u kolegi wyżej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek83    15

Wg wapormatika luż żaworowy O,2 ssący i wydech,

głowica 21O Nm, wał 17O Nm, korbowody 1OO Nm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Wg niemieckiej instrukcji obsługi luz zaworowy: 0,20 mm zarówno ssący jak i wydechowy. Kontrola co 600 mth


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ursusowski289
      Witam, kupiłem wózek widłowy bułgar i rozebrałem go na części, a ponieważ nie dawno zapomniałem spuścić wodę z mojego ursusa 255 silnik szlak trafił
      Więc chciałem założyć silnik od bułgara, ale niektórzy mówią że nie pasuje, chociaż oby dwa to silniki 3P.
      Więc pytam się od razu żeby potem  nie potrzebnie nie rozkręcać.
      Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez Axd529
      Witam,zrobiłem remont silnika Ursusa c360 i założyłem termostat,chciałbym się dowiedzieć przy jakiej temperaturze się otwiera żeby woda krążyła w chłodnicy.
      Obecnie ciągnik w sobotę pracował na biegu jałowym bo jest na dotarciu 2 godziny i się nie otwożył chłodnica była u góry ciepła na dole zimna dodam że zalany płynem.
    • Przez MIERZANIN
      Witam serdecznie wszystkich zainteresowanych tym tematem. Jak w tytule zastanawiam sie czy zmiana silnika w białoruśce jest mozliwa bez większych kombinacji. Dysponuje takim traktorem i byl pomysl by go sprzedac na złom ale jesli dalo by sie z niego jeszcze cos wykrzesać to przydał by sie do prac podwórkowych. Myslalem o silniku od Mtz lub jakimś perkinsie niewiem czy udał by sie taki przeszczep jesli ktoś ma jakies doswiadczenie w tym temacie bardzo proszę o pomoc z góry dziękuję i zapraszam do dyskusji.
    • Przez MafiaRuszkowo
      Witam. Stoję przed wyborem silnika do dmuchawy. A więc czy silnik 5.5kw (2890 obr./min) da radę dmuchać zboże na odległość ok. 8m w poziomie lub 4m w pionie i 5 w poziomie ? Z góry dziękuje za odpowiedzi.
    • Przez pwierzbicki
      ile powinno byc zalozonych filtrow powietrza massey ferguson 3690. W moim zalozone sa dwa mniejszy w wiekszym. Czy nie wplynie to na doladowanie
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.