News
krzysztof898

Monenty dokręcania śrób głowicy Renault106.14 silnik d227-6

Polecane posty

Witam Koledzy. Proszę o poradę mianowicie monenty dokręcania śrób głowicy, panewek wału i luz zaworów głowicy Renault106.14 silnik d227-6

Bardzo dziękuje za wszelkie sugestie.


Elektronika  Maszyn i Urządzeń Rolniczych

Naprawy Sterowników, Liczników, Modułów, czujników itp

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlach93    4

głowice dokręcałem na 200Nm a luzy 0,20 i 0,30. ile masz godzin że robisz remont? jakie masz szpilki na tych panewkach ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zegar motogodzin niewskazuje, ale już były problemy z odpalaniem i przeświecaniem się kontrolki smarowania na wolnych obrotach, takrze po wlaniu benzyny na tłoki uciekła w ciągu kilku minut tak że padła decyzja na remont, a szpilki są 10mm srednicy, widziałem podobne wartości momentów dla innego silnika czyżby w każdym jest podobna i dokręca się sróby maxymalnym momentem dla nich?


Elektronika  Maszyn i Urządzeń Rolniczych

Naprawy Sterowników, Liczników, Modułów, czujników itp

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

podlach93    4

moment dokręcenia zależy od grubości szpilek, te 10mm dokręć na 90-100Nm wiadomo że w silniku rozbieranym kilkakrotnie te wszystkie połączenia gwintowe się osłabiają więć trzeba się spodziewać że czasami gwint może się zerwac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
123p    1

Ja w swoim jak dobrze pamiętam na 180Nm dokręcałem luzy 0.20 0.30 jak u kolegi wyżej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek83    15

Wg wapormatika luż żaworowy O,2 ssący i wydech,

głowica 21O Nm, wał 17O Nm, korbowody 1OO Nm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Wg niemieckiej instrukcji obsługi luz zaworowy: 0,20 mm zarówno ssący jak i wydechowy. Kontrola co 600 mth


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez krzychomen
      Witam czy wie ktoś z jaka siłą należy dokręcić głowice w farmtracu 690DT z silnikiem perkinsa 4cyl.
      Gdyż w instrukcji napisali że dokręcić głowice może tylko autoryzowana stacja obsługi (śmiech na sali xD) i nie ma podanych takich informacji.
      Czy ktoś już to robił i czy mógłby mi w jakiś sposób pomóc ?
    • Przez adhock
      Czołem koledzy,
      Mam pewien problem z ciapkiem. Przy jeździe pod obciążeniem/lub po przegazowaniu zdarza się że silnik na moment przerwie pracę (jakby na jednym cylindrze). Przy spokojnej jeździe na mniejszych obrotach to się nie dzieje, ale jeśli dynamicznie dodam gazu to go potrafi tak przyciąć. Luzy zaworowe ustawione, układ paliwowy odpowietrzony, wtryskiwacze zregenerowane i wyregulowane. Co może być przyczyną? 
    • Przez bazar
      Niedawno miał miejsce kapitalny remont silnika mojego Zetora 7711 (wymiana tłoków, tulei i pierścieni). Spowodowane było to tym, że do komór spalania dostawał się olej. No i problem polega na tym, że po tym remoncie silnik wciąż pobiera olej (stwierdzam to po niebieskim dymie i tłustej klapce). Mechanik, który przeprowadzał remont twierdzi, że na razie tak musi być i dopiero po ok. 50 mth pierścienie się odpowiednio ułożą, przez co olej nie będzie spalany. Po tym czasie również nakazał przeregulowanie zaworów. Jednak mnie przeraża chmura niebieskiego dymu i zastraszające znikanie oleju. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez Darknes2243
      Planuje remont silnika, ale nie wiem co konkretnie się dzieje mojemu władziowi. Otóż w trakcie wiosennego rozruchu, wyszło na jaw, że stracił całkowicie moc. A po dodaniu gazu, coś zaczęło stukać w silniku, i zaczął się grzać. Ktoś może mi doradzić co może być powodem? 
    • Przez Marek293
      Czesc . mam okazję w dobrej cenie kupic johndeer'a  6400 z uszkodzonym silnikiem , w silniku jest dziura w bloku gdyz po remącie odkręcił się korbowod . Chciał bym was zapytac co o tym sądzicie . Dziura w bloku do zaspawania . prawdopodobnie  blok jest okej . Bardziej ucierpiał wał oraz kobowod .
      Ciagnik pracował w gospodarstwie jezdzil do konca skrzynia sprawna .wszystko działa takie mam zapewnienia . Tylko ten silnik .czy ktos  robił taki lub podobny silnik i moze cos na ten temat powiedziec . jak z częsciami   , z ceną . I ogulnie czy  warto sie w to bawic ? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.