_Marcin_

Płyn hamulcowy do Farmer 311 Turbomatik

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
_Marcin_    0

Witam,

Mam problem z zapiekającymi się hamulcami na wale napędzającym przednią oś. Jestem w trakcie naprawy i przy okazji chcę wymienić płyn hamulcowy ale nigdzie w materiałach od Kostiego nie moge znaleźć jaki tam idzie. Na pojemniku mam tylko "FAG" i informację żeby używać tylko oryginalnego płynu Fendt. W internecie znalazłem, że powinien niby być Pentosin CHF11S ale pewności nie mam.

Na drugim zbiorniu tym od sprzęgła mam napisane, że używać płyny zgodnego z DOT3+4 lub SAE J1703 ale skoro pojemniki są rozdzielone to chyba idą do nich różne płyny.

Wiecie może jak sprawdzić stan tylnych hamulców(okładzin i tarcz)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja leję DOT 4

Edytowano przez Profil usunięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Marcin_    0

A wie ktoś może jak wyciągnąć tłoczki z tych zacisków hamulcowych co hamują przedni wał napędowy? Mam dwa zaciski jak na zdjęciu i w każdym są po 4 tłoczki. Próbowałem ciągnąć, wykręcać i nic to nie dało. Mam nadzieję, że nie trzeba rozpoławiać tego zacisku (nie wiem jakie uszczelki tam są i czy je dostanę).

7800-1.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrJCBx7m    12

Ja z miesiąc temu jak zakładałem nowe klocki to i uszczelki które były porwane zmieniałem :D u mnie bez rozpuławiania się nie obyło :P a jak nie chciał któryś wyjść to musiałem przykręcać przewód i pompować żeby wypchnęło bo niczym nie szło wyjąć :/http://www.sklep-rolniczy.pl/Zestaw-naprawczy-zacisku-hamulcowego-FENDT%284,15821,16901%29.aspx


Fendt Favorit 514C

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

Zacisk trzeba rozkrecić...raczej zadnego z tym problemu nie ma, śruby powinny puścić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Marcin_    0

JD1052, wiesz może jaki oryginalnie płyn hamulcowy idzie do Farmer 311Turbomatik, chodzi mi o oznaczenie lub numer.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

DOT 4, na zbiorniczku pisze chyba, musze zajzec tam jeszcze.

Edytowano przez JD1052

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Marcin_    0

Na zbiorniczku od sprzęgła to i owszem, jest napisane DOT3+4 lub SAE J1703 ale na tym od hamulców nie ma nic. Zrobię może dziś zdjęcia to wstawię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Marcin_    0

Zrobiłem zdjęcia.

Ze sprzęgłem nie ma problemu bo wszystko jest napisane:

 

post-54625-0-57479400-1393399125.jpg

 

 

 

Natomiast korek od hamulców nie ma takich informacji:

 

post-54625-0-57751000-1393399139.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zoot    1

podpowie mi ktoś ile wchodzi oleju do silnika Fendta 312 LSA?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

U mnie jest naklejka na zbiorniczku i oprócz tych norm sae i jeszcze innej pisze wyraźnie DOT 4....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Marcin_    0

No i wtopa. Kupiłem jakiś drogi olej hamulcowy bo tak mi sprzedawca z katalogów wyczytał i go zalałem do zbiorniczka. Pompka hamulcowa działała przez godzinę, potem coraz ciężej aż w końcu przestała odbijać. Spuchły uszczelniacze na tłoczkach w pompce hamulcowej, koszt jednego zestawu naprawczego F198104070070 to około 270 zł a trzeba dwa. Tak to jest jak się nie posłucha głosów rozsądku na tym forum tylko zaufa się sprzedawcy :|

Może wiecie gdzie można dostać same uszczelniacze? Reszta elementów jest sprawna więc po co mi cały zestaw?

Oznaczenia uszczelniaczy to FAG Schafer H22330 3-15 oraz FAG Schafer H22304 1-5.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zapytaj się sprzedawcy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Marcin_    0

Zapytaj się sprzedawcy

Ooo jest tu jakiś cwaniak B). Gdyby tylko wiedział coś na temat tych uszczelek albo przynajmniej że są dwa zbiorniczki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dałes się zrobić w jojo i szukasz chłoptasia do bicia poszukaj bliżej siebie

a wymiary uszczelniaczy znam ale ty jesteś mądrala to se poszukaj sam

Edytowano przez Profil usunięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Marcin_    0

"Wiem ale nie powiem" - mentalność internetowego trola.

Dałem się zrobić w jajo to fakt (uczcie się na moich błędach) ale o co chodzi z tym chłoptasiem?!

Antoś, nie wiem coś taki zajadły, nie chcesz to nie pomagaj. Ja o to pretensji do ciebie mieć nie będę.

Czekam na konstruktywne odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenek_19    5

czesc nierozumiem ciebie pytasz sie o plyn ham pisza ci wszyscy uzytkownicy traktorow fendt DOT4 i niema zadnych problemow z dalsza eksplatacja ciagnika a ty idziesz do sklepu i sprzedawca ktory wczesniej moze pracowal w super markecie na kasie sprzedaje ci plyn ktory powoduje uszkodzenie ukladu hamulcowego to zebys wiedzial na przyszlosc pisze ci z praktyki bo sam eksplatuj 310 i 312lsa DOT4 zapisz sobie zebys na drugi raz wiedzial a nie sluchal sklepowego i sluchaj co ci uzytkownicy, farmery, pisza a dobrze na tym wyjdziesz a te tloczki zanies sklepowemu na pamiatke pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wojtekw
      Czy przy wymianie poduszek pod kabiną, a konkretnie lewej poduszki muszę wyciągać zbiornik paliwa w Vario 818? Ktoś może to robił w innym modelu z tej serii. Proszę o podpowiedz jak prawidłowo zamontować poduszki i jak się dostać do lewej strony(z prawej jest dobry dostęp). Wiem, że był podobny temat, ale nikt nie odpowiada... 
    • Przez kamil8352
      Witam. Fendt 716 vario 2002r. Po nacisnieciu przycisku nie zmienia zakresu predkości I/II. Po zmianie zakresu mechanicznie kluczem na ciagnik jeździ tak jak powinien. Nie wyswietla zadnych błędów.
    • Gość
      Przez Gość
      witam,
      pytanie jaka jest najwolniejsza jazda na TMSie ?? włączam pierwszą skrzynie i to jest najwolniej ?? a wolniej to już tylko na dżoju z wyłączonym TMS .. czy jak ??
      i do czego te pomarańczowe pokrętła ??
       
       
       

    • Przez Traktorzysta_25
      Witam, czy ma ktoś może instrukcję do ciągnika Fendt 722 Vario Profi Plus z 2012 roku? Mam problem z obsługą przedniego podnośnika. Pozdrawiam
    • Przez Dominik4321
      Witam mam fendta 920 vario 2002r. i mam problem z terminalem. Jest cały czas ciemny i gdy próbuje go ściemniać to nie widać różnicy a gdy jest jasność na 100% to też jest ciemny. Oczywiście widać coś tylko gdy jest słońce to nic nie widać. Proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj