Skocz do zawartości
_Marcin_

Płyn hamulcowy do Farmer 311 Turbomatik

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
_Marcin_    0

Witam,

Mam problem z zapiekającymi się hamulcami na wale napędzającym przednią oś. Jestem w trakcie naprawy i przy okazji chcę wymienić płyn hamulcowy ale nigdzie w materiałach od Kostiego nie moge znaleźć jaki tam idzie. Na pojemniku mam tylko "FAG" i informację żeby używać tylko oryginalnego płynu Fendt. W internecie znalazłem, że powinien niby być Pentosin CHF11S ale pewności nie mam.

Na drugim zbiorniu tym od sprzęgła mam napisane, że używać płyny zgodnego z DOT3+4 lub SAE J1703 ale skoro pojemniki są rozdzielone to chyba idą do nich różne płyny.

Wiecie może jak sprawdzić stan tylnych hamulców(okładzin i tarcz)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja leję DOT 4

Edytowano przez Profil usunięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Marcin_    0

A wie ktoś może jak wyciągnąć tłoczki z tych zacisków hamulcowych co hamują przedni wał napędowy? Mam dwa zaciski jak na zdjęciu i w każdym są po 4 tłoczki. Próbowałem ciągnąć, wykręcać i nic to nie dało. Mam nadzieję, że nie trzeba rozpoławiać tego zacisku (nie wiem jakie uszczelki tam są i czy je dostanę).

7800-1.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MrJCBx7m    12

Ja z miesiąc temu jak zakładałem nowe klocki to i uszczelki które były porwane zmieniałem :D u mnie bez rozpuławiania się nie obyło :P a jak nie chciał któryś wyjść to musiałem przykręcać przewód i pompować żeby wypchnęło bo niczym nie szło wyjąć :/http://www.sklep-rolniczy.pl/Zestaw-naprawczy-zacisku-hamulcowego-FENDT%284,15821,16901%29.aspx


Fendt Favorit 514C

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    82

Zacisk trzeba rozkrecić...raczej zadnego z tym problemu nie ma, śruby powinny puścić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Marcin_    0

JD1052, wiesz może jaki oryginalnie płyn hamulcowy idzie do Farmer 311Turbomatik, chodzi mi o oznaczenie lub numer.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    82

DOT 4, na zbiorniczku pisze chyba, musze zajzec tam jeszcze.

Edytowano przez JD1052

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Marcin_    0

Na zbiorniczku od sprzęgła to i owszem, jest napisane DOT3+4 lub SAE J1703 ale na tym od hamulców nie ma nic. Zrobię może dziś zdjęcia to wstawię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Marcin_    0

Zrobiłem zdjęcia.

Ze sprzęgłem nie ma problemu bo wszystko jest napisane:

 

post-54625-0-57479400-1393399125.jpg

 

 

 

Natomiast korek od hamulców nie ma takich informacji:

 

post-54625-0-57751000-1393399139.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zoot    1

podpowie mi ktoś ile wchodzi oleju do silnika Fendta 312 LSA?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    82

U mnie jest naklejka na zbiorniczku i oprócz tych norm sae i jeszcze innej pisze wyraźnie DOT 4....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Marcin_    0

No i wtopa. Kupiłem jakiś drogi olej hamulcowy bo tak mi sprzedawca z katalogów wyczytał i go zalałem do zbiorniczka. Pompka hamulcowa działała przez godzinę, potem coraz ciężej aż w końcu przestała odbijać. Spuchły uszczelniacze na tłoczkach w pompce hamulcowej, koszt jednego zestawu naprawczego F198104070070 to około 270 zł a trzeba dwa. Tak to jest jak się nie posłucha głosów rozsądku na tym forum tylko zaufa się sprzedawcy :|

Może wiecie gdzie można dostać same uszczelniacze? Reszta elementów jest sprawna więc po co mi cały zestaw?

Oznaczenia uszczelniaczy to FAG Schafer H22330 3-15 oraz FAG Schafer H22304 1-5.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zapytaj się sprzedawcy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Marcin_    0

Zapytaj się sprzedawcy

Ooo jest tu jakiś cwaniak B). Gdyby tylko wiedział coś na temat tych uszczelek albo przynajmniej że są dwa zbiorniczki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dałes się zrobić w jojo i szukasz chłoptasia do bicia poszukaj bliżej siebie

a wymiary uszczelniaczy znam ale ty jesteś mądrala to se poszukaj sam

Edytowano przez Profil usunięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Marcin_    0

"Wiem ale nie powiem" - mentalność internetowego trola.

Dałem się zrobić w jajo to fakt (uczcie się na moich błędach) ale o co chodzi z tym chłoptasiem?!

Antoś, nie wiem coś taki zajadły, nie chcesz to nie pomagaj. Ja o to pretensji do ciebie mieć nie będę.

Czekam na konstruktywne odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenek_19    4

czesc nierozumiem ciebie pytasz sie o plyn ham pisza ci wszyscy uzytkownicy traktorow fendt DOT4 i niema zadnych problemow z dalsza eksplatacja ciagnika a ty idziesz do sklepu i sprzedawca ktory wczesniej moze pracowal w super markecie na kasie sprzedaje ci plyn ktory powoduje uszkodzenie ukladu hamulcowego to zebys wiedzial na przyszlosc pisze ci z praktyki bo sam eksplatuj 310 i 312lsa DOT4 zapisz sobie zebys na drugi raz wiedzial a nie sluchal sklepowego i sluchaj co ci uzytkownicy, farmery, pisza a dobrze na tym wyjdziesz a te tloczki zanies sklepowemu na pamiatke pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Karol5211
      czy wie ktoś jak sie odpowietrza hamulce w mf 3070???
      z góry dziękuje
    • Przez wojtek918
      Witam. Problem polega na tym że moj MF 8110 gubi hamulce Wyjasnie w czym polega problem. Jest to ciagnik wyposażony w sprezarke powietrza a więc hamulce sa powierztno-hydrauliczne. Jak postaji 2-3 dni nie jezdzony to hamulce znikna. Po odpaleniu trzeba przez jakies 10 minut mahac pedalem hamulca i wtedy hamulce sie pojawiaja i podczas pracy sa i to bardzo dobre. Zaznaczam ze olej w skrzyni zostal wymieniony jest stan i brak jest jakich kolwiek wyciekow?? Jesli ktoś wie o co chodzi to prosze o pomoc.
    • Przez ralf3635
      mam problem z mf 3635 mianowicie podczas hamowania nie zalacza przedniego napedu .Dodam ze bez problemu zalacza i rozlocza przyciskiem z kabiny.swiatla stopu dzialaja czyli chyba przelacznik pod pedalem hamulca jest dobry.prosze o wskazowki od czego zaczac .dzieki za wszelkie podpowiedzi
    • Przez kermit154
      Witam.
       
      Jestem w trakcie naprawy ciągnika fendt favorit 514c turboshift rok 95.
       
      Zaczne może od tego jak dosżło do usterki.
       
      Znajomy wybierał się po nowy rozrzutnik ale zauważył wyciek oleju od hydrauliki ze skrzyni biegów.
       
      Dolał do skrzyni 30L ponieważ nie wie jaki ma stan oleju bo mu wskaźnik nie działa na wyświetlaczu.
       
      Pojechał po rozrzutnik, przyjechał ( w drodze ciągnik zachowywał się normalnie) zaparkował.
       
      Zgasił ciągnik i poszedł na obiad po obiedzie odpala a ciągnik ani do przodu ani do tyłu.
       
      Na pupicie na przemian miga kontrolka ostrzegawcza (czerwony trójkąt) i kontrolka od kierunku jazy w przód.
       
      Zmiana kierunku jazdy po przycisku nic nie daje nadal mrugają kontroli te co opisałem wyżej.
       
      Dodatkowo na wyświetlaczu tym centralnym pokazuje się błąd:
       
       
      4.1.10 na przemian z symbolem kontrolki smarowania przekładni.
       
      oraz
       
      5,1,72 na przemian z kontrolką reduktora
       
      Znalazłem pewne objaśnienie tych błedów w instrukcji od fenda 814.
       
      Odpowiednio:
       
      4.1.10 Oznacza cytuję: Zdefektowany zawór neutralny. Przełącznik w pozycję neutralną. nie jest możliwe uruchomienie.
       
      Gdzie szukac tego zawóru? Dodam jeszcze, że ten błąd występuje po uruchomieniu silnika.
       
      5,1,72 Oznacza cytuję:Zdefektowany wodzik. Nie ma możliwości redukowania biegów ( polowe/szosowe)
       
      Błąd ten występuje i na zapłonie i na uruchomionym silniku.
       
      Nie kasowałem jeszcze błędów bo nie wiedziałem jak. W jaki sposób przeprowadzić kasację błędów?
       
      Czy wykonuję się to tak jak gdzies znalazłem w poście instrukcję ( strzałki w góre i w dół i enter i esc)?
       
      Wczoraj znalazłem uszkodzone przewody od jakiegoś czujnika po stronie prawej ciągnika (strona od "pasażera") czujnik z trzema przewodami gdzieś na wysokości sprzęgła, przewody kolorów (brąż, biały, biało-brązowy). Naprawiłem ta wtyczke ale nic to nie dało.
       
      Bardzo proszę o pomoc.
       
      Dziękuję.
    • Przez domismaj
      Witam. Ile palą wasze Farmery z różnymi maszynami. Mój z pługiem 3x45 na 30 cm spala ok 20 litrów/ha czy to nie za dużo? z agregatem uprawowo-siewnym 3m ok.10 l/ha
×