Skocz do zawartości
yale

awaria mf ,tygodnik rolniczy

Polecane posty

o widzę mój rejon szkoda człowieka tyle pieniędzy za takie dziadostwo w takich przypadkach wolę te nasze poczciwe zetory i ursusy

 

mam prośbę skopiujesz ten artykuł tutaj bo mi nie chcę się otworzyć nie wiem czemu byłbym bardzo wdzięczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Huberto89    34

Jak by to był polski sprzęt albo zetor to zaraz masa komentarzy by była że to badziew. Że lepiej jest dołożyć i kupić coś zachodniego. Prawda jest taka że każdy ciągnik może mieć jakąś wadę która wychodzi w użytkowaniu możliwe że i tym razem tak było. Trudno coś powiedzieć więcej czytając tylko ten artykuł a nie widząc sprzętu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

hubertuss    632

Najpierw niech ktoś wogóle powie jakie to były usterki. W linku jest nie cały artykuł, to zaledwie mały fragmęcik na zdjęciu też nie wiele można przeczytać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

tam nic nie pisze :D dajcie caly artykul :D nikt nawet nie wie co on wzial na tego tura :D czekam na full artykul ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateo905
      Witam,
      mam problem z moim Masseyem 6120 Dynashift 32x32, rewers przy kierownicy. Wytarł się wodzik od rewersu, tzn nie wrzucał biegów do przodu, do tyłu jeszcze jakoś mu się udawało. Ciągnik rozpołowiłem, wodzik został wymieniony i ten problem zniknął. Pojawił się inny: po puszczeniu sprzęgła, bez żadnego biegu, czyli na luzie, ciągnik aż przygasa, strasznie się męczy, czuć jakby go coś hamowało. Wciskam sprzęgło: silnik pracuje lekko. Biegi udaje się włączyć, ciągnik jeździ do przodu i do tyłu, jednak kiedy podczas jazdy wciskam sprzęgło, to prawie staje w miejscu, tak jakby miał wciśnięty hamulec. Można włączyć WOM, podnośnik również działa. Zauważyłem też, że wraz ze zmianą półbiegów zmienia się obciążenie silnika, tzn na jednym z półbiegów przygasa znacznie mocniej niż na pozostałych.
      Przed wymianą tego wodzika wszystkie inne podzespoły (poza rewersem oczywiście) działy normalnie. Macie jakiś pomysł, gdzie szukać przyczyny? Nie zrobiłem jeszcze pomiarów ciśnień, bo stwierdziłem, że podczas postoju w garażu na czas remontu raczej nie padła pompa, ale w przyszłym tygodniu postaram się załatwić manometry i te ciśnienia zmierzyć. Jakieś wskazówki, co jeszcze sprawdzić?
    • Przez Darozioom
      Witam wszystkich forumowiczów
      Główną działalnością mojego gospodarstwa jest produkcja warzyw. Moimi największymi odbiorcami są 2 Domy Pomocy społecznej położone niedaleko mojej miejscowości. Ostatnio zauważyłem też że kupują one bardzo duże ilości tuszek drobiowych, oraz jajek dla swoich podopiecznych. W mojej głowie narodził się pomysł zagospodarowania budynków na mojej posesji które kiedyś były wykorzystywane do produkcji zwierzęcej, jednak od wielu lat pełnią rolę magazynów na złom, i różne inne niepotrzebne rzeczy. Jeśli chodzi o sprzedaż warzyw to od tego sezonu zamierzam sporą część mojej produkcji obierać i pakować próżniowo dzięki czemu do odbiorcy będzie docierał gotowy produkt. W analogiczny sposób chciałbym zrobić z tuszkami kurczaków.
      Bardzo proszę forumowiczów o podpowiedź czy jako gospodarstwo mogę sprzedawać produkty do stołówek, restauracji, sklepów?
       
    • Przez Nowyagri
      Witam. Panowie, mam problem z moim Fendtem Favoritem 514C. Pedał sprzęgła jest strasznie miękki, wciska się bez żadnego oporu, jedynie sprężyna co podnosi pedał stawia opór. Sprzęgło działa, ale skok 1 cm od pełnego wciśnięcia i odpuszczenie go powoduje że ciągnik już rusza. Raz biegi wchodzą lżej a raz ciężej. Najgorzej jest z 1 i 2 biegiem. Sprzęgło sprawia wrażenie "jak by cylinderek nie wysprzęglał "
      Cylinderek jest suchy, nie widać ubytku płynu z zewnątrz. Sprzęgło było odpowietrzane pompką podciśnieniową. 
      Ciągnik kupiłem już z takim sprzęgłem.  Traktor ciągnie, sprzęgło się nie ślizga, ma moc. 
      Mechanik był, sam nie wie co może być przyczyną, powiedział "jeździć" , cylinderek raczej nie jest uszkodzony bo nie leje płynu a pedał oddaje. 
      Moim zdaniem należało by jednak usunąć usterkę. Ktoś spotkał się z podobnym problemem?
       
      Dziękuję za pomoc 
    • Przez Konrad2510
      Witam mam taki problem, przybywa mi oleju w silniku, płyny z chłodnicy nie ubywa to co może być przyczyną kiedyś gdzieś czytałem że może być pompa hydrauliczna zwalona i może ciec do silnika. Dodam że podnośnik chodzi bardzo dobrze rozsiewacz 1,5nawozu plus rozsiewacz i ładnie trzyma, co może być przyczyną?
    • Przez Matik7171
      Witam. Mam problem z kontrolką nr 14, a mianowicie tydzień temu podczas zmiany kierunku jazdy rewersem elektrohydraulicznym zaswiecila się i uniemożliwiła jazdy. Zgasilem przerzucilem rewers na inną pozycje i było dobrze aż do przedwczoraj gdzie ta sytuacja się powtórzyła lecz teraz kilka krotnie. Wczoraj za każdym razem gdy przerzucilem rewers zaczęła migac i piszczeć. Czym to może być spowodowane? 
       

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.