Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Pawelstrz

Zetor 12145 cisnienie w chłodnicy oleju

Polecane posty

FINN    1046

na stepny który nie precyzuje pytania!!! Pani od polskiego nie uczyła jak sie układa pytania??!!!

 

Jakiej chłodnicy??? którego oleju???

 

"Przychodzi" to chłop do baby....

 

Nie "na" tylko W chłodnicy..


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawelstrz    0

Nie jestesmy na lekcji polskiego :) Gdybys troche siedzial w temacie to bys wiedzial ze ma tylko jedna chlodnice oleju, a jak niewiesz ze ma jedna chlodnice oleju to pewnie i tak niewiesz jakie tam jest cisnienie wiec dzieki, ale niemusiales odpowiadac :)

 

Juz sie dowiedzialem co i jak - dla niewiedzacych to chodzi oczywiscie o układ hydrauliczny który podnosi ramiona, wyjscia hydrauliczne itd., bo ten uklad jest podpiety pod jedyna chłodnice oleju w tym traktorze !

Ogólnie jest w nim 16-18 atmosfer, ale przed chłodnica sa rozdzielacze na których jest zmniejszane ciśnienie i na chłodnice przychodzi mniej wiecej 4-5 atmosfer.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Stefano1    39
(edytowany)

Guzik prawda- masz jeszcze chłodnicę oleju silnikowego, zwaną potocznie wymiennikiem ciepła. I chłodnica oleju przekładniowego nie jest wpięta w układ hydrauliczny podnośnika, tylko w układ hydrauliczny mikropompki. :)

 

W ogóle w Twoim ostatnim poście nic się kupy nie trzyma ;) W układzie hydraulicznym masz ok 160-180 atm, a w układzie mikropompki (na odcinku od mikropompki do zaworu przelewowego) ok 10atm. Na odcinku od zaworu, do zlewu w tylnym moście- nie wiem. :)

Edytowano przez Stefano1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianbor    20

Podejrzewam że Finn rozebrał i złożył w swoim życiu więcej ursusów niż ty klusek zjadłeś...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    121
Nie jestesmy na lekcji polskiego :) ...
Ale wymagamy aby formułować zdania po polsku aby być zrozumianym.

 

Gdybys troche siedzial w temacie to bys wiedzial ze ma tylko jedna chlodnice oleju, a jak niewiesz ze ma jedna chlodnice oleju to pewnie i tak niewiesz jakie tam jest cisnienie wiec dzieki, ale niemusiales odpowiadac :) ...
Druga chłodniczka jest po prawej stronie silnika w jego tylnej części - tzw wymiennik ciepła z wkładem.

Poza w.w chłodnicą oraz chłodnicą wody możesz mieć chłodnicę oleju ze skrzyni. To że olej ze skrzyni (typowy GL-4) zasila układ hydrauliczny to prawda.

 

 

Podejrzewam że Finn rozebrał i złożył w swoim życiu więcej ursusów niż ty klusek zjadłeś...
też tak podejrzewam ;)

pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    533

Nie jesteśmy na lekcji polskiego :)

 

Ale później się nie dziw że inni spostrzegają rolników jak ludzi drugiego gatunku (na własny wizerunek trzeba zapracować).


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

Tak czytam i nie rozumiem skąd ta nagonka na autora? Zadał pytanie a @FINN naskoczył od razu , a nic konkretnego nie napisał :P

W chłodnicy oleju silnikowego pytanie o ciśnienie nie miałoby sensu , więc na logikę wiadomo że chodzi o chłodnicę oleju ze skrzyni

Później @NIKITA że po polsku trzeba ??? a po jakiemu on pytał?

 

Podejrzewam że Finn rozebrał i złożył w swoim życiu więcej ursusów niż ty klusek zjadłeś...

 

Bardzo wątpię :D


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    253

Ja na początku pomyślałem o chłodnicy silnikowej, i pomyślałem że temat bez sensu.

Tak to jest jak się nie wie podstawowych rzeczy o ciągniku i kłóci się że TYLKO JEDNA jest chłodnica w ciągniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    121
...Później @NIKITA że po polsku trzeba ??? a po jakiemu on pytał?....

 

Nikita_Bennet to raz a dwa to owszem po polsku i grzecznie bo przyjdzie moderator i obdzieli punktami.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez JurekPa
      Lamborghini lampo 60 uchodziły za trwałe, szczególnie jeśli chodzi o silniki.
      Tymczasem traktor już co prawda niemłody, ale dopiero przekroczył 3 tys mth i zaczęła świecić lampka ciśnienia oleju po rozgrzaniu. Zmierzone ciśnienie na zimno przekracza 4 bary, po rozgrzaniu spada poniżej 2 i lampka świeci. Olej wymieniany regularnie na zalecany przez producenta.
      Czyżby to już  czas na wymianę/naprawę wału korbowego i panewek?
      A może problem leży w innym miejscu (jakiś przeciek, pompa oleju itp)?
      Miał ktoś taki przypadek?
    • Przez tomek14
      Witam mam problem z smarowaniem silnika zetora 7211 robiłem talerzówka ciągnik miał temperaturę cieczy 80-85 stopni i na wolnych obrotach 200-500 obrotów świeciła się kontrolka smarowania a jak się dodało gazu to gasła co może być przyczyną ?
    • Przez rosek11
      Witajcie,
      Ostatnio byłem  ojca Zetorem 7245 i przyczepą D47 z pszenicą. Nidy wszystko dobrze lecz wydaje mnie się że coś nie tak jest z hydrauliką. Tzn. w mojej ocenie z dużym opóźnieniem przyczepa zaczęła kiprować. Musiałem czekać około 10-15 sekund niczym zaczęło podnosić, dodatkowo robiło to chyba zbyt wolno, ponadto opuszczanie też było wolne. Wiem, że tato jakiś czas temu wymieniał chyba jakieś pierścienie w hydraulice bo słabo podnośnik trzymał. Czy ktoś z Was podpowie czym możę być spowodowane to że tak mozolnie działa ta hydraulika. 
      Nie znam słownictwa technicznego związanego z tym tematem ale mimo to myślę że wiecie o co mi chodzi;)
    • Przez Adi118
      Mam problem ze wspomaganiem w moim Aresie 556rz, przy skręcaniu na wolnych obrotach ciężko chodzi kierownica, zapala się kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni i ciągnik staje. Problem się nasila kiedy olej jest rozgrzany i czasem nie pomaga nawet trzymanie wysokich obrotów. Sprawdzałem ciśnienie na pompie hydraulicznej i jest ok. Czy przyczyną moich problemów może być orbitrol? Czy w tym modelu jest dodatkowa pompa od wspomagania? Może ktoś ma inne pomysły co może być nie tak?
    • Przez dawid1983
      witam chcialbym zrobic dolewke oleju do skrzyni bo troche mam malo tylko niewiem jaki
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.