migacz

Impotowanie ciągników z Chin

Polecane posty

migacz    317

Czy ktoś z forumowiczów importował kiedyś ciągnik bezpośrednio z chin. Mają oni niezłe przebicie w cenie a za starą 60tkę przydałoby się coś za niedrogie pieniądze. Na alibaba.com dorwałem jakiegoś gościa który bardzo chętnie wyśle mi do polski 1 kontener(min. 4 w takich mocach ok 60KM). Trochę mnie niepokoi że ilości pełnokontenerowe wchodzą tylko w rachubę. Jeśli ktoś z was robił takie coś to dajcie znać. Może wiecie coś nt wysokości cła, podatku Vat itp. Jak i kiedy to się płaci. Gość z chin chce nawet podpisać ze mną umowe na dystrybucje tych traktorów w polsce. Tylko zastanawiam się czy znalazłoby to nabywców itp. Jakby wam się coś nasunęło to podrzućcie jakieś info na ten temat,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Po pierwsze to czy posiadają one deklarację zgodności UE, CE i inne d*perele, bez tego nie zarejestrujesz, nie dostaniesz dofinansowania i inne problemy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Burn001    16

Tak jak pisze kolega wyżej, ciągniki muszą spełniać normy unijne aby je można było zarejestrować, a więc musisz to dokładnie sprawdzić.Szczerze wątpię aby je spełniały. Tak z czystej ciekawości jaka to marka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
migacz    317

Mahindra. Mają CE i gwarantują że je się zarejestruje. Cena 60tki przed 30 tys zł.

Nie chcę dofinansowania bo po co i myślę o ściągnięciu czegoś zamiast starej 60tki. Ciekawią mnie ich rozwiązania pełna mechanika i niska cena

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Patrzyłem na tej stronie np ładowarka zl50 - sprzedawana u nas jako niby Stalowa Wola ^^ kosztuje w

chinach 45-55 tys dolarów a u nas ok 230-280tys zł :blink: ciekawe jaki koszt transportu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
migacz    317

Koszt transportu to koszt wynajęcia kontenera. Są ich 3 typy 20, 40 i 40HQ. Każdy inny i inna pojemność ten najmniejszy ok 2 tys $ i płynie przez 30dni do Gdańska.Nie oszukujmy się dużo maszyn chińskich jest przeszczepianych na europejskie.A oni tam nawet ci wszystko pomalują i napiszą wg twojego życzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uglibugli    75

Od stycznia z Chińczykami jest mały problem :) nie będą miały filtra DPF czy jakoś tak :) i podobno chińczyki wcale nie mają na razie ochoty w to inwestować ponieważ Europa podobno jest słabym rynkiem zbytu wolą Azję i USA ;) Ogólnie kiedyś miałem chęć na taki ciągnik tylko ja chciałem fotona 50 konny ze wszystkim wychodził 43 tyś zł z odbiorem w porcie :) Ogólnie całą transakcje miała mi przeprowadzić firma importujznami z Wrocławia wejdz na ich stronę i popatrz na ofertę maszyn :)

 

z tego co widzę to w ofercie mają YTO czyli z częsciami nie powinieneś mieć problemu bo to Pronar Zefir tylko w oryginale ;) Zresztą z fotonem też nie powinno być problemu jeżeli chodzi o mahindre to w ogóle nie mam pojęcia o tej marce :)

Edytowano przez uglibugli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2471

ja jednak wolałbym starą 60 niż nowego chinczyka w Agroserwisie w 2012r pisali o marce Tym jak serwisanci dobierali czesci od Ursusów bo te chinskie nie wytrzymywały a czesci moga płynać 3 mieisace i co w tedy jak np zniwa sa, chinski to jest dobry ryż i herbat, i te traktory musza mieć homologacje do rejestracji a to też kosztuje

Edytowano przez wojtal24

ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
migacz    317

Kolego nie było w temacie pytania o Tyma. Poza tym to nie jest chiński a koreański.Jak chcecie pooglądać zdjęcia to podaje stronę internetową http://agriculturetractor.com.cn/. Moje zdanie jest takie co nowe to nowe. A wiecie ile w małym ursusie(tym nowym) polaka albo w małym Farmtracu. Gdyby nie to że cały kontener trzeba ich zamówić to już bym takim jeździł ale po co mi 4 60-tki. A czy to się sprzeda w polsce tego nie wie nikt bo nikt tym nie jeździł jeszcze a wielce gada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uglibugli    75

Na to pytanie nikt Ci nie odpowie :) bo jeden powie ze woli za tą kase starego a drugi ze woli nowego :) ale ja osobiście myślę ze warto się pokusić i to najlepiej o fotona 504 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nowy85    0

jest juz sporo chinskich ciagnikow w polsce i opinia wlascicieli jest dobra , a cena jest tez bardzo wazna . Podejrzewam ze sporo malych rolnikow by sie sklonilo ku takiemu ciagnikowi nie kazdego stac na wydatek 100tys a maja juz dosc 360 chca tez troche wygodniejsze ciagniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iktornR    1

muj kuzyn zakupił fotona i tylko na gwarancji miał 8 napraw rok po gwarancji go sprzedał ze sporą strata i kupił kubote 2.5 raza droższa niż wynalazek chiński i jeździ już 3 sezon 1 remont ponad przegląd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ROLOMAZ
      Cześć koledzy,
      Mam problem z moim Fiatagri F120 
      W tamtym roku padła pompa hydrauliczna, została wymieniona na nową.  Przez okres zimy nie był na tyle uzywany, żeby sprawdzić działanie "w pracy". Teraz zaczęły się roboty polowei jest ubytek oleju. Okazało się, że z tyłu pod rozdzielaczem przepuszczają simeringi. Ściągnęliśmy rozdzielacz i wymieniliśmy je, dodatkowo został wymieniony filtr od hydrauliki. Od tego czasu pompa "wyje" tak jakby pompowała cały czas olej, rurki na rozdzialaczu są gorące, co potwierdza jej ciągłą pracę. Przedni tuz jest nie do ruszenia, drążka nie można przesunąć. Znajomy mechanik doradził, abym sprawdził filtr olejowy, który wymieniłem. Po zdjęciu okazało się, że go zassało i był lekko zdeformowany. Zamówiłem już nowy filtr, prawdopodobnie źle dobrali mi go w sklepie. Aktualnie żeby sprawdzić założyłem filtr, który był przed usterką i na początku tuz chodził normalnie. Jedynie było słychać takie syczenie przy rozdzielaczu, gdy zacząłem ruszaj gałkami od tylnego rozdzielacza, to tuz znowu jakby zablokował się i nie można było go podnieść, ani opuścić. Gdy włączę kiper i w tym samym czasie dam opuszczanie lub podnoszenie przedniego tuza to wtedy działa normalnie i da się przeciągnąć gałkę od tuza. Co to może być za przyczyna ? Czy ktoś miał coś podobnego? 
    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj