Zaloguj się, aby obserwować  
kazio

Renault 103.14

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kazio    0

Planuje kupic ciągnik Renault 103.14 co myślicie o tym ciągniku jak ze spalaniem, częściami i ogólnie czy polecacie ten ciągnik??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Trzeba ruszyć ten dział ^_^

 

Na forum chyba jest kilku użytkowników Renówek mocy 90-100KM więc ponawiam pytanie odnośnie spalania. Zaczynają sie prace pożniwne więc zalejcie do pełna zbiorniki i zróbcie jakieś pomiary dla potomnych ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slav    3

ja mam 113-14 , pali mało , wręcz niesłychanie mało. W zeszłym roku mierzyłem to w pługu paliła 14l/ha lub 10/h. silnik mam MWM ale jakiś taki leniwy jest, nie ma tego hardu ducha - szczególnie słabo pod górki ciągnie. tak wiec z jakims john deerem na wyścigi w pola wogóle nie startuje- za to w spalaniu bardzo chętnie ;))). Co naprawiałem ? pompe wtryskową - mysłałem ze to polepszy uciąg na wyższych biegach, oraz pompe hydrauliczna bo poprzedni własciciel zaniedbał stan oleju. naprawiałem jeszcze pompki hamulcowe. najdrozsza z tego była pompa hydrauliczna 1600 zł , 150 zł za zbadanie i wymiane jakiejs gumki pompy wtryskowej, a hamulce to dosłownie grosze.

Na liczniku mam przeszło 12000 mtg ale jak kupiłem to niedziałał- sam jestem ciekaw ile ma

Innych częsci nie kupowałem i cen nie znam. Czy warto kupić ? Nie wiem duży wybór - trudny wybór - to tak jak samochodami.

 

pamietam jakies 3 lata temu do sasiada przyjechał tir z paliwem , zawracał na podwórku i utchnął, probówał go wyciągnąć 80 z przednim i 60 , nakopali naryli -naczepa tylko weszła po osie a renia to nawet kółkiem nie obruciła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karq    5

Osobiscie spedzilem na tym ciagniku dosc duza liczbe godzin, nie jestem jego wlascicielem ale z tego co zauwazylem:

+ dosc niskie spalanie

+ dosc wydajna hydraulika (praca z turem Feuchaux F2 przebiegala dosc sprawnie)

+ trzypunktowy uklad zawieszenia (bardzo wydajny jak na ta moc)

+ duzo przemyslanych rozwiazan (nie pytac o szczegoly:))

+ silnik MWM chyba niezawodny, przynajmniej w tym egzemplarzu

+ dosc komfortowy

+ malo elektroniki

+ dosc dobry uciag i odpowiednia moim zdaniem co do mocy masa

+ dosc sprawny w pracy z ladowaczem czolowym

+ cena takiego ciagnika zazwyczaj miesci sie w granicach przyzwoitosci i jest dosc kuszaca

- dosc wysoki (stabilnosc zestawu nie zachwyca)

- kabina malo przestronna (w zasadzie jedno osobowa)

- dosc drogie czesci (nie ma problemu z ich zdobyciem)

Generalnie jak na ciagnik powstajacy w latach juz 80 dosc przemyslany i napewno innowacyjny!

A tak poza tym to stadnardowo duzo zalezy od poszczegolnych egzemplarzy, utrzymania... Ogolnie polecam ten Ciagnik!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
icztery    0

ja mam 113-14 , pali mało , wręcz niesłychanie mało. W zeszłym roku mierzyłem to w pługu paliła 14l/ha lub 10/h. silnik mam MWM ale jakiś taki leniwy jest, nie ma tego hardu ducha - szczególnie słabo pod górki ciągnie. tak wiec z jakims john deerem na wyścigi w pola wogóle nie startuje- za to w spalaniu bardzo chętnie ;))). Co naprawiałem ? pompe wtryskową - mysłałem ze to polepszy uciąg na wyższych biegach, oraz pompe hydrauliczna bo poprzedni własciciel zaniedbał stan oleju. naprawiałem jeszcze pompki hamulcowe. najdrozsza z tego była pompa hydrauliczna 1600 zł , 150 zł za zbadanie i wymiane jakiejs gumki pompy wtryskowej, a hamulce to dosłownie grosze.

Na liczniku mam przeszło 12000 mtg ale jak kupiłem to niedziałał- sam jestem ciekaw ile ma

Innych częsci nie kupowałem i cen nie znam. Czy warto kupić ? Nie wiem duży wybór - trudny wybór - to tak jak samochodami.

 

pamietam jakies 3 lata temu do sasiada przyjechał tir z paliwem , zawracał na podwórku i utchnął, probówał go wyciągnąć 80 z przednim i 60 , nakopali naryli -naczepa tylko weszła po osie a renia to nawet kółkiem nie obruciła

Kolego mam renault 120 14 i tak sie zastanawiałem co jest, ze moja renata taka leniwa i miałem coś z tym robic ale widze, ze to nic nie pomoże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj