Polecane posty

marekvegas    0

Witam. Cylindra jeszcze nie rozbierałem , ale wywaliło simering na pompie.Może to wystarczy? Jaka jest oznaka uszkodzonego zaworu przeciążeniowego?

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

Jak w czasie podnoszenie spadł to może być ten simering jak i zawór, co do zaworu ustawiasz nim cisnienie jakie ma być w układzie im wieksze ciśnienie tym zwiększasz udzwig, ale właśnie pompe można uszkodzić jak przesadzisz. Jak masz nowy rozdzielacz ustawiony jest on fabrycznie. A co do uszkodzenia zaworu to moze tam coś podpaśc pod niego lub spręzyna pęknąć wtedy nie podnosi podnośnik lub podnosi bardzo powoli bo zamiast olej wędrować do cylindra wraca zaworem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397
Witam ponownie. Mam mały problem. Mianowicie mając zaczepiony opryskiwacz nagle opadł a raczej runął na ziemie i nie chciał podnieść. Podnosi ale tylko kilka milimetrów nad ziemie. Co mogło się stać.

 

jak runął to raczej poszły frezy na wałku z ramionami na środku gdzie jest ramie na dźwignię od tłoka

 

a ja mam takie pytanie-mam rozdzielacz na błotniku i nie trzyma mi w położeniu "podnoszenie", tzn trzeba przytrzymywać dźwignię a kiedyś tak nie było i tak samo przy "opuszczaniu"? Czy coś już się dzieje z rozdzielaczem?

 

przy podnoszeniu dźwignia się sama nie blokuje (to tylko samo udoskonalenie :D może wystąpić po prostu wyrobiło się coś ) ona sama blokuje się przy położeniu neutralnym i opuszczaniu. Kiedys miałem problem nie chciała chodzić co się okazało z tyłu jest sprężyna i po prostu odkręciła się nakrętka ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

albo ci poszła uszczelka na deklu cylindra i dlatego ci opuszcza i że wolno podnosi to mogą być zużyte oringi w deklu pompy ja tak miałem kiedyś albo wymień pierścienie na tłoku jeśli chodzi o rozdzielacz są tam takie małe oringi które mogły sie zużyć albo jakiś paproch ci blokuje zawór

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wyrebski1    103

Witam!

Mam taki problem z moim C-330M a mianowicie dziś miałem zawieszony ładowacz trol i nagle coś chrupnęło w TUZie.Okazało się, że to ten wałek z frezami gdzie jest dźwignia 3 punktowego układu zawieszenia dolna(niektórzy mówią na to szelki, cięgła dolne) Nie wiecie jak ten wałek wychodzi, czy jest to jeden wałek do tych dwóch cięgieł?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

Wiemy, muszisz odkręcić te oba ciegna następnie pokrywe podnośnika i tam pod spodem jest dzwignia z tłoczyskiem odkręcasz śrube na tej dzwigni i wybijasz wałek na bok, jest jeden wałek na oba ciegna. Nie pamiętam tylko w którą strone sie wybija w prawo czy w lewo bo z jednej strony o ile dobrze pamiętam jest większa średnica na wałku i w tulejce korpusu i w tą strone wybijasz w którą jest włąśnie większa średnica. Zakładasz odwrotnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wyrebski1    103

Czyli jesli dobrze rozumiem muszę sie dostać do pokrywy podnośnika, która jest pod spodem czy przez górę się dostać do tłoczyska gdzie jest też pompa olejowa? A co to w ogóle mam za tył podnośnika, jakiś nie spotykany? Może prościej byłoby załozyć wspornik dźwigni dolnej, którą się przykręca do pochwy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

Musisz odkręcic pokrywe podnośnika tą pod siedzeniem tak samo jak do wymiany pompy obrócisz ja na bok i zobaczysz tam tą dzwignie i tłoczysko. Godzina roboty, wiecej czasu zajmie odkręcenie wszystkich śrób mocujących pokrywę niż wymiana tego wałka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wyrebski1    103

no dzięki kolego za odpowiedzi, w poniedziałek wezmę się za robotę, oczywiście olej trzeba spuścić? A tak jak pisałem-nie da rady założyć wspornik dźwigni przykręcany do pochwy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

Oleju nie spuszczasz bo zdejmujesz tylko górną pokrywe podnośnika (chyba jest tam 14 śrób M10) i olej niema gdzie tam uciec bo az tyle go tam nie ma ;)

A na temat wspornika sie nie wypowiem bo nie mam pojęcia :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wyrebski1    103

a kurde zacząłem odkręcać te pokrywy wokół tego wałka (po trzy sruby) to zaczął lecieć olej!? A ten podnośnik hydrauliczny to mam "Agrocontrol"

Edytowano przez wyrebski1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

Bo ja juz teraz niewiem o jaki wałek z frezami ci chodzi :blink: czy o podnośnika czy o WOM bo tak napisałej ze juz sam niewiem :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

To jak tam może cieknąć olej jak zdejmujesz pokrywe podnośnika :blink:

lepiej daj foto tego podnośnika bo nie wiem jak mam doradzić:P piszesz o 3 śrubach po bokach, u mnie jest ich 14 na około pokrywy. Nie widze podnośnika a masz go widać innego z tego co napisałeś...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wyrebski1    103

a co to za problem jak olej się grzeje (stan jest dobry) i piszczy coś w podnośniku? Zawór przeciążeniowy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mar56cin    8

wyrebski1 Tak napewno jest to zawór przeciążeniowy. Jest lekko zawieszony przez jakis syf.I stąt ten syk.

Pasiu66 Słychac ją tez, jak nic niemasz na ramionach? Czy Tylko podczas podnoszenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A masz olej? Co do ramion to nie wiem jak jest u was, bo u mnie są tak prasowane śruby że nie da rady przestawić. Chyba że później założyć śruby M10

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Kolego nie obraz się ale myslisz że gościu ponad dwa miesiace stał z niesprawnym ciągnikiem czekając na twoją sugestie? Nie odgrzewaj zakurzonych tematów.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1062    0

Witam.

Od dłuższego czasu bardzo słabo działa podnośnik- na obrotach 800 nic sie nie dzieje, na obr.2000 podnosi nawet cięższe narzędzia, gdy juz poniesie to nie opada, zostały wymienione pierścienie na tłoku i uszczelniacze na pompie, ale jest tylko troche lepiej, dalej trzeba się zatrzymać na polu, wybić na N i gazować żeby coś podniósł. Trochę szukałem w internecie i wiele osób pisze o zaworze bezpieczeństwa, podkłada się tam podkładki żeby pompa była mocniejsza, a także o jakimś filtrze.

Czy mógłby ktoś zaznaczyć w Paintcie na zdjęciu gdzie jest ten zawór i filtr. Z góry dziękuje.

1077332.jpeg

1077333.jpeg

1077335.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
david697    0

Zdjęcie A przedstawia filter. Rozbierasz i jest w środku. Powinno się go czyścić co jakiś czas.

Zdjęcie B przedstawia zawór odkręcasz i jest spężynka ok 5-8 cm a na końcu kulka. podkładkę albo nakrętke umieszczasz na początku między sprężyną a śrubą.

Myślę, że zrozumiałe :D

post-38981-0-24548200-1316266018_thumb.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1062    0

Dzięki, wszystko jasne,

filtr wyczyściłem szmatką z zewnątrz, mam go jeszcze opłukać w czymś? (w benzynie??)

A co do zaworu to nie daje rady go odkręcić nawet dużym kluczem, mógłbym jeszcze nałożyć rurę na klucz ale boje się że urwie się łebek,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez SebastianP
      Chciałbym samodzielnie zamontować wspomaganie do c330 napędzane z rozrządu. Oś okrągła. Montował ktoś? Jaki zestaw polecacie? Mile widziane linki, oceny i opis problemów przy montażu. Pozdrawiam.
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez patryk90
      Witam. Problem z podnośniki em, na pusto podnosi po podpięcie maszyny nie chce ruszyć jej do góry. Co może być?
    • Przez PaweLisowicz
      Sprzedam 2 pierścienie starego typu i 2 środki do c-330. Link do aukcji: https://www.olx.pl/oferta/obciazniki-c4011-c328-c330-c360-c355-CID757-IDzHBoV.html#4cedd9a6e8;promoted
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj