Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mtracz    76

A tak właśnie mi się wydawało że masz zapowietrzony układ, dlatego te sprężyste ramiona.

Upewnij się że masz stan oleju i jeśli nie pomoże podnoszenie i opuszczanie od max do minimum, to znaczy że masz gdzieś nieszczelność i łapie powietrze.

 

Aha tylko opisz co robiłeś i od czego się zaczęło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo30    2

No to tak robiłem remont całego podnosnika i po załozeniu go na swoje miejsce poskręcałem wszystko do kupy i zacząłem odpowietrzać cały układ lecz nie udało mi go sie odpowietrzyć i mam takie wrażenie ze ma powietrze w cylindrze podnosnika.

A i mam jeszcze jedno pytanie czy nie da sie odpowietrzyć innym sposobem niż tym opisanym w instrukcji obsługi


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Ile podnośników robiłem wystarczyło wlączysz pompe aby pochodziła sobie tak z minute potem pare razy podnieśc i opuścić ramiona bez obciążenia i samo sie odpowietrzy, a wadą najprawdopodobniej jest to że na tym kolanku co łączysz pompe z obudową skrzyni ciągnie lewe powietrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo30    2

Ale ja juz tak robiłem i to nic nie dało a co moze byc przyczyną miekkiego podnosnika tzn na podniesionym podnosniku ramiona ugne palcem


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Napisałem ze miedzy filtrem oleju a pompą ciągnie powietrze z olejem, najszybciej na tym kolanku co wychodzi z pompy i wchodzi do gniazda w skrzyni tam sa oringi i tam jak kolanka na pompie nie ustawisz pod kątem prostym to pokrywy podnośnika bedzie łapało powietrze

Edytowano przez Roki212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz430    0

witam ma taki problem gdzy kupiłem nowy wał podnosnika i chciałem uszczelnic go aby do oleju nie szedl niepotrzebny kurz oraz inne zanieczyszczenia prosze o porady dziekuje pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jesteśmy w trakcie remontu C-330 i ja rozwiązałem to w ten sposób, że dobrałem w sklepie oring aby pasował idealnie na wał ale i był jak najgrubszy aby ciasno wszedł w gniazdo w obudowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz430    0

czyli wsadziłes go przed tulejke czy za tulejke bo moj tata chciał zrobic tak jak w 330m i w tulejce zrobilismy rowek na oring ale po namysle wyszlo to ze zeby z walak jak bedziemy wkladac zetna oringa a byl tez pomysl zeby wsadzic simering z przodu przed tulejka no ale twoj pomysl tez nie jest najgorszy pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Ale wiesz ze podczas smarowanie bedzie ten zuzyty smar w całości dostawał sie do środka... a tak wychodzi koło tych ramion

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej207    0

jeżeli ramiona są smarowane systematycznie to nie powinie dochodzić kurz do skrzyni a ten oring jeżeli byłby potrzebny to byłby montowany w fabryce seryjnie

Edytowano przez andrzej207

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten ciągnik co robimy to 330 M i tam były oryginalnie zamontowane odkurzacze filcowe ale nigdzie nie mogę takich dostać. Pierwszy raz ciągnik rozkręcany miał podnośnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo30    2

Witam szanownych kolegów otóż znowu mam problem z podnosnikiem w c-330.Dzisiaj gdy chciałem podnieść kosiarke OSE i poprostu niemogłem jej nawet od ziemi oderwac na pełnych obrotach a jak odczepiłem kosiarke to na wolnych obrotach podnosi elegancko.I tutaj moje pytanie jest następujace co mogło sie stac ze podnosnik sie tak zachowuje.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

Musisz sprawdzić pompę i rozdzielacz. Najlepiej wykręć i zawieś do jakiegoś fachowca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Nigdzie nie zawoź naprawa trwa pół godziny, na początku sprawdź filterek oleju czy nie zabity, jeśli nie to zdejmij pokrywę i najczęstszą usterką jest splucie o-ringów w pompie hydraulicznej 21.3*2.4 albo 2.7 nie pamiętam w sklepie ci powiedzą, odkręcisz 8 albo 10 śrubek ósemek na dekielku pompy i ujrzysz dwa o-ringi, przy okazji zmień też inne uszczelki


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

Te oringi też mogą być, ucieka ci wtedy ciśnienie i nie może podnieść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo30    2

Tyle ze ja te oringi wymieniałem jakieś sześć tygodni temu a do tej pory podnośnikiem nic nie robiłem.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Wiec i tak musisz rozebrać i sprawdzić bo coś zpartoliłeś :rolleyes: lekko ci weszła pokrywa ? chodzi mi o kolanko od pompy które musi dodrze trafić w otwór prowadzący do filterka oleju


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

Ty a stan oleju sprawdzałeś? Czasami się zapomina o najprostszych rzeczach a może być go mało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aror    0

Ty a stan oleju sprawdzałeś? Czasami się zapomina o najprostszych rzeczach a może być go mało.

Wymień jeszcze simering w pompie hydraulicznej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo30    2

Dzieki chłopaki za rady ale problem z podnosnikiem juz rozwiązałem :rolleyes: okazało sie ze filtr był bardzo brudny i stąd te kłopoty :lol:


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emil355    7

U mnie też w C 330 wolno podnosił podnośnik <_< wymieniłem pierścionki na tłoku i widocznie albo mało było założonych oringów co wchodzą na króciec w obudowie mostu ... ale problem został wyeliminowany przez założenie jeszcze jednego oringa :) na razie działa ;) nie wiem czy dobrze to opisałem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emil355    7

Witam :) .

Myślalem że problem został rozwiązany na zawsze a tu jednak nie <_< otóż wymieniłem dwa szybko złącza na nowe bo poprzednie stasznie mi ciekły <_< . Teraz w niedługim czasie bo w tam tym tygodniu podczas bronowania na polu zaczął się olej z powrotem wydostawać przez zawór kulowy szybko złącza <_< . Co miał bym z tym fantem zrobić :blink: ???

Myślałem o zaślepieniu rozdzielacza na błotniku ale wykluczyłem tą opcję ponieważ używam go do TURA , przyczepy i przyczepy zbierającej ;) jakbym zaślepił to za każdym razem musiał bym go od ślepiać z powrotem a to już nie robota <_< . Czy istnieją jakieś sposoby aby ten rozdzielacz zaślepiać i od ślepiać np przez zastosowanie zaworów hydraulicznych ;) które można wmontować między przewody od rozdzielacza podnośnika do podnośnika hydrauliki zewnętrznej na błotniku ??? Za wszelkie porady z góry dziękuje :)

Edytowano przez emil355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może kupiłeś szybkozłącza jakiejs słabej firmy tez tak miałem dopiero za drugim razem udało mi sie kupić takie które nie ciekną. Wcześniej to co wymieniłem oringi to stale wyrywało je. Musisz również uważac jak wkładasz przewody pamietaj aby zawsze były czyste piasek łatwo uszkadza kulki(właściwie to coś ala stożek) w gniazdach szybkozłącza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JEDREK    22

tez mialem podobne problemy i we wszyskich ciagnikach mam EURO zlacze i problemy cieknacych zlaczy zniknely. od razu bedzie to dla ciebie spory wydatek bo w ciagniku 2 gniazda i w przyczepach itd wtyczki ale warto. i jest jeszcze jedna zaleta jak zlacze wpadnie ci w piasek to tylko kawalek szmaty i czyste a w tych stachych to odrazu gwint do czyszczenia i szybciej sie je laczy;) pozdr


ursus 360 ursus 385 i Fortschritt 323A górą!!!!!!!!!!:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez SebastianP
      Chciałbym samodzielnie zamontować wspomaganie do c330 napędzane z rozrządu. Oś okrągła. Montował ktoś? Jaki zestaw polecacie? Mile widziane linki, oceny i opis problemów przy montażu. Pozdrawiam.
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez patryk90
      Witam. Problem z podnośniki em, na pusto podnosi po podpięcie maszyny nie chce ruszyć jej do góry. Co może być?
    • Przez PaweLisowicz
      Sprzedam 2 pierścienie starego typu i 2 środki do c-330. Link do aukcji: https://www.olx.pl/oferta/obciazniki-c4011-c328-c330-c360-c355-CID757-IDzHBoV.html#4cedd9a6e8;promoted
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj