Polecane posty

balcerek1    92

Zawsze wymienia się oringi jak się coś rozbiera a potem składa.Stary oring robi się twardy i nie uszczelnia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MAHU    0

Nie ma co się pakować w koszty, no chyba że wg. własnego widzi mi się, albo nadmiaru gotówki.

Jeśli poszły o-ringi na pompie pod deklem to wymienić na te grubsze 25x3 bodajże i maszyny na TUZie znowu będą fruwać, sąsiad tak zrobił i jeździ już prawie rok czasu i wszystko gra, na wolnych obrotach opryskiwacz 400l 15m pnie się w górę aż miło.

Co do opadania wymienić pierścienie i założyć na nim uszczelniacz tłoczyskowy.

Jeśli to nie pomoże dopiero myśleć co dalej, przecież to jest niedużo roboty, nawet ręce się dobrze nie ubrudzą ;)

Witam. A żeby wymienić te oringi na pompie to należy zdemontować siedzenie i calą górę skrzyni ? Bo mam podobne problemy w moim ciągniku.

 

A gdy chciał bym zamontować wywrot w c-328, do przyczepy to musiał bym kupić inny rozdzielacz, czy do kupic drugi ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

Do zrobienia wywrotu masz trzy opcje. 1- wymienić rozdzielacz na ten od 330, 2- ten który masz troszkę przerobić i tez będzie działać, 3 - podłączyć dodatkowy rozdzielacz przed tym od 328. Żeby wymienić oringi w pompie musisz ją wyjąc a do tego zdejmujesz górę podnośnika ;)

Jeśli zrobisz wywrot to koniecznie pomyśl założeniu filtra do hydrauliki bo inaczej po kilku latach może się okazać że pompa, siłownik i/lub rozdzielacz będą zniszczone( ja tak miałem :wacko: )


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
januszm1    3

A zalewal ktos do skrzyni-podnosnika olej typowo hydrauliczny,taki jak jest np w koparkach czy ladowaczu? Bedzie na nim trzymal podnosnik w 30tce? Bo podniesc to pompa napewno na nim podniesie ciezar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

W 328 masz przecież ten układ na oleju hydraulicznym i opada tak samo jak w 330


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
januszm1    3

Zakladalismy gosciowi do 30tki nowa pompe,tlok z osprzetem,oringi i rozdzielacz nowy. Podnosi alegancko ale po chwili opuszcza troche-co jest? I wlasnie cala skrzynia zalana jest takim olejem hydraulicznym bo gosciu skabinowal gdzies tam z koparki. Czy ten olej jest za zadki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

Niestety to że założysz cały komplet nowy nie znaczy że nie będzie opadać...Poczytaj ten wątek wielokrotnie ta kwestia była poruszana.


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Idealnie szczelny rozdzielacz i tuleja podnośnika, jeśli to będzie zachowane to wtedy nie będzie opadać nawet 1mm. Łatwo napisać... wykonanie graniczy z cudem, nie widziałem c330 bez choć trochę opadającego podnośnika.

U siebie będę robił cały zewnętrzny układ hydrauliczny, siłowniki, i zbiornik już są :) jeszcze węże i siłowniki zregenerować i można składać.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

Jakiej średnicy te siłowniki dajesz? Jak rozumiem idą na zewnątrz . Pompę zostawiasz standardową czy większa montujesz bo przyszedł mi do głowy jak można by zamontować większa pompę w miejsce orginalnej przy Twojej modyfikacji


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Siłowniki są trochę szersze jak od wysuwu motowideł od bizona, jeden możenie za gruby ale dwa nawet takie same by były w sam raz i oczywiście będą szły na zewnątrz. Pompa jest już wymieniona na pz2as20 20cm3(taka na dwie łapy), stara poszła na pompę do paliwa.

 

Ciekawość mnie zżera o jakiej większej pompie mówisz?? :)


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

O żadnej konkretnie nie myślałem. Jednak ponieważ sam planuje podobną przeróbkę o której piszesz( w czasie bliżej nieokreślonym jak to co jest się wysypie) To pomyślałem że można dekiel podnośnika przeciąć tak żeby ta płaska cześć z pompą była osobno. Wtedy można by dorobić wypukłą obudowę do której schowała by się większa pompa. Oczywiście wymagało by to troszkę kombinowania ale było by wykonalne bez większych nakładów finansowych. Oczywiście coś takiego można by zrobić tylko po zamontowaniu siłowników zewnętrznych bo ciężar nie byłby przenoszony na ta obudowę, w klasycznym układzie mogło by podnośnik od obódowy mostu oderwać. A gdzie montujesz zbiornik na olej?


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

A z jakiego materiału jest ten plecak i jak się to spawa?? grubą blachą można by wyspawać wytłoczenie na plecaku i jakaś pompa na 4 łapy powinna podejść w ten sposób co opisujesz.

Co do zbiornika kupiłem taki mały od gazu samochodowego ale trochę mi się to nie widzi, bo wpadłem na pomysł żeby wyspawać sobie z grubej blachy taki zbiornik żeby wszedł idealnie zamiast prawego aku. I tak mam tylko jeden "od malucha" a już taki 12V-125Ah jak pasuje największy w miejsce jednej 6-tki jest aż na wyrost, więc 2x6V jest według mnie bezsensem trochę.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

Co do zbiornika to zgodzę się zamiast aku to chyba najlepsze rozwiązanie. Ciekawe czy z filtra szło by wyprowadzić przewód do zbiornika. Plecak jest z żeliwa(chyba) ale ta obudowa na pompę to myślałem przykracana jako osobna część było by to znacznie wygodniejsze do montażu i później przy ewentualnych naprawach


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad055    33

witam mam taki problem robiłe remont podnośnika wymieniłem pierścienie na tłoku i tulejki na wałku i kupiłem nową pompe aluminiową złożyłem i zalałem nowym olejem filt też nowy podnosze a podnosnik powoli podnosi i szarpie na pusto jakos podniesie do końca moze być to wina pompy. rozdzielacz jest napewno dobry kto wie co to mozę byc to prosze o odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

Pompa pewnie łapie powietrze, najpewniej oring przyciąłeś zakładając plecak.

 

Jeszcze do poprzedniego postu w sumie po dorobieniu wypukłej obudowy zasilanie do pompy można by wyprowadzić zasilanie do pompy przez ta obudowę i wtedy łatwo podłączyć by było zbiornik z olejem


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

konrad055 Na 100% nie dopasowany króciec ssący pompy z oczkiem w korpusie gdzie ten króciec wchodzi. Trzeba zdjąć plecak, poluzować oczko, założyć plecak i z powrotem zdjąć, dokręcić te oczko i założyć ostatecznie plecak.

 

ukasz na razie myślałem żeby wywiercić dziurę na wąż zasilający pod oryginalną pompę, po prostu króciec ssący pompy wywalić i założyć nypel gwint-gwint22 + kolankowa końcówka węża + wąż do filtra jakiegoś niskociśnieniowego(na tłoczeniu raczej nie będzie) i do dna zbiornika.

Dziura w plecaku wystarczyło by jak by była na grubość węża żeby sam wąż przecisnąć przez tą dziurę i nie wiercić wielkiej dziury jeszcze pod dużą nakrętkę zakutego węża, wystarczyło by wtedy na opaskę zacisnąć.

 

Ktoś może wie dlaczego nie mogę "wychudzić" tekstu?

Edytowano przez Junkers

KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

konrad055 dość ciężko tak ze wszystkim dojść do ładu, Posprawdzaj jeszcze może jak filtr wymieniałeś to coś źle złożyłeś i zaciąga tamtędy powietrze.

 

Junkers o pogrubienie czy hiperłącze Ci chodzi? Pogrubienie włączasz ctr+b hiperłącze to ikonka jakby oczka łańcucha zaraz na okienkiem tekstu.

Do zasilania możesz tez w pokrywie wstawić nypel np.22x1,5 z długim gwintem z jednej strony, skręcić tam nakrętka i waż dopiero do nypla podłączasz. Albo robisz identycznie ja wyjście z pompy tylko po drugiej stronie.


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad055    33

zdjąłem pokrywe i wyjołem pompe i do tryba i wsadziłem ja bez pokrywy i na wolnych obrotach sałbo pompowała pulsował olej i sie pienił popma pujdzie na reklamacje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Jakim olejem zalałeś.Powinien być hipol 6 ale ja bym sprawdził pompę na starym filtrze oleju.Jak pieni się olej to pompa zasysa powietrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

Sprawdziłeś ten filtr? bo jak powietrze zaciąga to nie będzie dobrze pompować


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

witam mam taki problem robiłe remont podnośnika wymieniłem pierścienie na tłoku i tulejki na wałku i kupiłem nową pompe aluminiową złożyłem i zalałem nowym olejem filt też nowy podnosze a podnosnik powoli podnosi i szarpie na pusto jakos podniesie do końca moze być to wina pompy. rozdzielacz jest napewno dobry kto wie co to mozę byc to prosze o odpowiedz

Nowa pompa na pustym podnosniku, to raczej nie powinna mieć problemów ,

a na zewnętrzną hydraulikę daje ciśnienie dobrze? jak wymieniałeś pierścienie to może źle założyłeś oring pod cylinder?


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez SebastianP
      Chciałbym samodzielnie zamontować wspomaganie do c330 napędzane z rozrządu. Oś okrągła. Montował ktoś? Jaki zestaw polecacie? Mile widziane linki, oceny i opis problemów przy montażu. Pozdrawiam.
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez patryk90
      Witam. Problem z podnośniki em, na pusto podnosi po podpięcie maszyny nie chce ruszyć jej do góry. Co może być?
    • Przez PaweLisowicz
      Sprzedam 2 pierścienie starego typu i 2 środki do c-330. Link do aukcji: https://www.olx.pl/oferta/obciazniki-c4011-c328-c330-c360-c355-CID757-IDzHBoV.html#4cedd9a6e8;promoted
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj