Polecane posty

ursusmarcin    0

Zamówiłem nową pompę Hylmet :

- pompa hydrauliczna wzmocniona C-330 Ursus

- sprawdzona jakość

- 2 lata gwarancji

- made in POLAND

- waga produktu do wysyłki ok. 5,000 kg

- parametry pompy:

- Vg: 18 cm3/obr

- Q: 22,9 dm3/min /1500 obrotów/

- Q: 40,0 dm3/min /2500 obrotów/

- Kierunek obrotów lewy

- Prędkość obrotowa: 800 - 2500 obr/min

- Ciśnienie nom.: 10 MPa

- Ciśnienie max.: 16 MPa

- Oznaczenie producenta: 42/37-129/2 , PZ2-18T

 

Jak ją zamontuję dam znać jak pracuje, myślę, że do końca tygodnia uda się ją zamontować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

Jak zamówiłeś w Farm Expert przy wpłacie na konto to w tym tygodniu ta pompa Ci na piątek dojdzie.

Najlepiej jest za pobraniem bo wysyłają odrazu.

Ja płaciłem jak u nich kupowałem odrazu na konto to paczka mi przyszła w piątek a zamawiałem w poniedziałek.

Mało tego nie było 1 rzeczy której zamówiłem i zapłaciłem ale to inna bajka.

Ogólnie wybór dobry.Pompa bedzie śmigać aż miło.

Edytowano przez POL1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusmarcin    0

Zamówiłem w , może w tym tyg. będzie. Kupowałem komplet naprawczy "zetor polska"

i wałek rozrządu w FarmExpert szło ok pięciu dni za pobraniem oczywiscie.

 

Nie wkleiło nazwy"prubiren sklep internetowy"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SipmaZ224    81

Da się jakoś w c 330 przerobić rozdzielacz , aby miał taką dźwignie jak w c 360, lub w c 335, tzn, że przesuwasz i nie musisz trzymać aby podnosiło.... Zwiekszyła by się wtedy o wiele wygoda podnoszenia, u mnie po wymianie rodzielacza na nowy strasznie mocno trzeba tą dźwignie wciskać aby podnośiło, męczy to jak nie wiem :(

 

 

Wpuść parę kropel oleju do "głowiczki" która obraca się w rozdzielaczu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SipmaZ224    81

Damianursus tak skrapla sie zkąś tam na sam dól i potem kapie

 

Junkers troche oleju sie saczy przez korek spóstu ale czy to mozliwe zeby spod korka dotarł pod zaczep niby jest jakas roznica wysokosci

 

Chodziłeś do szkoły?

 

Przecież tego bełkotu nie da się czytać!

 

Skąd mamy wiedzieć z którego dokładnie miejsca Ci cieknie?

Koledzy podali rożne możliwości, a Ty masz sprawdzić czy któryś dobrze gada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    61

Ja także mam aluminiową z Farmexpert w swoim ciapku.

Z reguły zamawiam rzeczy z płatnością przy odbiorze i mam na drugi dzień, przy przedpłacie jest różnie, od jednego do chyba najdlużej miałem na czwarty dzień (zamawiałem w piątek, dostałem we wtorek - pewnie zaksięgowali w poniedziałek).

Ogólnie spoko bardzo.

 

 

A sprawdzał ktoś z Was co wart jest zamiennik

PZAS20

 

:

 

http://farmexpert.pl/pompa_hydrauliczna_pzas20_podnosnik_aluminiowa_wzmacniana_do_ursus_c_330_produkt9947.aspx

 

??


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

taka przeróbka była by mocno skomplikowana, tak samo trudno było by EHR zrobić :lol: . U mnie po kupnie też dość ciężko ta dźwignia pracowała w stosunku do nowego, jednak po jakimś czasie albo się wyrobiło albo się przyzwyczaiłem


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2883

Witam

Mam mały problem z podnośnikiem w 328 ledwo co dźwiga. Kilka lat temu poszedł oring na siłowniku i objawy były takie same. Żeby dźwignąć pług trzeba nieźle gazować a o siewniku 3m to już nawet nie myślę. Znika również olej ze zbiornika. Może ktoś z was przerabiał już takie coś w swoim bolidzie:)

Bardzo proszę o wskazówki co mogło się stać albo jak to fajnie przerobić

Pozdrawiam

 

Ja miałem to samo jakiś miesiąc - dwa temu. Pamiętając dolegliwości w pompie mojej M-ki, już przed zdjęciem pompy w 28 zaopatrzyłem się simering i i oringi pod dekiel pompy. A po zdjęciu pompy i odkręceniu dekla okazało się że właśnie jeden z oringów szlag trafił. Wymieniliśmy oringi i simering, pompe założyliśmy, dolałem troche hipolu i na drugi dzień ciapek dźwigał pług od 60tki bez najmniejszych problemów. Olej prawdopodobnie ucieka Ci właśnie przez jakieś uszkodzone uszczelnienia do obudowy mechanizmu różnicowego. Nie zostaje Ci nic innego jak ściągnąć pompę i sprawdzić oringi (także te przy łącznikach wlotowym i wylotowym)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
g2osc    25

Oki dzięki za info zbliża się zima to ciapka trzeba rozebrać i naprawić :)

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie można przesadzać z zaworem bezpieczeństwa. Przy Turze to ma pewnie sens, ale podnośnikowi może to nie do końca wyjść na dobre. Gdzieś czytałem, że ktoś zaślepil ten zawór. U mnie przy oryginalnej pompie i rozdzielaczu(zawór zaplombowany) przy dzwiganiu ciężarów obcieło frezy na wałku podnośnika,śruba zabezpieczająca wyżłobiła sobie rowek na nim.Co z tego że pompa da radę, jak fabryczny wałek mpże się poddać.Postępowało to oczywiście stopniowo.Cięgna mam od c 355 w moim c 330M więc zapas jest. Lepiej zachowac umiar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Ja znalazłem u siebie starą pompę na 2 śruby PZ2AS20 aluminiowa, i ona jest ze zwiększonym przepływem jak pisze zresztą w nazwie, coś w podobie do tych co teraz robią PZAS20 z ym że ona są jak te żeliwne na 4 śruby. Otóż ojciec powiedział że już gubiła ciśnienie ale zauważyłem że ma luz osiowy i porysowaną komorę od brudnego oleju, więc dałem do splanowania korpus pompy do zakładu, zmierzyli i luz wałków a co za tym idzie obudów łożysk wałeczkowych wynosił 0,60mm, splanowali 0,50mm i zostało 0,10mm, powiedzieli, że więcej raczej nie można.

 

Efekt jest taki ze na popuszczonym zaworze przelewowym o 2 pełne obroty na rozdzielaczu z Cyklopa (zastępuje też tego pod siedzeniem którego wywaliłem) ciśnienie wynosi 150atm, nie chcę sprawdzić ile daje na max, bo boję się że wywali o-ringi, lecz myślę że ok 200atm by było, popuściłem zawór jeszcze kilka obrotów tak żeby ciśnienie było 100-110atm, jak będzie potrzeba unieść coś ciężkiego to się podkręci na chwilę, żeby nie męczyć pompy. Zauważyłem że jednak ta pompa jest szybsza od tych zwykłych i jeśli kombinujecie z zaworem to tylko z zegarem.

Może się komuś przydadzą te informacje :)


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kissmy...    67

mam do Was prośbę mam mały problem ze skrzynią biegów w 335, otóż dzisiaj usiłowałem przerzucić przełożenie z 4 na wsteczny (w zakresie polowym) i coś się ostro przyblokowało, czego efektem jest zblokowanie lewego oraz środkowego wodzika, prawy pracuje normalnie, efektem jest to, iż nie działa żadne przełożenie a po puszczeniu sprzęgła słychać zgrzyt, który występuje również przy holowaniu ciągnika po unieruchomieniu silnika (wysprzęglenie nie pomaga), natomiast silnik daje się bez problemu uruchomić (ma blokadę i normalnie można go uruchomić wyłącznie na luzie pomiędzy biegami szosowymi a polowymi), proszę o pomoc (jeszcze nie demontowałem dekla z przekładni, zaglądałem wyłącznie przez obudowę dźwigni zmiany biegów), co jest przyczyną awarii i jak ją usunąć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusmarcin    0

Pompa wymieniona na nową, podnośnik podnosi bez problemu.

Dodatkowo wydaje mi się, że nie było oringa między korpusem podnośnika a cylindrem tłoczyska.

Teraz jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

jak by nie było oringa to opadałby w kilka sekund... pewnie gdzieś wypadł jak cylinder wyjmowałeś


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asasinator666    108

Zajmuje się Ursusem C-328 i mam problem. Cieknie pompa hydrauliczna przy trybie napędzającym (jest luz i wymiana uszczelniacza raczej nic nie da- jest luz na tzw. łożysku). W tym ciągniku jest oddzielny zbiornik na olej hydrauliczny podnośnika i olej z pompy ucieka do tylnego mostu. Czy opłaca się wymienić to łożysko i jeśli tak to czy da to dobre wyniki? Jeszcze jedno pytanie- jak rozebrać rozdzielacz podnosnika; chodzi mi dokładnie o wymianę uszczelniacza "wajchy" ponieważ tam też cieknie olej. Odkręciłem prowadnicę (tą na 4 śrubki) i co dalej? Jak dostać się do tego uszczelniacza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2883

Te łożyska da się wymienić, odkręcasz pokrywkę i wyciągasz "bebechy". Co do efektów to się nie wypowiadam bo nigdy łożysk nie musiałem zmieniać. Duży ten luz?

Co do wajchy to chyba najlepiej jak weźmiesz sobie schematy (nawet te ze zwykłej 30tki) tam masz wszystko pokazane dość dobrze. Ja na podstawie tych rysunków robiłem zawsze pierwsze naprawy w bardziej skomplikowanych podzespołach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asasinator666    108

Co do pompy to nie wiem dokładnie, ale kilka lat temu rozebrałem taką starą pompę i chyba w niej były tylko tulejki (nie pamiętm dokładnie). Szkoda mi kupować nową bo c-328 nie ma zbyt wiele zajęć w gospodarstwie a stara pompa dawała jeszcze radę. Luz to około 1-2mm. Mam katalog PDF do 30 i orientuję się co i jak, tylko chciałem się dokładnie dowiedzieć co trzeba zrobić żeby za dużo nie rozbierać. Czy wystarczy tylko wyjąć wajchę i ten uszczelniacz można tam wmontować, czy trzeba coś jeszcze rozebrać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2883

Te tulejki to łożyska ślizgowe. Teoretycznie ten 1 mm luzu to nie dużo, ale to już od Ciebie zależy czy chce Ci sie rozbierać całą pompę, ja bym próbował narazie wymienić sam uszczelniacz.

Co do wajchy to z tego co wiem uszczelniacz jest przy samym rozdzielaczu, więc musiałbyś zdjąć wajchę i całą tę obudowę między nią a rozdzielaczem. Dodatkowo tam na ściance rozdzielacza jest jeszcze uszczelka którą po zdjęciu tej obudowy trzeba będzie pewno wymienić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid381010    1

Witam Panowie ! Chciałbym się was poradzić jaka jest przyczyna tzn : założyłem oringi gumowe na tłok od 330m , i podnośnik trzymał z godzinne potem zaczoł opadać rozebrałem jeszcze raz i się okazało że gumki są wyszczerbane , takie jakby szczur je gryzł , jaka może być tego przyczyna ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

pewnie cylinder nie jest gładki. Chyba że tylko w jednym miejscu to wtedy o otwór przelewowy szarpie. Inna sprawa ze tam powinny być pierścienie a nie oringi. z oringiem właśnie problem szybkiego zużywanie będzie. jeżeli już to dołóż (dodatkowy kanałek) uszczelniacz taki jak w siłownikach się stosuje


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

Panowie mam problem z podnośnikiem. Mianowicie chodzi jak zwykle o opadanie. Mam nową tuleje, pierścienie i tłok, dołożyłem uszczelniacz na tłoku. Podnośnik z obciążnikiem około 600kg opadał bardzo szybko, gołym okiem można było zauważyć, sprawdzałem używając przyczepę to w ciągu jakiś 3 godzin krawędź przyczepu opadła o jakieś 2 cm więc siłownik poniżej centymetra musiał. Bez obciążenia również TUZ opada. Rozebrałem wszystko i oring między cylindrem a obudowa był "złożony". wymieniłem oring na nowy grubszy. I dalej to samo. rozłożyłem ponownie tym razem oring jest ok. Zablokowałem tłok w cylindrze i podłączyłem powietrze 8 bar żadnych bąbelków w środku nie widać. Dodam że rozdzielacz był założony nowy jakieś 3 lata temu ( ciągnik robi 80-100mth rocznie tylko)

Ma ktoś pomysł co z tym można zrobić bo ja już zgłupiałem


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez SebastianP
      Chciałbym samodzielnie zamontować wspomaganie do c330 napędzane z rozrządu. Oś okrągła. Montował ktoś? Jaki zestaw polecacie? Mile widziane linki, oceny i opis problemów przy montażu. Pozdrawiam.
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez patryk90
      Witam. Problem z podnośniki em, na pusto podnosi po podpięcie maszyny nie chce ruszyć jej do góry. Co może być?
    • Przez PaweLisowicz
      Sprzedam 2 pierścienie starego typu i 2 środki do c-330. Link do aukcji: https://www.olx.pl/oferta/obciazniki-c4011-c328-c330-c360-c355-CID757-IDzHBoV.html#4cedd9a6e8;promoted
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj