Polecane posty

Marmur911    0

wymieniłem pompę, bo w ciągniku była pompa o przedziwnym symbolu PZ2-AS-20 i oringi w środku były całe, uszczelniacz na wałku pompy też a luz był niemiłosierny ..... założyłem PZ 18AT jak doradzili mi w sklepie, podnośnik działa, ale po włączeniu pompy słychać jakieś buczenie z pompy właśnie .... tak ma być czy coś sknociłem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

Jak u siebie wymieniłem pompę (co prawda na inną niż Ty) tez na początku była głośna. Później albo się przyzwyczaiłem albo ucichła B)

Edytowano przez ukasz

sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
derek2223    26

Kolego Dawid381010 według mnie to pewnie nie trzeba robić jakichś specjalnych uszczelnień z domieszkami miedzi (aczkolwiek możesz tylko nie wiem jak to cenowo wychodzi), myślę że spokojnie wystarczą z tworzywa ( zresztą C-335 tak ma chyba) podtoczyć odpowiedni kanałek pod uszczelniacz i założyć zwykły handlowy i będzie trzymać (jeśli oczywiście cylinder ma odpowiednią powierzchnię). A swoją drogą dziwne, że tak "wyrywa gumki" może za wysokie ciśnienie w układzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid381010    1

od normalnej trzydziestki tłok i pierścienie . dotaczałem jeszcze jeden rowek na pierścienie i dalej opada a od 330m na gumkach mi trzymało bardzo dobrze tylko gumki wyrywa i musze dojść do tego czego to wyrywa !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

W c330M są metalowe pierścienie tak samo jak w c330 , gumowe są w c335 , ;)

wyrywa gumki bo w cylindrze jest otwór przelewowy i na nim tnie gumki :(


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marmur911    0

Pompa faktycznie ucichła, słychać ją jedynie przy podnoszeniu np pełnego opryskiwacza przy niskich obrotach silnika.

Dzięki wielkie za pomoc, niech Wam Bóg w plonach wynagrodzi. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Do żadnego zamknięcia, ja taką pompę zregenerowałem, została splanowana tak aby wewnętrzne tulejki/obudowy łożysk nie wystawały aby 0,05mm.

Wie ktoś może jakie wymiary mają te o-ringi??


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
derek2223    26

Myślałem, że tłok dochodzi do jakiegoś twardego zderzaka, na którym się opiera albo coś w tym stylu...no ale.. życie potrafi zaskakiwać :P

a nie wiecie, czy 335 też ma taki otwór? A jeśli tak to czy gumowe pierścienie mają tam prawo bytu? A jeśli nie to w jaki sposób ograniczony jest skok tłoka? :)

Edytowano przez KRISTOFORn
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomn95    51

Witam. Dziś zauważyłem, że coś zaczyna się dziać nie tak z pompą w c330. Opryskiwacz sadowniczy zawieszany zalany do pełna (400L) opada wolniej niż gdyby był pusty. W czym waszym zdaniem leży problem, co należy sprawdzić ?

 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

Rozdziellacz Panie prosze Pana. Gdzieś musisz mieć układ przytkany, bo skoro masz większe obciążenie na tuz, narzędzie wymusza szybsze opadanie, co sie z tym wiąże olej cofa sie z siłownika i wytwarza większe ciśnienie, olej nie ma odpowiedniego przepływu wtedy, stąd wolne opadanie. Przewód może być zakorkowany i też lipnie opadać będzie, zrób test opuszczania na odpalonym i zgaszonym silniku


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Ten problem jest przy zapalonym i zgaszonym silniku? Lub inaczej przy wysprzęglonym 2 stopniu sprzęgła?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomn95    51

bez różnicy czy zgaszony czy na chodzie i tak samo ze sprzęgłem wolno opada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marmur911    0

U mnie pompa raczej nie podlega naprawie, bo wał pompy ma taki cudowny luz, że można go "odgiąć" od położenia normalnego o jakieś 10* i podejrzewam, że nie jest to wina uszczelniacza....

a O ringi chyba najłatwiej dobierzesz, jeśli rozbierzesz pompę i siądziesz z tym dekielkiem przy dużym zestawie oringów i będziesz próbował ... bo o ile grubość możesz sobie próbować mierzyć to ze średnicą będzie ciężko ....

Edytowano przez Marmur911

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomn95    51

wymieniłem filtr oleju podnośnika i dokręciłęm tą blaszkę przy tej małej dźwigni podnośnika bo była odkręcona teraz jest dobrze :)

Edytowano przez tomn95

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Ciezko to malo powiedziane, srednicy z dokladnoscia do 1 miejsca po przecinku nikt nie jest w stanie zmierzyc. Tylko gotowy wymiar nas ratuje, chociarz mi dobierali w sklepie i narazie jest dobrze.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wiekrz ciśnienie na rozdzielaczu z zależności od rozdzielacza są albo duża karetka z dziura w środku a pod nią 3 podkladki sprężyna i śrut( doogladamy 2 lub3 podkladki w zależności od potrzeb i wskazań manometru) albo jest śruba na płaski śrubokret z przeciwnakrętką odkrecamy przeciwnakrętke i dokrecamy śrubokretem czy tak czy tak regulacja ta powinna się odbywać na pracującej pompie wpietym manometrze w układ najlepiej pod szybko złącze i zasterowaniem rozdzielaczem tak aby płynął tam olej, ciśnienie nominalne ustalane jest tylko na tym rozdzielaczu pod siedzeniem! Dodam że ją mam pompę 25l Hylmetu i przy 800 obr/min podaje mi ona olej przy magicznych jak na c330 150 bar , przy zwiększaniu obrotów ciśnienie oczywiście rośnie do 180bar jakie mam ustawione na zawoze bezpieczeństwa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez SebastianP
      Chciałbym samodzielnie zamontować wspomaganie do c330 napędzane z rozrządu. Oś okrągła. Montował ktoś? Jaki zestaw polecacie? Mile widziane linki, oceny i opis problemów przy montażu. Pozdrawiam.
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez patryk90
      Witam. Problem z podnośniki em, na pusto podnosi po podpięcie maszyny nie chce ruszyć jej do góry. Co może być?
    • Przez PaweLisowicz
      Sprzedam 2 pierścienie starego typu i 2 środki do c-330. Link do aukcji: https://www.olx.pl/oferta/obciazniki-c4011-c328-c330-c360-c355-CID757-IDzHBoV.html#4cedd9a6e8;promoted
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj