Polecane posty

Maniek101    144

a nie przełączyłeś tej dźwigni od wyłączania pompy? tam gdzie dźwignia od wałka jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertb    12

a hydraulika dziala,raz mi sie tak robilo to powodem byly te dwa uszczelniacze w pompie ze je wsysalo w pompe i zatykalo pompe,teraz jak opuszcze dzwignie od wywrotu za mocno to wodziki sie przyblokuja i musze wtedy gore sciagac polozyc na plecy poprzesuwac dzwigniami i jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marmur911    0

a nie przełączyłeś tej dźwigni od wyłączania pompy? tam gdzie dźwignia od wałka jest

 

Dźwignia jest ustawiona jak być powinna, dla pewnośc kilka razy przestawiona w tą i z powrotem,

 

Mam pomysł, żeby sprawdzić, czy pompa w ogóle pompuje .... odkręcić przewód idący do filtra i zobaczyć czy popłynie z niego olej, jak myslicie ? da radę cokolwiek zobaczyć w ten sposób ?

 

 

raz mi sie tak robilo to powodem byly te dwa uszczelniacze w pompie ze je wsysalo w pompe i zatykalo pompe

 

 

Co do wymiany oringów mam pytanie, czy to trudne jest do zrobienia ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2883

Nie jest trudne, problemem jest tylko zrzucenie pokrywy tylnego mostu bo trza troche poodkręcać.

 

Co do Twojego pomysłu - olej moze i popłynie, ale to nie znaczy że pompa w 100% sprawna, bo zimny i lepki olej przejdzie Ci do przewodu, ale rozgrzany i pod dużym ciśnieniem które potrzebuje siłownik będzie przewalać się przez zniszczony uszczelniacz lub oringi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marmur911    0
Napisano (edytowany)

Ok, siłownik potrzebuje dużego ciśnienia, zgadzam się, ale do podniesienia samych ramion już tak duże ciśnienie nie jest potrzebne, nawet z "pomocą" z zewnątrz podnośnik nie daje oznaków życia .....

A pompa na pewno nie będzie wytwarzać 100% ciśnienia, bo ma 30 lat :)

 

Czy o te uszczelniacze chodzi ?

 

beznazwyhe.jpg

 

 

 

 

Sorry, że tak męczę, ale wie ktoś do czego służy ten koreczek (21)?

 

bedsday.jpg

Edytowano przez Marmur911

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2883

Mogą być te uszczelniacze, albo też pierścień uszczelniający (simering) nr 18. Prędzej obstawiał bym jego, bo nie wiem jak innym ale przy oringach to podnośnik "powoli umierał" w moim ciapku, podnosił coraz gorzej aż całkiem je przerwał.

Co do koreczka to wiem tyle co Ty, czyli ile przeczytałem w instrukcji, więc nie potrafię Ci pomóc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marmur911    0

Mniejsza o koreczek, w wolnej chwili zabiorę się za podnośnik i zobaczymy co dam radę zrobić.

Dzięki wielkie za pomoc, jak coś naprawię to się odezwę ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertb    12

Ja jeszcze gdy mi wsysalo te oringi to popuszczalem ktoras z tych rurek co sa miedzy kolanami i wiele razy pomoglo a jak nie to 15 minut i gora zrzucona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

Korek wygląda na dodatkowy niewykorzystany spływ oleju. Próbowałeś podpinać coś pod wyjście?


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marmur911    0
Napisano (edytowany)

A pokrywę trzymają tylko te śruby (+ 2 niewidoczne na rys) ?pokrywae.jpg

Edytowano przez Marmur911

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2883
Napisano (edytowany)

Zdaje sie że jeszcze te cztery w środku (śruba nr 14). Pewny nie jestem ale jak nic innego nie trzymają to pewnie będą robić Ci problemy. Choć zawsze można spróbować tylko odkręcić te na obrzeżach, jak nie bedzie chcialo zejsc to odkrecisz jeszcze te 4

i zobacz jeszcze czy nie masz z tyłu dwóch śrub od dołu przykręcanych, w zwykłych 30tkach tak jest

Edytowano przez lukasz222

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marmur911    0
Napisano (edytowany)

Te 4 śruby z numerkiem 14 są od mocowania siłownika, przynajmniej tak to wygląda, po maturze się za to zabiorę i zobaczymy co ciekawego znadję w środku :)

Edytowano przez Marmur911

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marmur911    0

Dzisiaj miałem chwilkę i postanowiłem zrobić mój eksperyment, tzn. sprawdzić, czy z pompy popłynie olej, po odkręceniu korka (czerwony na rysunku) miałem nadzieję, że popłynie jakiś olej (pompa "włączona"), okazało się, że żaden olej nie płynie i mnie to troszkę zdziwiło .... stwierdziłem, że zobaczę, co w takim razie się stanie jeśli odkręcę koreczek wylotowy (niebieski), okazało się, że wielkie nic .... ale kiedy zatkałem wlot do filtra okazało się, że na wylocie coś się zaczyna dziać, nawet nie wiem jak to określić .... wyglądało, jakby pompa podawała zamiast oleju powietrze, stan oleju w skrzyni biegów w normie, czyżby zatkany smok ?

beznazwyoh.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marmur911    0

Sytuacja wygląda tak, pompa nie może zaciągnąć oleju, rozbiorę pompę i zobaczę co dzieje się w środku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

sprawdzałeś przewody filtr i smoka? Nie wiem jak tam jest to dokładnie rozwiązane ale może coś być przytkane


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marmur911    0
Napisano (edytowany)

smok wygląda tak, że jest po prostu coś na kształt rurki w korpusie a filtry są ok, jak to rozbierałem, to pompa w jedną stronę kręciła się bez większego oporu, w drugą w pewnym momencie był wyczuwalny większy opór tak jakby coś w środku ocierało się, ale naiwnie miałem nadzieję, że pompa nie działa, bo dźwignia włączająca odmówiła posłuszeństwa ... teraz muszę to otworzyć jeszcze raz

 

 

a co do przewodów, to chyba tylko od smoka byłyby do sprawdzenia, a takowych praktycznie nie ma, bo kolanko pompy wchodzi praktycznie w obudowę filtra

Edytowano przez Marmur911

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Tak jest to ten sam olej. Skrzynia jest zbiornikiem oleju dla hydrauliki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Jeszcze mam takie pytanie jaki olej najlepszy do hydrauliki w c330 i ile może go wejśc ?

Edytowano przez darek1234550

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marmur911    0

Witam serdecznie, próbuję ratować pompę podnośnika w ursusie c 335, jest to pompa oznaczona przedziwnym symbolem PZ2-AS-20, po otwarciu okazało się, że oringi są w porządku, pompa ma 2 pokrywy, sprawdzałem pod obiema sprawdzałem i wydaje się być ok, simmering jest ok a pompa nie działa potem wrzuce zdjęcia pokrywy, wyszydtko powinno działać a pompa nie chce zaciągnąć oleju, ma ktoś może pomysł jak to uratować ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

no comment

zle przeczytalem model <_<

Edytowano przez izydor6280

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid381010    1

Panowie !

chciałbym się was doradzić "zapytać" otóż wymieniłem wszystko i dalej opada a na gumowych pierścieniach wyrywa gumki !

a Miałem taki problem bo na pompie wyrywało mi tez gumki bo roździelacz nowy i pompa i dałem do zakładu i mi zrobili pierścienie na pompę gumowe z domieszką miedzi i efekt jest zadowalający 350 kg podnosi na 400 obrotów takie pierścienie z domieszką miedzi zakładają do koparek u udźwigu 5000 kg :D

i pytanie brzmi jak bym dał do zakładu tłok do emki plus cylinder i żeby mi zrobili takie gumki do tłoka do podnośnika żeby ich nie wyrywało i czy by to miało prawo bytu ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez SebastianP
      Chciałbym samodzielnie zamontować wspomaganie do c330 napędzane z rozrządu. Oś okrągła. Montował ktoś? Jaki zestaw polecacie? Mile widziane linki, oceny i opis problemów przy montażu. Pozdrawiam.
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez patryk90
      Witam. Problem z podnośniki em, na pusto podnosi po podpięcie maszyny nie chce ruszyć jej do góry. Co może być?
    • Przez PaweLisowicz
      Sprzedam 2 pierścienie starego typu i 2 środki do c-330. Link do aukcji: https://www.olx.pl/oferta/obciazniki-c4011-c328-c330-c360-c355-CID757-IDzHBoV.html#4cedd9a6e8;promoted
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj