News
AdamiHelena4

Jak prawidłowo podłączyć tura do 308 z EHR, 89r.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Mam podłączonego tura, lecz wydaje mi się,że nie jest on podłączony prawidłowo. Żeby tur działał,muszę dźwignię hydrauliki zewnętrznej przestawić do tyłu. Gdy podłączę przyczepę do jednego z wyjść,a dźwignia jest ustawiona w pozycji neutralnej ,przełączam w pozycję do tyłu na wywracani, jest zbyt duży ciężar to tur idzie samoczynnie do góry, gdy dojdzie do końca to wtedy zaczyna się wywracanie. Proszę o podpowiedź lub jakiś schemat. DZIĘKUJĘ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil16251290    356

Po prostu rozdzielacz połączony jest z tylnymi wyjściami z przednimi za pomocą trójników. Z tego co słyszałem to pierwszeństwo zawsze mają przednie wyjścia.

Rozwiązaniem jest założenie zaworu odcinającego dopływ oleju albo do przednich albo do tylnych gniazd.

Ja u siebie mam zawór na przewodzie w ładowaczu i gdy chce przyczepę wikipować lub podnieść hydropak w agregacie to go zamykam aby się ładowacz nie unosił.


Moje posty wyrażają moje zdanie i jeśli ktoś się z nimi nie zgadza to jego problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dobrze masz podłączony u mnie w 60 dzieje sie tak samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Słyszałem ,że można zwiększyć wydajność hydrauliki z 45 na 65 l/min. , wtedy tur pracuje sprawniej. Czy jest to możliwe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Hmm wydajność hydrauliki zależy od zamontowanej pompy hydraulicznej jak masz 45l/min to ciężko chyba będzie ją podkręcić jedynie zmienić ją na wydajniejszą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lee001    0

Nie wiem czy w tych starszych modelach też tak jest ale u mnie w 308 z 99 roku jest system kumulacyjny, jak nie używam układu kierowniczego to ciśnienie z pompy do wspomagania kierowane jest do hydrauliki. @AdamiHelena4 nie lepiej jest wpiąć się ładowaczem bezpośrednio w hydraulikę ciągnika i nie bawić się w żadne zawory i temu podobne rzeczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dzikidaniel
      Czy ktoś wie czy adaptacja z Celtisa będzie pasować na Aresie 556? Silniki niby te same jednak budowa może się różnić i już będzie problem.
      Pytam się gdyż mogę kupić tura do małego Aresa tyle że jest on zdjęty z Celtisa.
    • Przez maly_1816
      Siemka Ludziska, mam problem z turem przy Ursusie C330. Otóż kupiłem tura 2 sekcyjnego jednak siłowniki od podnoszenia są jednostronnego działania, zasilanie podłączyłem bezpośrednio pod pompę a na powrocie założyłem zawór 3 drożny, jedno odejście od zaworu podłączyłem w miejsce miarki od oleju w skrzyni a drugie podłączyłem pod zawór pod siedzeniem. Wszystko niby tak jak powinno być, tylko że tur nie opuszcza się (opada tylko wtedy gry się pompę rozłączy, jednak i wtedy na wysokości metra w dół szarpie). Cierpliwość i pomysły moje już się skończyły. Gdyby jeszcze tego było mało to wcześniej wpadłem na pomysł aby nie podłączać spływu oleju w miejsce miarki od oleju tylko pod powrót na rozdzielaczu na błotniku, pech w tym że pomyliłem wejścia i zamiast podłączyć się pod powrót to podłączyłem się pod zasilanie i teraz nie ma ciśnienia na rozdzielaczu i słabo podnosi. Ręce opadają!!!! Ma ktoś jakieś pomysły???  




    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania posiadam prawie nowe siłowniki do ładowacza czołowego T25 / C330 / C360 / MF 255.
       
      Używane niecałe 7msc. 100% sprawne.
       
      Specyfikacja techniczna:
      Długość siłownika złożonego 870 mm
      Całkowita długość siłownika po rozłożeniu 1500 mm
      Średnica tłoczyska 40 mm
      Średnica zewnętrzna siłownika 60 mm, mm
      Łożysko fi 25 mm ( otwór na sworzeń), mm
      Skok tłoka 630 mm
      Wyjście na króciec M18 x 1,5 M16 x 1,5( zewnętrzny gwint) mm
       
      Cena 150zł/szt
      Koszt wysyłki 35zł/komplet
       
      Zapraszam do zakupu

    • Przez Nemo123
      Tak jak w temacie adaptacja do Fiata 90-90, 100-90, 110-90. Cena 1200zł. Częstochowa.
      https://www.olx.pl/oferta/adaptacja-tura-quicke-agram-trima-do-fiata-CID757-IDqN0hL.html#3d954f06d5
    • Przez andrzejda12
      Witam. Mam tura jedno-sekcyjnego który jest sterowany przez rozdzielacz ciągnika. Zamierzam go przerobić na trzy-sekcyjny ale nie wiem jaki sposób podłączyć drugi rozdzielacz do sterowania turem.Jeśli ktoś wie jak to proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj