Skocz do zawartości
Łukash

Dynashift czy powershift?Prosze o szybka odpowiedz

Polecane posty

Łukash    4

Jutro jade obejzec mf 3670 tego http://www.allegro.pl/item299127793_massey...70km_1994r.html

Ma on powershifta jednak nie jestem przekonany do tej skrzyni gdyz jest skomplikowana i (chyba) awaryjna. Mialem kupowac cos okolo 130km ale byly drogie a ten ma 170km i kosztuje tyle co ten 130. Prosze was o pomoc czy taka skrzynia jest dobra (moze lepiej wziasc dynashift) i wogole jesli moglby ktos powiedziec ile moze on palic i na co zwrocic uwage przy jego ogladaniu bo mam u1224 a na zachodnich maszynach sie nie znam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    14

Z tego co sie orientuje to Dyna a Power Shift to to samo, z tym ze w dyna lagodniej sie biegi przelaczaja. W uzywanych MF to ogolnie uwazal bym na skrzynie <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

matidi    0

Moze ja sie wypowiem. Mam taki sprzet tylko ze ma 2 razy takie szerokie ogumienie ale to szczegół. Pali mało jak na taki ciagnik. Musze powiedziec ze ten z ogłoszenia jest jakis diwny. Spytaj goscia ile on ma mth bo jak powyzej 10000mth to nawet nie jedz!!! bEdzie on chodził z tym przebiegiem ale już widze że jest on zaiedbany. A co do skrzynii to w mf jest tylko DYNASHIFT.

PS.ILE MASZ HA ZE TAKIEGO KUPUJESZ???

POPZDRO MATIDI

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ten Massey ma skrzynie Speedshift (tzw skoczek). Ma 4 biegi i 1 stopniowy wzmacniacz. Jest to dużo prostsza skrzynia niż Dynashift, półbieg przełącza się przyciskiem na słupku kabiny. Jak kupujesz to sprawdź:

-przedni napęd(krzyżaki, luzy, wał)

-wszystkie biegi

-EHR

-blokadę

- elektrykę

O silnik bym się nie martwił,zrobi pewnie 14-15 tys mth .Więcej mi nie przychodzi do głowy <_< .

 

EDIT

http://www.konedata.net/Traktorit/MF3670.htm tutaj masz o jego dane techniczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matidi    0

Moim zdaniem w mf z tych serii były tylko skrzynie dynashift niebyło żadnych speedshiftów!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zobacz w linku który podałem. Do 1992 można było wybrać skrzynie Dynashift albo Speedshift. Po 1992 montowali tylko Dynashift. Ten z allegro nie może być z 1994, widać, że nie ma dynashiftu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

O czym???

Jak by miał dyna to pisałoby na masce nad rozrusznikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Łukash    4

matidi dlaczego uwazasz ze jest zaniedbany?? Mamy 100ha jest stosunkowo niska cena i w dodatku niedaleko ode mnie wiec warto zobaczyc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matidi    0

Ile ma mth popatrz na błotniki rdza je bierze jezeli @Mariusz x ma racje to gosciu odrazu opierdziela cie na roczniku bo moze to byc najwyzej 1992 a ostatnio mowiłes ze masz około 70ha dobrałeś???Z tego co widz to on ma skrzynie 6x2 nie wiem co to jest tak pisze na szybie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Łukash    4

Tak dobralem. Gospodarstwo sie powieksza. Zobacze jutro pojade. Spytam ile ma mtg i dlaczego skorodowany tak bardzo. Mieli tez 135 km ale juz ktos wzial. Dziwi mnie ta cena no i oczywiscie szkoda ze nie ma obciaznikow. A jak sprawdzic jaka ma naprawde skrzynie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak ma 4 półbiegi to ma dynashift( na desce rozdzielczej w górnym prawym rogu są kontrolki skrzyni A B C D, i ma przełącznik pod kierownicą, taki jak od kierunkowskazów).

Z tego co widać to ten ma speedshift ( 1 półbieg), czyli nie może być młoszy niż z 1992 roku. Ach ci handlarze...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matidi    0

Cena jest albo atrakcyjna albo podejzana!!! Ja mam takiego samego z 1994 roku i miałem w nim oryginalne 6100mth

i rok temu dałem 63000zł chciał 65000zł ale sie utargowało. A z tego co ja widze to tego goscia nie masz co pytac bo on sprowadził tylko 1 taki ciagnik przy okazji popatrz na jego inne aukcje to jest handlarz samochodowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Igor03    2
Ten Massey ma skrzynie Speedshift (tzw skoczek). Ma 4 biegi i 1 stopniowy wzmacniacz. Jest to dużo prostsza skrzynia niż Dynashift, półbieg przełącza się przyciskiem na słupku kabiny. Jak kupujesz to sprawdź:

-przedni napęd(krzyżaki, luzy, wał)

-wszystkie biegi

-EHR

-blokadę

- elektrykę

O silnik bym się nie martwił,zrobi pewnie 14-15 tys mth .Więcej mi nie przychodzi do głowy <_< .

 

EDIT

http://www.konedata.net/Traktorit/MF3670.htm tutaj masz o jego dane techniczne.

 

tez mysle ,ze ten mf ma Speedshift!, z wygladu jako tako wyglada ale ciekawe co jest w srotku !! jak w takim maseju cos szczeli to czesci naprawse sa drogie weim bo sasiad ma ten sam rocznik ale inny typ! <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matidi    0
tez mysle ,ze ten mf ma Speedshift!, z wygladu jako tako wyglada ale ciekawe co jest w srotku !! jak w takim maseju cos szczeli to czesci naprawse sa drogie weim bo sasiad ma ten sam rocznik ale inny typ! <_<

 

 

 

Jaki ma twoj sasiad i co robił w nim dokładnioe???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3
Cena jest albo atrakcyjna albo podejzana!!! Ja mam takiego samego z 1994 roku i miałem w nim oryginalne 6100mth

i rok temu dałem 63000zł chciał 65000zł ale sie utargowało. A z tego co ja widze to tego goscia nie masz co pytac bo on sprowadził tylko 1 taki ciagnik przy okazji popatrz na jego inne aukcje to jest handlarz samochodowy

 

nie zawsze musi być podejrzane kolega kupił MF3850 za 40tyś i sprawuje sie pięknie i nic sie nie psuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matidi    0
nie zawsze musi być podejrzane kolega kupił MF3850 za 40tyś i sprawuje sie pięknie i nic sie nie psuje

 

 

Który rok i jaki to model bo pierwsze słysze i ile koni?????????????????????????/<_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Igor03    2

ma mf 100km albo 110km chyba oznaczenie ma takie 3080 cos mu szczelilo w skrzyni ,ze wszystko tam rozwalilo i musial kupic nowa! <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3
Jak ci kolega tak powiedział to cie w hu.. robi on mA OKOŁO 140KM

 

Też tak myślałem on ma chyba 150 dokładnie ale sprzecik super jechałem nim i jak dla mnie bajka tylko dla mnie troche za duży;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Łukash    4

Bylem i widzalem. Teraz moje pytania do matidi lub kogos innego kto ma taki ciagnik: Ile pali na godz lub mtg, gdzie serwisujecie te ciagniki, cena czesci , jakie awarje mieliscie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matidi    0

Ja nie miem zadnzch awarii poza filtrami nie kupowalem nic do niego nie mam pojecia ile pali na th poniewaz nie mam do niego jeszcze odpowiedniego sprzetu ale bedzie 6 skib. I jak tam z ta skrzynia wyjasnilo sie???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×