Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam case 5140 z całkowicie elektryczną deską rozdzielczą (bez strzałkowych wskazników) wyswietlacz prędkości oszukuje. chociaż jest ustawiony na km/h to zaniża prędkosci. mam instrukcje po francusku przetłumaczyłem i próbowalem coś z tym zrobic . Są 3 opcje kalibracji standardowa statyczna i dynamiczna. W instrukcji na ilustracjach jest jednak troche inny model licznika ze wskazówkowymi mirnikami poziomu paliwa i temperatury. Postępując zgodnie z instrukcja sie nie da. po przełaczeniu przycisku kalibracji z tylu deski nie wyświetla sie kod tylko napis cal a kod sie nie wyświetla wiec nie moge dokonczyc kalibracji a wyswietłacz działa poprawnie . czy ktoś na forum kalibrował licznik i jaki ma typ wyświetlacza. prosze o wszelkie wskazówki. może ktosma instrukcje obsługi i na ilustracjach ma wpełni elektryczną deske rozdzielczą -byłbym wdzieczny za udostępnienie.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

stary ciężko będzie ci z tym

Opublikowano (edytowane)

statyczna instrukcja kalibracji licznika

 

1. Zapłon wyłączony, należy przcisnąć i przytrzymać jednocześnie przyciski obroty silnika i wałka wom, a następnie przekręcić stacyjkę

2. Zostanią wyświetlane jednostki metryczne i w milach do wyboru.

3. Naciśnij oba przyciski ponownie przez dwie lub więcej sekund, aby przejść dalej do trybu programowania prędkośći.

4. Na dolnym wyświetlaczu będzie wyświetlana wartość stałej prędkości obecnie przechowywanej w pamięci.

5. Następnie należy wybrać wartość tej stałej z tabeli względem rozmiaru opon ( tabele mam, ale nie chciało mi się już przepisywać, jak sprawdzisz, że ta metoda jest dobra to Ci jeszcze podeślę tabel z danymi). Wartość stałej zmieniamy przyciskami prędkości silnika i wałka, adekwatnie do położenia przycisków w górę bądź w dół.

6. Zatwierdzamy wybraną stała ponownie przytrzymując oba przyciski przez 2 lub więcej sekund.

 

Napisz czy ta metoda działa poprawnie do Twoich zegarów to Ci prześle tabele z wartościami stałych względem zamontowanych opon.

 

Jeżeli chodzi o kalibrację dynamiczną to byłeś na dobrej drodze, jak Ci się wyświetlił napis Cal, to trzeba przejechać uprzednio odmierzone 60 metrów. Nie będę już się rozpisywał co do tej metody. Wprawdzie jest ona nieco dokładniejsza, ale w standardowym użytkowaniu różnicie prędkość dla poszczególnych metod kalibracji są nieznaczne.

Edytowane przez marquez
Opublikowano (edytowane)

ok dzieki już wiem co robiłem zle. tabele z wartościami mam . dam znac jak poszło.

 

Witam. w moim przypadku zadziałało tak jak podałeś wiec jest to standardowa opcja kalibracji licznika po przejsciu z ustawienia jednostek prędkości przeskoczyłem na ustawienie chyba maksymalnej prędkości ciągnika. zmierzyłem czas pokonania 100 metrów na maksymalnej prędkości i po przeliczeniach ustawiłem tak licznik aby przy maksymalnej prędkości pokazywał właśnie tyle. opcja ustawienia średnicy koła sie nie pojawia chyba że dalej coś robie zle. po ustawieniu tej prędkości ponownie naciskam jednoczesnie dwa przyciski i to jedynie zatwierdza ustawienia i wyświetlacz przeskakuje na normalne parametry wyswietlania. w instrukcji mam opisane wszystkie trzy opcje kalibracji ale stosując sie do nich nic nie działało. Według instrukcji trzeba było używac przycisku kalibracji znajdującym sie za licznikiem. a dynamicznej kalibracji zrobic nie moge bo nie mam detektora ruchu w wyposażeniu. ale dzieki za pomoc bo już takie ustawienie znacznie ułatwi mi prace w polu.

Edytowane przez BENNY82
Opublikowano

Witam właśnie zakupiłem case 5140 i tez mam taki problem tzn nie pokazuje mi wogóle prędkości jazdy cały czas jest 0 km/h a obroty silnika pokazuje jak jak trzeba, w czym moze byc problem

Opublikowano

mam cały wyswietlacz elektroniczny, a właściwie dwa po lewej od prędkości i obrotów silnika oraz wałka, a po prawej od temperatury i poziomu paliwa po środku dwa przyciski od obrotów silnika oraz wałka

Opublikowano

statyczna instrukcja kalibracji licznika

 

1. Zapłon wyłączony, należy przcisnąć i przytrzymać jednocześnie przyciski obroty silnika i wałka wom, a następnie przekręcić stacyjkę

2. Zostanią wyświetlane jednostki metryczne i w milach do wyboru.

3. Naciśnij oba przyciski ponownie przez dwie lub więcej sekund, aby przejść dalej do trybu programowania prędkośći.

4. Na dolnym wyświetlaczu będzie wyświetlana wartość stałej prędkości obecnie przechowywanej w pamięci.

5. Następnie należy wybrać wartość tej stałej z tabeli względem rozmiaru opon ( tabele mam, ale nie chciało mi się już przepisywać, jak sprawdzisz, że ta metoda jest dobra to Ci jeszcze podeślę tabel z danymi). Wartość stałej zmieniamy przyciskami prędkości silnika i wałka, adekwatnie do położenia przycisków w górę bądź w dół.

6. Zatwierdzamy wybraną stała ponownie przytrzymując oba przyciski przez 2 lub więcej sekund.

 

Napisz czy ta metoda działa poprawnie do Twoich zegarów to Ci prześle tabele z wartościami stałych względem zamontowanych opon.

 

Jeżeli chodzi o kalibrację dynamiczną to byłeś na dobrej drodze, jak Ci się wyświetlił napis Cal, to trzeba przejechać uprzednio odmierzone 60 metrów. Nie będę już się rozpisywał co do tej metody. Wprawdzie jest ona nieco dokładniejsza, ale w standardowym użytkowaniu różnicie prędkość dla poszczególnych metod kalibracji są nieznaczne.

 

Tu masz odpowiedź.

Opublikowano

jest następny problem, według tej tabeli wartość jaką powinienem ustawić dla rozmiaru opony to 820 ale na moim liczniku maksymalna wartość to 255 a potem znowu idzie od zera nie wiem co dalej

Opublikowano

te tabele to o kant ch.... obic miałem podobny problem. jeżeli masz cały elektroniczny wyswietlacz to robi sie to inaczej niż podaje instrukcja. po 1 jaką masz skrzynie 30 czy 40km/h ?

Opublikowano

te tabele to o kant ch.... obic miałem podobny problem. jeżeli masz cały elektroniczny wyswietlacz to robi sie to inaczej niż podaje instrukcja. po 1 jaką masz skrzynie 30 czy 40km/h ?

no własnie mam 30 :unsure:

Opublikowano

ja też mam 30. musze sprawdzic jaką wartosc ustawiłem bo dokonywałem pomiarów i ustawiłem żeby pokazywało najprecyzyjniej. aha ja mam tylne opony 38cali a reszty nie pamietam zerkne sprawdze i podam co i jak.

Opublikowano

ja też mam 30. musze sprawdzic jaką wartosc ustawiłem bo dokonywałem pomiarów i ustawiłem żeby pokazywało najprecyzyjniej. aha ja mam tylne opony 38cali a reszty nie pamietam zerkne sprawdze i podam co i jak.

ja mam 16.9/38 wiec pewnie mamy takie same, jak bys mógł sprawdzic to był bym wdzieczny :)

Opublikowano

Witam. Mam również problem z tym licznikiem :/ Wszystko widać na filmie https://www.youtube.com/watch?v=5hGApi626oQ&feature=youtu.be

Obrotomierz dobija czasami nawet do 4k obrotów... A prędkościomierz nie pokarze więcej niż 99.9 :/ Pomocy ! 

Opublikowano

Mam cały licznik elektroniczny i wykonałem przestawienia według instrukcji z posta użytkownika marquez, zajęło mi to nie całą minute, miałem wpisany zły indeks kół zamiast 29 było 32.

Opublikowano (edytowane)

Właśnie u mnie wyskakuje całkiem co innego... Jak przyciskam te dwa przyciski to pokazuje sie napis CAL i pod spodem 1 i jak klikam na np wałek to jest CAL 2 i tak do 4... :/ 

I potem wyskakuje zero i nic nie mogę skalibrować :(

 Oraz nie wiem jak naprawić obrotomierz... Bo silnik ma koło 800 obrotów a pokazuje ze 1200... 

Edytowane przez matiszka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v