piotr-sss

JD 6110 nie działa WOM

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Piter97    0

JD 6310 problem z WOM podczas pracy nagle się wyłącza,zaczyna równierz pulsować kontrolka informacjna włączony WOM.Wymienione zostały;czujnik obr.przejaźnika oraz włącznik. Gdy się wyłączy, to zostaje odcięty prąt od cewek!! Gdy podłącze prąt pod cewkę to działe. Pomocy!!! SERWIS ROZKŁADA RĘCE;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

A sprawdzałeś czy ten prąd zupełnie nie płynie a może po prostu słabiej płynie bo są gdzieś straty na złączach czy przewodach ,może spróbuj się pod piąć jakoś bezpośrednio do sterowania od wyłącznika nowy przekaźnik i do cewki elektrowłącznika wiem że najlepiej by było oryginalnie ale jak nie będzie można inaczej taka propozycja z mojej strony .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piter97    0

Całkowicie ginie, nie wiem które piny są odpowiedzialne za wychodzący prąd z sterownika BCU bo tak to bym sprawdził czy z niego wychodzi czy gdzies po drodze ginie!!! Nie ma może ktoś schematu budowy sterownika BCU bo obawiam się że to no jest uszkodzony??/


Nie wie może ktoś jakiegoś gościa który takie rzeczy naprawia!!;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bartek23473
      witam mam pewien problem z moim john deerem jest on zablokowany na obrotach tam mi powiedział poprzedni własciciel wiecie jak go odblokować?
    • Przez marekvegas
      Witam. Mam dylemat jak w temacie .Podpisałem umowę z agencją na ciągnik 116KM i te dwa wchodzą w grę.Oba mają plusy - JD - silnik 4,5l. kredyt 0% ,teoretycznie większa niezawodność.DF-lepsze wyposażenie, kabina amortyzowana, brak DPF Ceny zbliżone (oba z amortyzowaną osią w DF wyłączaną np.przy turze i w polu) ok 225tyś netto .Może jakieś sugestie z waszej strony.Z góry dziękuję
    • Przez JOHN1993DEERE
      Witam. Tak jak w temacie. W skrzynce z bezpiecznikami strasznie gotują sie przekażniki. Chodzi mi o rząd 3 przekażników z lewej strony pionowych i 4 przekażników od rewersu z prawej strony na dole poziomych. Po około godzinie pracy w tych upałach rozłącza mi obrotomierz oraz wyświetlacz środkowy, natomiast czasami po 2-3 godzinach zaczyna nawet pikać rewers i jest w stanie na chwile rozłaczyć jazde, po czym trzeba ustawićna N i właczyć jeszcze raz.
      Ciągnik posiada rewers elektrohydrauliczny przy kierownicy, który jest zmieniony na nowy.
      Jeśli ma ktoś ma jakieś domysły co może mu być czekam na rady.
      Nie wiem czy to możkliwe ale jakoś męczy mnie regulator napiecia w alternatorze ale ładowanie niby jest dobre, musiałbym sprawdzić najwyzej jakimś czujnikiem ile faktycznie ładuje.
    • Przez mati46
      Witam wszystkich. Jestem nowy na forum, ale chciałbym żebyście mi pomogli, ponieważ mam problem ze skrzynią biegów w MF 6110. Skrzynia 16x16. Problem jest taki, że nie mogę ruszyć dźwignią zmiany biegów na zapalonym silniku ani w prawo, ani w lewo. Tylko przód , tył tzn. biegi 3, 4. Na wyłączonym silniku wszystko jest dobrze. Z góry dziękuje za pomoc.
    • Przez strike51
      Witam,
      Mam problem z odpalaniem Johna. Pomimo zmiany akumulatorów (próba na dwóch nowych), silnik bardzo słabo kręci. W związku z czym podejrzewam, że problem tkwi w rozruszniku/reduktorze. Niestety nie mam patentu by go wykręcić. Ma ktoś może doświadczenie w tym temacie? A może, to nie rozrusznik?
      Dzięki za pomoc
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj