Skocz do zawartości
News
oki39

Statystyka marek ciagników uzytkowanych przez polskich rolnikow.

Statystyki polskiej gospodarki  

1024 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Ciagnik glowny.

    • Belarus/MTZ/Pronar
      112
    • Same/Deutz-Fahr/Lamborghini/Hurlimann
      55
    • Ursus
      302
    • Zetor/ZTS
      159
    • Claas/Renault
      19
    • Farmer
      5
    • Farmtrac
      7
    • Fendt
      22
    • John Deere
      72
    • New Holland/CaseIH/Steyr
      66
    • Massey Ferguson
      73
    • Landini
      3
    • JCB
      5
    • Caterpillar/Challenger
      0
    • Fiat/Fiatagri
      2
    • Ford
      0
    • Fortschritt
      6
    • David Brown/Case
      9
    • Kubota
      7
    • Sam(samorobka)
      3


Polecane posty

oki39    2

Juz poprawiony, glosowac <_< Wybieramy jedna marke ciagnika glownego w naszym gospodoarstwie.

Jesli ktos ma cos innego to napisac w poscie.

 

Zapomnialem o czyms

International jest w New Holland/CaseIH/Steyr

 

Valtra [ 4 ]


Wszystkie moje foty chronione sa prawem autorskim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

Jasne że zetor ! !


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

oki39    2

Dla przypomnienia nie wybieramy najlepszej marki, tylko marke ciagnika jaki posiadamy w tym wypadku ciagnika ktory w gospodarstwie jest glowny.


Wszystkie moje foty chronione sa prawem autorskim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8
Masey Fergusson

Nie żebym sie czepiał ale Massey Ferguson <_<

 

dobra zagłosowałem na ursusa bo mam ciapka a mf 255 to jak w końcu traktujemy, to ursus czy mf?

MF to MF, Ursus to by był 3512 <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63
ja zagłosowałem na ursus bo mam,2 szt.

mam zetora ale niemoge zagłosować drugi raz

No właśnie jak ktoś ma kilka ciągników różnych marek!!!

 

a co mam zrobić jak na masce pisze i massey i ursus? <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    60
Mf to chyba Mf nie??

 

Chodzi o podwójne "s" nie w tym wyrazie co trzeba, zaraz poprawimy <_<

 

No ja zaznaczyłem John Deere <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    39

Macie głosować na markę ciągnika który jest u was główny w gospodarstwie <_< A nie na wszystkie jakie macie.

 

Chodzi o podwójne "s" nie w tym wyrazie co trzeba, zaraz poprawimy <_<

 

No ja zaznaczyłem John Deere :)

Robert ale ferdek pytał sie czy mf traktujemy jako Ursus a niby czemu?MF to MF.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

Głosujemy na główny ciągnik w gospodarstwie <_<

a co mam zrobić jak na masce pisze i massey i ursus? tongue.gif
Głosuj jak ci sie wydaje która marka lepsza <_<

«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oki39    2

Wlasnie przyczytajcie zanim oddacie glos. Chcemy sie dowiedziec jakie ciagniki i ile jest w Polsce, wiedz glosujcie sprawiedliwie!!

Co do nazwy to racja pomylilem sie zawsze tak pisze i z pospiechu.


Wszystkie moje foty chronione sa prawem autorskim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witek    2

John Deere


2-08-2007 3400gram 52cm to mój Kacperek

12-07-2008 2831gram 43cm to moja Oliwia

2008-04-01 Firma Wit-Rol rozpoczyna działalności

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greg93    4
Wlasnie przyczytajcie zanim oddacie glos. Chcemy sie dowiedziec jakie ciagniki i ile jest w Polsce, wiedz glosujcie sprawiedliwie!!

Co do nazwy to racja pomylilem sie zawsze tak pisze i z pospiechu.

Troche dziwne bo np ja mam 3 ursusy i johna to jego zaznacze a tamte będą na uboczu <_< .


Ursus & JD Rulezzzz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    39
Troche dziwne bo np ja mam 3 ursusy i johna to jego zaznacze a tamte będą na uboczu <_< .

Czy ty umiesz czytać??Jak ktoś ma 200 razy 330 i jako główny ciagnik powiedzmy Valtre to zaznacza valtre-czy to jest takie trudne do zrozumienia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sosek xu li    4
Troche dziwne bo np ja mam 3 ursusy i johna to jego zaznacze a tamte będą na uboczu <_< .

 

Który jest główny...??? Jak wszystkie to daj na ursusa bo masz ich 3...!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arni    1

Oczywiście, że ursus.


17 lutego 2007r - 17 lutego 2012 pięć lata na af!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toniekmf255    6

MF <_<


Mój avatar-mój ulubiony pies którego już ze mną nie ma :(

Są ludzie, którzy nie popełniają błędów. To ci, za których myślą inni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A gdzie VALTRA ????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez jedrysekjarek
      Witam wszystkich
       
      Zakupiłem 2 rozdzielacze hydrauliczne monoblokowe. Myślałem ze wystarczy podłączyć je szeregowo ale się myliłem. Rozdzielacze maja wejścia oznaczone literami N , T , P. I podobno trzeba cos wkrecic w litere N ale nie wiem co i jak . Moze ktos to juz robił i mi pomoze. Dowiedziałem sie tez ze z kazdego rozdzielacza musi byc osobny waz do zbiornika
    • Przez Kizo
      Piszcie w jakiej miejscowości, może być województwo ile mają sprzętu w jakim stanie i jak oceniacie ich ceny.
       
      Agrotechnik Tafiły plac z maszynami Stawiski woj.podlaskie.
      Duży wybór ciągników sieczkarni do kukurydzy pras mało kombajnów zbożowych.
      Sprzęt różny wiekowo raczej w dobrym stanie lecz ceny nie najniższe bynajmniej wedłóg mnie.
    • Przez roqwor5
      Witam. Kupiłem niedawno prasę Sipma Z 279/1. Mam problem ponieważ nie wiem jak założyć siatkę. Szukałem czegoś na internecie niestety nie znalazłem. Może ktoś opisze jak powinno to wyglądać lub najlepiej zrobił zdj już z założoną siatką. 
      Druga sprawa to dobór siatki. Jak odpowiednio dobrać wielkość siatki do tej prasy? Jakich producentów siatki unikać, a kogo polecacie? 
      Dzięki z góry za odzew ;] 
    • Przez tommy66692
      Instrukcje obsługi, tabele wysiewu i katalogi czesci do maszyn rolniczych podajemy w tym temacie. Przed pytaniem postawionym w tym temacie polecam poprzeglądać te tematy;
      http://www.agrofoto.pl/forum/Instrukcje-ob...czes-t2826.html
      http://www.agrofoto.pl/forum/Instrukcje-ob...czes-t9098.html
    • Przez yacenty
      Witam
      mam fotel pneumatyczny - comfort.
      Niestety nie jestem pewien ale wydaje mi się ze ma usterkę.
      Jeśli wsiadam do ciągnika i go napompuje do swojej wagi to wszystko jest OK, jednak jeśli wsiadam do ciągnika za 3-4 dni to fotel jest bez powietrza.
      Powiedzcie mi proszę czy jest to jakiś problem z jego nie szczelnością czy po prostu on ma tak działać?
      Jak to jest u was?
      Gdzie ewentualnie szukać usterki? co najszybciej się tutaj zużywa?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.