Skocz do zawartości
tomn95

Most od tarpana na przekaźnik

Polecane posty

tomn95    14

Witam wiecie może jak przerobić ten most na przekaźnik? jedną oś chce skrócić a drugą zaspawać żeby zablokować układ różnicowy. Tylko nie mam pojęcia jak skrócę jeden i wyrzucę łożysko jak to potem usztywnić i przerobić na przekaźnik ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    32

Idź dziecko się prześpij albo przestań zioła palić i naucz się pisac po polsku tak żeby cie inni rozumieli Bo z tego bełkotu nic nie wynika. Co chcesz spawać? co skracać? co chcesz osiagnąć przez te przeróbki? Nie ma tu osób czytających w myślach autorów postów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matisz    15

"przekaznik" czyli co przekładnie katowa? bo jedynie to przychodzi mi na mysl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomn95    14

Mając na myśli przekaźnik miałem na myśli podłączenie do wom w c 330

@Karol 445 jak masz problemy z myśleniem to nie moja brocha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andr3w    48

Moze klatka do przewozu swinek z wlasnym napedem :D

A tak powaznie to nie warto. Teraz planujesz, pozniej bedziesz spawal, krzywo zespawasz itd. Zanim zaczniesz podlaczac to do ciagnika to Ci sie odechce ;] chyba ze jestes bardzo uparty. Sporym problemem bedzie zgranie prędkosci obrotowych kół chyba ze jakis wariator wykombinujesz ale bedziesz mial wtedy poslizg paska wiec i tak lipton.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hodowcamlody    31
Napisano (edytowany)

pany co tu kombinować, zespawać mechanizm różnicowy, do piasty dopasować tarczę z blachy do której by była końcówka wom dospawana ( np. z snopowiązałki) most zamocować na sztywno na jakiejś ramie zaczepianej na 3pkt do ciągnika. Założyć wałek wom i z grubsza to tyle. Co do mostu to nie radzę skracać czy obcinać bo nie przyniesie żadnych dobrych skutków a most ma koło 1,6m długości a obcinając go do "buły dyferencjału " to zostanie nam most długi na 1m ja nw czy to gra warta świeczki. Tylko trzeba pamiętać że most zwiększa obr o 5,125 na 1 obr więc c-330 można by osiągnąć obroty rzędu 3 tys obr a o c-360 na zależnych to już nie wspomnę bo by się do 7,5 tys można było rozkręcić :D tak że to już by było ciekawe ale nie stał bym przy takiej próbie bliżej niż 200m od takiego eksperymentu, i to w jakimś konkretnym budynku bo siła odśrodkowa by była niesamowita ;)

Edytowano przez hodowcamlody

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomn95    14

Ale ten w tej maszynie jest skrócony. A w których miejscach są zamontowane łożyska ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomn95    14

a co tu jest niebezpiecznego ? jeśli będzie osłona z grubej blachy i wszystko będzie dobrze i dokładnie zrobione to nie powinno się nic stać. Najtrudniejszy jest pierwszy raz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomn95    14

ktoś z was wie jaki jest uszczelniacz w tym miejscu gdzie jest przykręcony wał idący od silnika ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    376

Kolego daruj sobie ta przeróbkę czytając ten temat wnioskuje że masz za mało wiedzy na temat takiej maszyny jak i samych przeróbek jakich trzeba dokonać w tym moście. Most osiągnie 2730 obr/min według mnie to za dużo ,przy tych obrotach wirnik musi być idealnie wyważony . Na twoim miejscu poszukał bym najpierw informacji na temat obrotów tego urządzenia i tego czy ten most na pewno nie jest przerobiony w środku .Potem jakiejś taniej przekładni na internecie bo często można kupić za grosze różnego rodzaju przekładnie kątową z frezem na wałek...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomn95    14

most jest już skrócony i przerobiony po podłączeniu pod przekaźnik do ciągnika c 330 śmiga na najwyższych obrotach :) tarcza jak i noże będą wycinane na maszynie komputerowo czyli wszystko będzie równiutko a z uszczelniaczem sobie poradziłem odkręciłem tą jedną nakrętkę i już wymiary były na wierzchu 42x68x10 ;)

Pozdro SZYMANOX dzięki za wiarę ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomn95    14

Da radę zrobić tak żeby przełożenie w tym moście od benzyny było takie jak w żuku benzynie teraz jeden obrót łatka przekaźnika to 2,5 obrotu zablokowanego mostu. A z tego co udało mi się ustalić w żuku jest to 5 obrotów mostu. Czy potrzebny jest drugi most czy może da radę wymienić same tryby z żuka do tarpana ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×