Polecane posty

Napisano (edytowany)

Który ciągnik wybrać John Deere 6140R AutoPowr czy Deutz-Fahr Agrotron 6150 TTV . Oba ciągniki są w podobnej cenie . Jak ze spalaniem . I jak z awaryjnośćią .Pozdro.

Edytowano przez kondzio250499

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    226

To ja napiszę coś od siebie. Nie dotyczy to może JD 6140R ale JD 6170 M Otóż kolega posiada JD 6930 z którego jest bardzo zadowolony i idac za ciosem dokupił JD 6170 M i jakie było jego zdziwienie że ten ciągnik jest dużo słabszy z pługiem od 6930. Oddał go po dużych przepychankach z delerem i wzioł 6190 R w bidnej wersji aby z ceną jakoś logicznie wyszło. Dodam że 6170M było dobrze wyposażone a 6190R w biednej wersji nawet bez TUZa. To taka moja mała dygresja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
weasprox    17

M-ki są chyba made in china :) A z tego kompletu brałbym JD jak podobna cena DF mniej spali ma JD bnkowo pewniejszy. I jeszcze taak apropo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Będzie to ciągnik główny . Będzie pracował na ok. 100ha . I jak jest z awaryjnością tych marek ciągników.

Edytowano przez kondzio250499

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

ja jezdze 6150r i idzie jak trzeba napewno nie jest slabszy od 6930 ja bym bral jd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    226

A z ciekawości masz oba te ciągniki ? Ja pisałem o 6170M w porównaniu do 6930.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

mam 6520 i 6150r no tak ale Mka rozni sie tylko kabina a tak to wszystko to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    226

Tylko chyba 6520 ma coś koło 120 koni i to są te stare serie co miały prawdziwe konie a nie to co teraz. Kolega kupując 6170 M był święcie przekonany że będzie mocniejszy od 6930 a tu wielkie rozczarowanie. ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

A z ciekawości masz oba te ciągniki ? Ja pisałem o 6170M w porównaniu do 6930.

 

6930 jest to wersja premium czy comfort?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Oczywiście że można do 6150 zamontować TTV ale do wersji 6150.4 czyli 4 cylindrowej- czyli bez porównania do JD który jest 6cyl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

boku27

 

 

wiem ile 6520 ma koni i wiem napewno ze r nie jest slabsza od tych wczesniejszych jd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    226

6930 jest to wersja premium czy comfort?

Nie jestem pewien więc nie będę kłamał. Ale 6930 ma chyba taką samą moc w obu wersjach tylko wyposażenie inne czy się mylę ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Też nie wiem jak to jest z mocą ale chyba w książkach podają taką samą lub bardzo podobną. Jednak samo zasilanie silnika się różni i osprzęt. Np liczba zaworów na cylinder, filtr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

To samo, tyle że Premium miały dodatkowo moc dostępną w IPM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    226

 

boku27

 

 

 

wiem ile 6520 ma koni i wiem napewno ze r nie jest slabsza od tych wczesniejszych jd

Dużo jest innych opinii na ten temat. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

byc moze ale jedni sa za a innym cos nie pasi fakt troche ten dpf muli ciagnik ale gaz w podloge i idzie mysle ze po wyciagnieciu dpf byl by miodzio dlaczego pisalem ze rki sa takie sam czytalem tutaj na forum ze chlopak ma 6930 i kupil 6150r i predkosc orki jest taka sama a wygoda o wiele wieksza wiec ta moc jest chyba taka sama a dodam jeszcze ze te wszystkie nowe ciagniki sa troche jak by slabsze i nie powinno ich sie wogole porownywac do tych starych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

No dokładnie 6150 ale w 4 cylindrach. Deutz czy John Deere John Deere John Deere tylko dlaczego John Deere.Sam stałem przed tym wyborem i na pocztku rozwazałem claasa arion 620 john deere 6140 r deutz fahr 6160 ttv.Po tym jak wziałem claasa na testy to stwierdzilem ze jest to dosc dobry ciagnik troche ta Dyna 6 od fergusona tak srednio mi sie spodobała,ogólnie claasy mi sie srednio podobaja i uwazam ze claasa bym kupił ale za 5 lat poniewaz maja troche za małe doswiadczenie w ciagnikach.John Deere miałem zamówionego John Deera u dealera.W miedzy czasie jednak pojechałem do goscia który ma jd 6140r na direct drive(podobno dobra skrzynia dwusprzegłowa) jak sie przejechałem to juz wiedziałem nie wezme john deerea juz napeweno na direct drive(jezeli chodzi o AP to jest nasłabsza skrzynia wsród automatów ,ja uwazam ze nie mozna jej porównywac do vario fendta czy ttv Deutza./Ogólnie jezeli chodzi o trwałosc to z tej 3 John Deere wychodzi chyba z najwyzej podniesionym czołem ale jezeli chodzi o silinik to claas ma silnik jd który dosc duzo pali skrzynia dyna 6 szału nie ma /Jd tez dosc duzo spali skrzynia direct drive szału nie ma/Deutz Fahr skrzynia ttv sam jezdziłem według mnie duzo lepsza od Ap Jd czy Direct Drive./Silnik Deutz napeno mniej spali i jest bardziej dynamiczny./I ten filtr w JD przez ktory ciagniki jescze wiecej pala /Ja mam zamówionego DF 6160 ttv w Rolsadzie/Jak masz duzo ha i chcesz trakor do szarpania do bardzo ciezkich maszyn to kupuj JD /Jak chcesz sprytny ciezki ciagnik o duzej mocy to bierz DF duzo lepiej wyjdzie w transporcie .

Edytowano przez JohnDeere6320Premium
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pepos    0

Z tego co zauważyłem JD 6170M ma tą samą turbinę co 6150M, 6150R i 6140R.Kosz to ok 8tys zł. 6140M ma o połowę tańszą od poprzednich modeli. Ale 6170R ma już turbinkę inną.

Pompa wtryskowa do 6150 i 6170R kosztuje ok6500zł +6 wtryskiwaczy po ok 1500zł daje 15500zł. (nie wiem czy wtryski mają wymienne końcówki)

Orientuje się ktoś jak to kosztuje w DF 6160?

Jaką żywotność mają katalizatory kominowe w DF?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
petro11    29

Bierz John Deera ja mam 2 i kupie trzeciego i nie chcem innego. Sama sprzedam w Polsce mówi za siebie a Deutzh jest daleko w tyle. Johna porównuje się do Fendta najwyżej.... i serwis też nie ma porównania do Deutza....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LUSI    2

Z tego co zauważyłem JD 6170M ma tą samą turbinę co 6150M, 6150R i 6140R.Kosz to ok 8tys zł. 6140M ma o połowę tańszą od poprzednich modeli. Ale 6170R ma już turbinkę inną.

Pompa wtryskowa do 6150 i 6170R kosztuje ok6500zł +6 wtryskiwaczy po ok 1500zł daje 15500zł. (nie wiem czy wtryski mają wymienne końcówki)

Orientuje się ktoś jak to kosztuje w DF 6160?

Jaką żywotność mają katalizatory kominowe w DF?

A kto jest producentem tych wtryskiwaczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez pp1208
      Witam. Jak wyłączyć blokada podośnika (świeci sie "kłódka")   w Agrotronie 630 TTV ? Żadnego przycisku nie widziałem którym mozna by było to odblokowac. Dodam ze ciągnik ma dośc spory komputer na którym wszystko sie konfiguruje ale tam tez nie znalazłem zadnej blokady. Orientuje sie ktos jak to zrobic ?
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
    • Przez yacenty
      Hejka,
      czy ktoś z was dokładał we własnym zakresie 2 komplety lamp aby uzyskać oświetlenie 360st?
      Moja kabina ma miejsca na boku kabiny i wewnątrz z przodu.
      Pytanie jest takie czy w brakujących miejscach jest wyprowadzona wiązka okablowania czy trzeba coś pokombinować? Coś dokładać czy ewentualnie pociągnąć tylko prąd kablem z lampy obok?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj