Polecane posty

wojtal24    2467

co do zdjecia które dodałeś patrząc po króćcach od przewodów to czy nie założyłeś tego zaworu odwrotnie o 180stopni?


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11
Napisano (edytowany)

Masz dobrze podłączone gdyby miał o 180 stopni to by było wiadać sitko (taką kratkę) także wg zdjęcia (czy tu)- powinien być podłączony przewód prowadzący do szybkozłącza pneumatycznego.

A jak zawór nie będzie nadak działał to nowy kosztuje 175zł i po problemie. Powodzenia ;)

Edytowano przez ursus55

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1151

pisales, ze teraz sie wysowa, a czy dziala?

tam nie ma jakiegos wielkiego skoku,

zawor tak jak powinien byc, jak juz napisal kolega wyzej


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tak ma działać, że jak wciśniesz hamulec to odcina dopływ powietrza do szybko złącza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

W tych zaworach z czasem gnije sprężyna

która zamyka poprzez gumowy grzybek wlot powietrza z butli. A jak nie zamknie to nie spuści z przewodu łączącego ciągnik z przyczepą powietrza. Jak nie spuści powietrza to nie zachamuje. Porównaj z katalogiem części czy masz wszystkie elementy wewnątzr zaworu. Druga sprawa ten trzpień z uchem na bolec jest wkręcany w zawór. Nie dokręciłeś go czasem za mocno? To jest regulacja. Podłączone masz dobrze.

 

http://instrukcja.pl/i/ciagnik_rolniczy_kolowy_ursus_c360_i_c3603p_instrukcja_napraw_1#photo_top

 

115 strona.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wszystko dobrze mam pozakładane gdy pompuje to mi zaworu bezpieczeństwa nie wybija jak sie ustawia żeby wybiło go

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

Panowie jak to jest z tymi siłownikami? Co tam może się zepsuć? U mnie były nie używane kilkanaście lat, rozebrałem wyczyściłem i wygląda na to, ze jest sprawny oprócz tej osłony gumowej ale to są groszowe sprawy... Czy coś tam się jeszcze wymienia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

nic się nie wymienia.

Ja remontując D 45 też miałem zamiar wymieniać cały a po rozebraniu okazało się że w środku nie jest skorodowany ani nawet porysowany, wszystko wyczyszczone i złożone działa elegancko.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1151

najczesciej po takim postoju zawodzi zawor sterujacy, czyszczenie powinno przywrocic go do zycia


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

Czy do układu pneumatycznego przyczepy powinno dodawać się odrobinę oleju takiego jak do narzędzi pneumatycznych? Głównie chodzi mi o siłowniki.

Edytowano przez gelo707

c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sierszak    0

Ja podłączałem do ciężkiego ursusa który ma 1 obwód, przyczepę trzyosiową dwuobwodową, poprzez czerwony kabel, żółtego kabla nic nie zaślepiałem, i przyczepa hamowała, nie zabiłem się nigdzie wink.gif. Metaltechów do ursusów nie podłączałem, chyba że na pusto gdzieś blisko to bez hamulców po polnych drogach, a wtedy trzyosiówką wiedziałem że będę musiał mieć hamulce z pełnym zestawem to szybko gniazdo zmieniłem na nowego typu, i wożę zawsze dwa gniazda i klucz, bo nieraz jadę na pusto z 2 obwodami, a wracam na pełno z przyczepą 1 obwodową. Można też ursusa przerobić na dwa obwody, masz wtedy instalacje jednoobwodową oraz dwuobwodową.

 

ja mam ursusa 4512 i prace case rbx 452 która ma 2obwody. jak przerobić ursusa albo jak przerobić prase żeby to grało?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lopol92    1

mam pytanko pilne!

otóż potrzebuję podczepić na kilka dni przyczepę samochodową, dokładnie tandem wywrotkę za ursusa 1224, ursus ma instalację ham, jedno obw. a przyczepa dwu, czy da się to zrobić w jakiś prosty i sensowny sposób aby przyczepa hamowała na instalacji z ciągnika czy trzeba ingerować w traktor żeby to działało?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SipmaZ224    81

Nie ma takiej możliwości by podłączyć układ jedno do dwuobwodowego by działał.

 

Układ jednoobwodowy:

powietrze po podłączeniu przyczepy idzie bezpośrednio do niej, po naciśnięciu hamulca zawór w ciągniku odcina dopływ powietrza do przyczepy, zawór w przyczepie wykrywa zanik ciśnienia na przewodzie i uruchamia siłowniki.

Układ dwuobwodowy:

Jednym przewodem bez względu na ruch pedału hamulca powietrze dopływa do przyczepy, w drugim przewodzie powietrze pojawia się po wciśnięciu pedału hamulca w ciągniku, ciśnienie w nim otwiera zawór, który puszcza powietrze na siłowniki.

 

Także, czy logicznie czy praktycznie bez przeróbki się nie uda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

W systemie dwuobwodowym jeśli w złączu czerwonym w którym jest cały czas zasilanie będzie spadek ciśnienia przyczepa też zahamuje.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Nie ma takiej możliwości by podłączyć układ jedno do dwuobwodowego by działał.

 

Układ jednoobwodowy:

powietrze po podłączeniu przyczepy idzie bezpośrednio do niej, po naciśnięciu hamulca zawór w ciągniku odcina dopływ powietrza do przyczepy, zawór w przyczepie wykrywa zanik ciśnienia na przewodzie i uruchamia siłowniki.

Układ dwuobwodowy:

Jednym przewodem bez względu na ruch pedału hamulca powietrze dopływa do przyczepy, w drugim przewodzie powietrze pojawia się po wciśnięciu pedału hamulca w ciągniku, ciśnienie w nim otwiera zawór, który puszcza powietrze na siłowniki.

 

Także, czy logicznie czy praktycznie bez przeróbki się nie uda.

 

Teoria teorią a w praktyce wiele zaworów poprawnie działa po podłączeniu złącza czerwonego do układu jednoobwodowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SipmaZ224    81

Nie spotkałem się z takim przypadkiem :)

 

asharot a skąd ma się wziąć ten spadek ciśnienia?

Edytowano przez SipmaZ224

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lopol92    1

no dobrze, wiec jak przerobić instalacje pneumatyczną tak aby jak w nowych ciągnikach mogła być jedno i dwuobwodowa?

może ma ktoś schemat takiej instalacji i wie jakie elementy powinny się w nim znaleźć?

i ile może kosztować taka przeróbka, dodam że jeżeli będe maił taki schemat i elementy poskładam to sam

 

ciągnik to ursus 1224 z 95r jeśli to ma znaczenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki9610    204

Cześć.

 

Nie wiem czy pisze w dobrym temacie, ale mam problem z hamulcami w rozrzutniku.

Wczoraj jak jechaliśmy i podłączyłem wszystko ja trzeba, ciśnienie doszło do nominalnego i wysunął się siłownik od hamulców i hamulce zaczęły hamować w czasie jazdy. Gdy wcisnąłem pedał hamulców w traktorze to w nim hamowały a w rozrzutniku się w tedy zwolniły. Zestaw jakim jechałem jest przedstawiony na tym filmie

.

Hamulce są jednoobwodowe.

 

Proszę o pomoc ponieważ zaczynamy znów jeździć po drogach i potrzebujemy hamulców ponieważ u nas są wysokie podjazdy.

 

Od razu dziękuje za pomoc, pozdrawiam luki9610.


Kanał na yt.com luki9610

Sprzedam kopaczkę konną do ziemniaków (dyszel do traktora). Zainteresowani PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piters182    29

Witam kupiłem nową przyczepe 10T i ta przyczepa jest tylko wyposażona w instalacje 2 obwodową więc podłączam wiadomo do ciągnika pod gniazda 2 obwodowe. Ale chciałbym z tyłu dopiąć przyczepę Autosan D-55 i ta przyczepa jest wyposażona w instalacje 1 obwodową. Czy ktoś zna jakiś sposób by podłączyć tą przyczepę żeby hamowała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Masz w ciągniku instalację jednoobwodową, jeśli tak to przez tą pierwszą przyczepę przeciągnij przewód z dwoma złączami i z tyłu do niej podepniesz jednoobwodową.

Edytowano przez zorzyk2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie chcę zmienić w mojej szóstce fotel ponieważ jest ona wykorzystywana w b. dużym stopniu w gospodarstwie, a fotel "oryginalny" jaki posiadam daje bardzo niezapomniane (negatywne) wrażenia podczas jazdy po nierównym terenie (siłowniki szybko siadają i wtedy fotel zachowuje się jak trampolina).
      Powiedzcie mi czy stopień komplikacji przy montażu fotela "na sprężone powietrze" jest duży? Może ktoś ma już takowy zamontowany? Dużo roboty z odpowiednim przymocowaniem takiego fotela? Aha noi najważniejsze a więc czy istnieje jakaś realna alternatywa (tańsza oczywiście) dla powyższego typu fotela aby nie stracić zbyt wiele z jakości siedzenia podczas pracy w ciągniku?
       
       
      A powiedzcie może warto byłoby samemu pomyśleć nad taką konstrukcją? Bo można by zastosować po prostu siłowniki pneumatyczne zamiast zwykłych przy siedzeniu (trzeba by odpowiednio dobrać "skok" siłownika ) oraz kompresor 12V (nie jestem w temacie ale mógłby istnieć problem odporwadzenia nadmiaru powietrza(?) ). Wiem wiem może trochę szalony pomysł ale warto przedstawić koncepcję ;[ Może ktoś posiada zdjęcia przykładowego "środka" takiego fotela aby można było podejrzeć pewne rzeczy?
    • Przez arturo4333
      Witam wszystkich! Mam takie pytanie czy do Ursusa 3512 można podpiąć dodatkowy siłownik pomocniczy? za odpowiedzi z góry dziękuję.
    • Przez mataxenon
      Witam. w związku z tym że nie mogłem nic znaleźć na forum, muszę założyć nowy temat. wiec tak przy moim ursusie nie ma w ogóle siłownika wspomagającego podnośnik, i chce go podłączyć ale nie moge się domyślić gdzie podłączyć zasilanie, proszę więc o pomoc, mogą być zdjęcia. czekam na odp.
    • Przez Lukas7
      Witam
       
      Mam problem i licze na Waszą pomoc mianowicie podłączajac silownik dwustronnego działania do 2 złączy na tyle c 360 patrzac od tylu w lewy jako zasilanie prawy powrót sterujac dzwignia kipru silownik sie wysuwa ale gdy przesuwam dzwignie kipru tak jak do opuszczenie np wywrotki do silownik sie nie wsuwa nie chowa dodam ze rozdzielac jest nowy uszy np z pługiem sie podnosza czy moze ja to zle rozumuje ?? pozdrawiam i licze na jakis odezw
    • Przez JOZEEKK
      Mam pytanie... Czym się różni siłownik hydrauliczny jednostronny od dwustronnego? Bo mam zamiar założyć do siewnika żeby znaczniki się same składały.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj