Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
wirus07    0

1.Do czego służy ta blaszka z sitkiem? (zdjęcia na dole)

2.Czy siłowniki kładzie się smar?

 

f928f555537eec81m.jpg 80b957fc6531329am.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jest filterek powietrza bo jak siłownik wraca to zasysa powietrze, które koniecznie musi być czyste żeby nie porysować cylindra. Jak bedziesz składał siłownik i posmarujesz uszczelniacz smarem to napewno to nie zaszkodzi, może jedynie pomóc. Wiem bo tak robiłem i wszystko działa jak należy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

ja zamiast smaru przetarłem smalcem bo nie miałem pod ręką czegoś lepszego. Smar kiepsko oddziaływuje na gumę.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wirus07    0
Napisano (edytowany)

A czy siłownik mógł czasami nie oddawać dlatego że był zatkany filtr?

 

A po czym poznać czy siłownik jest dobry?

Edytowano przez wirus07

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Siłownik mógł czasami nie oddawać nie odbijać zacinać się dlatego ,że go właśnie nasmarowałeś <_< od tego są naolejacze(nie odolejacze) w układzie , niekiedy siłowniki pracują na sucho a raczej w 95% jak nasmarujesz nawet neutralnym smarem to przyklejają się brudy i niszczą uszczelki tłoczysko i cylinder


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

I bardzo dobrze zrobił że nasmarował,nowe też są smarowane.

Po pierwsze,są szczelniejsze.

Po drugie,jest to jakieś zabezpieczenie antykorozyjnie.

Nasmarowanie siłownika napewno nie było przyczyną tego że nie odbija.

Sprawdź w jakim stanie są okładziny,być może rozpierak "staje w poprzek"

Sprawdź jaki jest luz na tulejkach rozpieraka.

Jeśli wszystko jest OK,to być może zamontowanie dodatkowej sprężyny zewnętrznej rozwiąże problem.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

To kto ma sprawdzić?

Takie rzeczy sprawdza się przed napisanie posta.Wystarczy wcisnąć odwadniacz i będziesz wiedzieć.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Te zakrzywione się wypinają, a proste już się nie wypnie. Te od pneumatyki, ze zdjęć, się nie nadają, trochę kurzu, brudu i już nie działają(próbowałem aby mieć takie podłączenie węża do pompowania kół).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315
Siłownik mógł czasami nie oddawać nie odbijać zacinać się dlatego ,że go właśnie nasmarowałeś <_< od tego są naolejacze(nie odolejacze) w układzie , niekiedy siłowniki pracują na sucho a raczej w 95% jak nasmarujesz nawet neutralnym smarem to przyklejają się brudy i niszczą uszczelki tłoczysko i cylinder

jak się wymontowuje element odpowiedzialny za czyste powietrze w układzie - takie małe gówienko na przeowdzie zasilajacym z ciągnika to faktycznie syf idzie do tłoka, rdzewieje albo gładź się niszczy.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Właściwie poprzednicy wszystko powiedzieli. Faktycznie siłownik ma być nasmarowany a za nie odbijanie hamulca często jest odpowiedzialny brak sprężyn na dzwigniach które są wyjątkowo podatne na korozje, niesmarowane osie obrotów drążka i rozpierak jeśli stanie w poprzek lubi się zaklinować.

 

Drążki nasmaruj, wyreguluj hamulce bo to ma wpływ na luz miedzy okładzinami a bębnem i tym samym obrót rozpieraka. Jeśli to nie pomoże to musisz do bębnów zajrzeć.

 

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wirus07    0

Z tego co wiem to te forum jest o poradach rolniczych a nie wypytywaniu się o wiek i naśmiewaniu się

saweryn mogł napisać że chodzi o regulator ciśnienia czy jak to się tam nazywa a nie się naśmiewać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825
Napisano (edytowany)

Jakim regulatorem ustawiasz hamulce? W temacie mowa jest o blokowaniu się rozpieraka między szczękami jak zauważyłeś a na to nie ma wpływu żaden "regulator ciśnienia". Zapoznaj się z instrukcją którą dołączyłem do wcześniejszej odpowiedzi, poza tym asharot dobrze napisał... takich pytań nie zadaje osoba dorosła.

 

Mniejsza tym . Przeczytaj instrukcję i zadawaj sprecyzowane pytania to otrzymasz przyzwoitą odpowiedz.

 

 

 

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wirus07    0

mam trójnik na przednim siłowniku z jednej strony doprowadzenie powietrza a z drugiej wąż na 2 siłownik Czy przez to 1 nie dostaje mniej powietrza

 

Czy orginalnie w przyczepach też tak jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

Nie, nie dostaje układ i tak zawsze dąży do wyrównania ciśnień z pierwszego masz najprawdopodobniej właśnie trójnikiem podane równolegle na tylni, ciśnienie dotrze tam praktycznie jednocześnie i będzie równo wypełniało cylindry, a co się dzieje ? nie równo ci hamuje?


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
melthalion    0

@asharot i @seweryn20 - IMHO takie pytania może zadawać dorosła osoba. Wiadomo jakie sa polskie realia i np u mnie w okolicy praktycznie nikt nie ma hamulców w przyczepie a nieliczni posiadaja jako-takie oświetlenie. A skoro człowiek nigdy nie widział przyczepy z hamulcami, to nawet iz ma 30, 40 czy więcej lat to skąd ma wiedzieć z czym to się je? Forum jest po to, aby zapytać i uzyskać pomoc. Troche wyrozumiałości. Dobrze, że są tacy jak @wirus07, któremu chce się coś naprawić, bo to poprawi bezpieczeństwo - nieraz miałem sytuacje, że jadąc samochodem ledwo wyhamowałem, bo jakiś pajac wracał o 12 w nocy nieoświetloną 60 z rozłożonymi bronami...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
melthalion    0

Dzięki za odpowiedź Panowie - będziemy w takim razie coś myslec nad tymi dwuobwodowymi. Nie wiedziałem, ze złącza musza sie wypiąć automatycznie w razie jakiegoś kuku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Kup dobrej jakości złącza i "kulturalnie" je obsługuj. W tych gdzie gumki stoją nieruchomo, smaruj lub zwilżaj je przed połączeniem, co zabezpieczy je przed deformacją i rozrywaniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie chcę zmienić w mojej szóstce fotel ponieważ jest ona wykorzystywana w b. dużym stopniu w gospodarstwie, a fotel "oryginalny" jaki posiadam daje bardzo niezapomniane (negatywne) wrażenia podczas jazdy po nierównym terenie (siłowniki szybko siadają i wtedy fotel zachowuje się jak trampolina).
      Powiedzcie mi czy stopień komplikacji przy montażu fotela "na sprężone powietrze" jest duży? Może ktoś ma już takowy zamontowany? Dużo roboty z odpowiednim przymocowaniem takiego fotela? Aha noi najważniejsze a więc czy istnieje jakaś realna alternatywa (tańsza oczywiście) dla powyższego typu fotela aby nie stracić zbyt wiele z jakości siedzenia podczas pracy w ciągniku?
       
       
      A powiedzcie może warto byłoby samemu pomyśleć nad taką konstrukcją? Bo można by zastosować po prostu siłowniki pneumatyczne zamiast zwykłych przy siedzeniu (trzeba by odpowiednio dobrać "skok" siłownika ) oraz kompresor 12V (nie jestem w temacie ale mógłby istnieć problem odporwadzenia nadmiaru powietrza(?) ). Wiem wiem może trochę szalony pomysł ale warto przedstawić koncepcję ;[ Może ktoś posiada zdjęcia przykładowego "środka" takiego fotela aby można było podejrzeć pewne rzeczy?
    • Przez arturo4333
      Witam wszystkich! Mam takie pytanie czy do Ursusa 3512 można podpiąć dodatkowy siłownik pomocniczy? za odpowiedzi z góry dziękuję.
    • Przez mataxenon
      Witam. w związku z tym że nie mogłem nic znaleźć na forum, muszę założyć nowy temat. wiec tak przy moim ursusie nie ma w ogóle siłownika wspomagającego podnośnik, i chce go podłączyć ale nie moge się domyślić gdzie podłączyć zasilanie, proszę więc o pomoc, mogą być zdjęcia. czekam na odp.
    • Przez Lukas7
      Witam
       
      Mam problem i licze na Waszą pomoc mianowicie podłączajac silownik dwustronnego działania do 2 złączy na tyle c 360 patrzac od tylu w lewy jako zasilanie prawy powrót sterujac dzwignia kipru silownik sie wysuwa ale gdy przesuwam dzwignie kipru tak jak do opuszczenie np wywrotki do silownik sie nie wsuwa nie chowa dodam ze rozdzielac jest nowy uszy np z pługiem sie podnosza czy moze ja to zle rozumuje ?? pozdrawiam i licze na jakis odezw
    • Przez JOZEEKK
      Mam pytanie... Czym się różni siłownik hydrauliczny jednostronny od dwustronnego? Bo mam zamiar założyć do siewnika żeby znaczniki się same składały.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj