Polecane posty

nemezis    19

Musisz założyć regulator siły hamowania lub przestaw drążki na frezach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik-k    0

na frezach reguluje sie szybciej wolniej mają łapać, załóż zawór regulacji siły hamowania ok 150zł koszt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56
Napisano (edytowany)

Masz dwa wyjścia. Założyć ten zawór z klamką, czteropołożeniowy(pełne, połowa, pusto, odhamowanie)lub zawór automatycznej regulacji siły hamowania, który montuje się nad osią a siła hamowania zależy od pozycji cięgna i ugięcia resorów. Jeżeli w swoim zaworze masz przycisk do odhamowania, to możesz założyć zawór trójpozycyjny

Edytowano przez zorzyk2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DealerRol    0

Witam. Mam takie pytanie w jaki sposób zmienić pneumatyke 2 obwodową na 1 przy case mxu 130 (podaje model bo kolega wyżej pisze że, ma jakieś znaczenie), bo są te 2 wyjścia i nie wiem czy to można tylko końcówkę zmienić czy co?. Proszę o pomoc.

 

 

 

Trochę dawno temu to było. Jeśli nadal jesteś zainteresowany zapraszam na stronę www.roltechnik.pl Sprzedajemy takie układy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szy1993    6

pomocy! musze jutro rano podłączyć do ursusa 1234 ( hamulce jednoobwodowe) opryskiwacz pilmet E4024 ( 2 obwody) musze mieć powietrze bo opryskiwacz ma zawieszenie pneumatyczne.... pomocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stasiek84    2

Jeśli tylko hamulce to wystarczy zamienić zawór sterujący w opryskiwaczu i odpowiednio podpiąć przewody, ale nie wiem jak to jest z zawieszeniem pneumatycznym i jego zależnością od hamulców.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

nie ma opcji przy pneumatycznym zawieszeniu niestety jutro nie podziałasz tym opryskiwaczem czeka cię zakup zaworów pneymatycznych około 1000 zł i przerobienie instalacji na jedno i dwy obwodową jak będziesz potrzebował zaworów zadzwoń 501832246


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wirus07    0

Będę robił hamulce przy przyczepie mam stary zbiornik i siłowniki pneumatyczne(chyba tak się to nazywa)

Zbiornik leży na kupie złomu a te siłowniki jeżdżą od nowości na rozrzutniku więc na pewno wszystko będzie pordzewiałe czy to się na coś przyda???? Czy trzeba nowe, nie chciał bym płacić 200zł za 1 siłownik pneumatyczny, ale chciałbym żeby to coś hamowało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymek85    18

Ja też miałem stare siłowniki ale powymieniałam w nich gumy wszystko uszczelniłem i chodzą już drugi rok. Będziesz jeszcze musiał zakupić zawór do przyczepy no i oczywiście węże i opaski.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
melthalion    0

Witam panowie

 

Mam takie pytanie - czy ktoś próbował zamontować do przyczepy zamiast grubego przewodu zakończonego standardową wtyczką przewód taki jak w naczepach do tirów, bądź taki jakie są np do pistoletów lakierniczych?

 

Bardzo ciężko zapinają się te standardowe wtyczki, i wpadlem na pomysł ze możnaby wymienić gniazdo w ciągniku na takie: szybkozłącze i wtedy przewód z koncówką taką jakie są w pistoletach lakierniczych.

 

tylko nie wiem, czy przez taki cienki przewód nie będzie miał zbyt małego przepływu i czy wytrzyma ciśnienie. Jakie w ogóle ciśnienie panuje w instalacji pneumatycznej przy przeczepie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldek315    2

musisz mieć typowo do tirów najlepiej szybko złącze też te od tirów są 100 razy lepsze zobacz na allegro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davido    28

Jak ci ciężko to załóż te złącza co są montowane przy układach dwu obwodowych, do tego wąż spiralny elastyczny taki co jest przy naczepach. Widziałem go bodajże w agromie a jak nie to podjechać sklepu z częściami do naczep i ciężarówek spokojnie się go dostanie. Na allegro tez to znajdziesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    28

Zależy jakie ciśnienie sobie ustawisz. Ja np. mam ustawione 5,5 atmosfery.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446
Napisano (edytowany)

Szybkozłącza takie jak pytasz nie można zamontować ze względów bezpieczeństwa.

Szybkozłącza samochodowe są zrobione w ten sposób że w razie gdy odepnie albo urwie się przyczepa takie szybkozłącze automatycznie się wypnie.

Szybkozłącze do pistolety w przypadku j.w. pourywa przewody albo cały zawór wyrwie i przyczepa nie zahamuje samodzielnie.

 

images_hnqhepq.jpg

Edytowano przez asharot

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tprc330    0

witam mam problem z hamulcami w mojej przyczepie Sanoku jak napompuje powietrze i nacisnę hamulec to wygląda jak by chciały by wysunąć tłoczki i nie mogły czy spotkał się ktoś kiedyś z takim problemem? liczę na wasze odpowiedzi :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tprc330    0

przyczepa była podpinana do mojego i sąsiada ciągnika i było to samo więc pedała nie jest wina

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2467

a może siłowniki są nie szczelne i bokiem ucieka powietrze


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

a co sie dzieje jak odlaczysz przewod

jak ucieka powietrze to na pewno zawor


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tprc330    0

jak odpiąłem to powinny wysunąć się tłoczki a one ani nie drgną, nie słychać aby powietrze gdzieś uciekało :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie chcę zmienić w mojej szóstce fotel ponieważ jest ona wykorzystywana w b. dużym stopniu w gospodarstwie, a fotel "oryginalny" jaki posiadam daje bardzo niezapomniane (negatywne) wrażenia podczas jazdy po nierównym terenie (siłowniki szybko siadają i wtedy fotel zachowuje się jak trampolina).
      Powiedzcie mi czy stopień komplikacji przy montażu fotela "na sprężone powietrze" jest duży? Może ktoś ma już takowy zamontowany? Dużo roboty z odpowiednim przymocowaniem takiego fotela? Aha noi najważniejsze a więc czy istnieje jakaś realna alternatywa (tańsza oczywiście) dla powyższego typu fotela aby nie stracić zbyt wiele z jakości siedzenia podczas pracy w ciągniku?
       
       
      A powiedzcie może warto byłoby samemu pomyśleć nad taką konstrukcją? Bo można by zastosować po prostu siłowniki pneumatyczne zamiast zwykłych przy siedzeniu (trzeba by odpowiednio dobrać "skok" siłownika ) oraz kompresor 12V (nie jestem w temacie ale mógłby istnieć problem odporwadzenia nadmiaru powietrza(?) ). Wiem wiem może trochę szalony pomysł ale warto przedstawić koncepcję ;[ Może ktoś posiada zdjęcia przykładowego "środka" takiego fotela aby można było podejrzeć pewne rzeczy?
    • Przez arturo4333
      Witam wszystkich! Mam takie pytanie czy do Ursusa 3512 można podpiąć dodatkowy siłownik pomocniczy? za odpowiedzi z góry dziękuję.
    • Przez mataxenon
      Witam. w związku z tym że nie mogłem nic znaleźć na forum, muszę założyć nowy temat. wiec tak przy moim ursusie nie ma w ogóle siłownika wspomagającego podnośnik, i chce go podłączyć ale nie moge się domyślić gdzie podłączyć zasilanie, proszę więc o pomoc, mogą być zdjęcia. czekam na odp.
    • Przez Lukas7
      Witam
       
      Mam problem i licze na Waszą pomoc mianowicie podłączajac silownik dwustronnego działania do 2 złączy na tyle c 360 patrzac od tylu w lewy jako zasilanie prawy powrót sterujac dzwignia kipru silownik sie wysuwa ale gdy przesuwam dzwignie kipru tak jak do opuszczenie np wywrotki do silownik sie nie wsuwa nie chowa dodam ze rozdzielac jest nowy uszy np z pługiem sie podnosza czy moze ja to zle rozumuje ?? pozdrawiam i licze na jakis odezw
    • Przez JOZEEKK
      Mam pytanie... Czym się różni siłownik hydrauliczny jednostronny od dwustronnego? Bo mam zamiar założyć do siewnika żeby znaczniki się same składały.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj