Polecane posty

krzysieklub    6

Koledzy, a chciałbym podpytać bo zapytałem ile dołożenie tej pneumatyki jednoobwodowej i zawołali mi 1600zl netto i teraz zastanawiam się czy warto tutaj znalazłem za 400zl link: https://sklep.mizar.com.pl/zestaw-doposazenia-jednoprzewodowy-przerobka-hamulcow-dwuobwodowych-na-hamulce-jednoobwodowe-p-42015.html

Dużo zabawy żeby to samemu zrobić lub ile może zawołać jakiś mechanik za to? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nowak5425    61

Witam. Będę zmuszony wymienić we wszystkich przyczepach hamulce na dwuprzewodowe. Pytanie jakiej firmy złącza wybrać ? Jest duża różnica w cenie pomiędzy najtańszymi, a Wabco- czy warto dołożyć i kupić Wabco ? Kupiłem jedno żółte złącze jakieś no name za 18 zł i w cholerę ciężko się zapina pod ciągnik.. Przy ciągniku są złącza Wabco. 


Zapraszam na kanał YouTube : Nowakowsky. Filmiki  z budowy własnych konstrukcji oraz różnych remontów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Kupiłem kiedyś dwa komplety złącz polmo, jedno złącze rozwaliło się po miesiące, drugie po roku. Pozmieniałem wszystkie na knorr i jest spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446
Dnia 16.02.2022 o 17:33, Nowak5425 napisał:

Witam. Będę zmuszony wymienić we wszystkich przyczepach hamulce na dwuprzewodowe. Pytanie jakiej firmy złącza wybrać ? Jest duża różnica w cenie pomiędzy najtańszymi, a Wabco- czy warto dołożyć i kupić Wabco ? Kupiłem jedno żółte złącze jakieś no name za 18 zł i w cholerę ciężko się zapina pod ciągnik.. Przy ciągniku są złącza Wabco. 

Proponuję Knorr, Wabco słabe złącza mają.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal0    33
Napisano (edytowany)

Panowie, muszę zmienić zawór hzs i tu moje pytanie jaki zamontować 2 czy 4? Przyczepa d-732 głównie współpracuje z belarus 820. Montując hzs 2 na pewno będzie pasować do pracy z c330, ale czy to będzie chodzić wtedy z belarusem, który nabija do 8 bar.

Edytowano przez rafal0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

HZS-2 masz do jednoobwodowych, HZS-4 jedno jak i dwuobwodowych. I skoro głównie z belarusem to możesz zastosować HZS-4 tylko nie wiem jak zachowa się wtedy po podpięciu do C-330. Druga możliwość to brać HZS-2 a w belarus ciśnienie ustawić tak na 6,5 bara i wtedy przy jednym jak i drugim powinno być ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446
4 godziny temu, rafal0 napisał:

Panowie, muszę zmienić zawór hzs i tu moje pytanie jaki zamontować 2 czy 4? Przyczepa d-732 głównie współpracuje z belarus 820. Montując hzs 2 na pewno będzie pasować do pracy z c330, ale czy to będzie chodzić wtedy z belarusem, który nabija do 8 bar.

W razie problemów zawory HZS mają wewnętrzną regulacje.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nowak5425    61

jeśli jest wyjście oznaczone Zm to jest hzs-4, jeśli nie to hzs 2. Te zawory to padalce. Nie ma to jak stary ZSM Praszka


Zapraszam na kanał YouTube : Nowakowsky. Filmiki  z budowy własnych konstrukcji oraz różnych remontów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

wygląda na 4, szczególnie że nie widać odhamowania a zapewne jest na regulatorze


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446
Dnia 9.07.2022 o 18:12, izydor6280 napisał:

wygląda na 4, szczególnie że nie widać odhamowania a zapewne jest na regulatorze

W miejscu gdzie ma być luzownik ktoś wkręcił przewód.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2254

Panowie szukam przyczepy minimum 12ton ładowności maxymalnie 18t, co polecacie zwykła, tandem, skorupa? Co u was się sprawdza, potrzebuje do przewozu rzepaku, pszenicy, kukurydzy, nie sieje buraka i nie sądzę ziemniaków ale te skorupy mi się podobają, może ktoś ma coś ciekawego na sprzedaż?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romi    0

Dzień dobry. Podepnę się do tematu. Mianowicie problem mam z hamulcami w pronarce. Hamulce są, żadnych niesczelności. Problem pojawia się po zwolnieniu pedału hamulca, te nadal trzymają, po odłączeniu przewodu i próbie spuszczania ciśnienia na zaworze sterującym też nic, dopiero odkręcenie przewodu przy siłowniku spuszcza ciśnienie i hamulce puszczają. Gdzie może być problem? Zawór rozbierany, czysty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romi    0
17 minut temu, Piotruniu25 napisał:

Miałem tak samo w D47 i po wymianie zaworu problem znikł.

Tyle że go rozbieralem, stan wizualny nowka sztuka, zero rdzy, brudu a nowy akurat do pronarki trochę kosztuję. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

z pewnością wina zaworu lub jego podłączenia


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pitr80    3
Dnia 14.01.2023 o 09:02, romi napisał:

Dzień dobry. Podepnę się do tematu. Mianowicie problem mam z hamulcami w pronarce. Hamulce są, żadnych niesczelności. Problem pojawia się po zwolnieniu pedału hamulca, te nadal trzymają, po odłączeniu przewodu i próbie spuszczania ciśnienia na zaworze sterującym też nic, dopiero odkręcenie przewodu przy siłowniku spuszcza ciśnienie i hamulce puszczają. Gdzie może być problem? Zawór rozbierany, czysty.

u mnie to samo wczoraj woziłem pszenicę i jak u kolegi wyżej hamulce zablokowało .  odpiąłem przewód (hamulce jednoobwodowe) powietrze nie chce się spuścić tym zaworkiem wyciąganym przy zaworze sterującym. przyczepa się odblokowuje dopiero jak spuszczę powietrze z butli i z tylnego siłownika. Odkręciłem ten zawór do spuszczania [powietrza który jest przed samym zaworem sterującym, powietrze zeszło ale tak jak wcześniej dopóki nie spuściłem z butli i z tylnego siłownika dalej hamowała. co teraz robić nowy zawór czy może tylko regulator siły hamowania sprawdzić. Drugie pytanie czy założyć zawór HZS-4 on jest tani bo taki od Pronarki to 600 zł kosztuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

po co Ci hzs 4 skoro masz tylko jeden obwód ?


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
escha    13

Przyczyna jest po stronie ciągnika. Na przewodzie do przyczepy załóż manometr i zobaczysz jak powoli napełnia sie przewod jednoobwodowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pitr80    3

to bez znaczenia można do niego podłączyć jeden czy dwa obwody hzs 4 kosztuje 200 zł., a co do ciągnika to 4514, ma manometr i nabija ciśnienie normalnie,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid12    50
Dnia 26.04.2023 o 20:37, pitr80 napisał:

u mnie to samo wczoraj woziłem pszenicę i jak u kolegi wyżej hamulce zablokowało .  odpiąłem przewód (hamulce jednoobwodowe) powietrze nie chce się spuścić tym zaworkiem wyciąganym przy zaworze sterującym. przyczepa się odblokowuje dopiero jak spuszczę powietrze z butli i z tylnego siłownika. Odkręciłem ten zawór do spuszczania [powietrza który jest przed samym zaworem sterującym, powietrze zeszło ale tak jak wcześniej dopóki nie spuściłem z butli i z tylnego siłownika dalej hamowała. co teraz robić nowy zawór czy może tylko regulator siły hamowania sprawdzić. Drugie pytanie czy założyć zawór HZS-4 on jest tani bo taki od Pronarki to 600 zł kosztuje.

Skoro Przyczepa pronar to raczej nie taka stara więc wyczyszczenie zaworu powinno pomóc. U siebie w D-47 musiałem wymienić na nowy bo nie dało się go odratować.


Kierownicę ujął w dłoń, przeżegnał się, beret na skroń
W stacyjce klucz i raz i dwa, spalin kłąb i silnik gra
Już na polu za łanem łan, wykonany za planem plan
A w duszy radość albo gniew, słoneczko mu gdzieś zza drzew.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
escha    13
11 godzin temu, pitr80 napisał:

to bez znaczenia można do niego podłączyć jeden czy dwa obwody hzs 4 kosztuje 200 zł., a co do ciągnika to 4514, ma manometr i nabija ciśnienie normalnie,

Manometr na wężu do przyczepy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie chcę zmienić w mojej szóstce fotel ponieważ jest ona wykorzystywana w b. dużym stopniu w gospodarstwie, a fotel "oryginalny" jaki posiadam daje bardzo niezapomniane (negatywne) wrażenia podczas jazdy po nierównym terenie (siłowniki szybko siadają i wtedy fotel zachowuje się jak trampolina).
      Powiedzcie mi czy stopień komplikacji przy montażu fotela "na sprężone powietrze" jest duży? Może ktoś ma już takowy zamontowany? Dużo roboty z odpowiednim przymocowaniem takiego fotela? Aha noi najważniejsze a więc czy istnieje jakaś realna alternatywa (tańsza oczywiście) dla powyższego typu fotela aby nie stracić zbyt wiele z jakości siedzenia podczas pracy w ciągniku?
       
       
      A powiedzcie może warto byłoby samemu pomyśleć nad taką konstrukcją? Bo można by zastosować po prostu siłowniki pneumatyczne zamiast zwykłych przy siedzeniu (trzeba by odpowiednio dobrać "skok" siłownika ) oraz kompresor 12V (nie jestem w temacie ale mógłby istnieć problem odporwadzenia nadmiaru powietrza(?) ). Wiem wiem może trochę szalony pomysł ale warto przedstawić koncepcję ;[ Może ktoś posiada zdjęcia przykładowego "środka" takiego fotela aby można było podejrzeć pewne rzeczy?
    • Przez arturo4333
      Witam wszystkich! Mam takie pytanie czy do Ursusa 3512 można podpiąć dodatkowy siłownik pomocniczy? za odpowiedzi z góry dziękuję.
    • Przez mataxenon
      Witam. w związku z tym że nie mogłem nic znaleźć na forum, muszę założyć nowy temat. wiec tak przy moim ursusie nie ma w ogóle siłownika wspomagającego podnośnik, i chce go podłączyć ale nie moge się domyślić gdzie podłączyć zasilanie, proszę więc o pomoc, mogą być zdjęcia. czekam na odp.
    • Przez Lukas7
      Witam
       
      Mam problem i licze na Waszą pomoc mianowicie podłączajac silownik dwustronnego działania do 2 złączy na tyle c 360 patrzac od tylu w lewy jako zasilanie prawy powrót sterujac dzwignia kipru silownik sie wysuwa ale gdy przesuwam dzwignie kipru tak jak do opuszczenie np wywrotki do silownik sie nie wsuwa nie chowa dodam ze rozdzielac jest nowy uszy np z pługiem sie podnosza czy moze ja to zle rozumuje ?? pozdrawiam i licze na jakis odezw
    • Przez JOZEEKK
      Mam pytanie... Czym się różni siłownik hydrauliczny jednostronny od dwustronnego? Bo mam zamiar założyć do siewnika żeby znaczniki się same składały.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj